SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Volgens mij wordt ie tegenwoordig gesponsord door UNDER ARMOUR, ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Tim86 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+heb+ik+niks+++.aspx
Wat een vervelend interview is dit zeg
LF maken en yoloquote:
Ja, ik bespeur ook wat contrast. Ik begon vol frisse moed enzo, maar na het optelsommetje bedacht ik me ineens weer hoe lang deze week wordt...en dat ik waarschijnlijk een paar dagen moet gaan overwerkenquote:Op maandag 9 maart 2015 07:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat verschil tussen je eerdere post en deze
Als ik tegen hem speel hebben mijn verdedigers vaak ook hun handen vol aan hem, maar je keuze aan wingers en middenvelder(s) is alleen zo beperkt, vind ik altijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:15 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
dit weekend een zlatan bij elkaar gedsl't
speelt best goed die gosert
4222 met Lacazette Cam en matuidi.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik tegen hem speel hebben mijn verdedigers vaak ook hun handen vol aan hem, maar je keuze aan wingers en middenvelder(s) is alleen zo beperkt, vind ik altijd.
Ik heb dit weekend een paar keer de MLS Cup geprobeerd, maar ik werd niet zo vrolijk van de foutmeldingen na afloop van een potje (en dus weer opnieuw beginnen), en de verloren progress (dus nog maar een keer opnieuw beginnen)
Ben je van je geloof afgevallen?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4222 met Lacazette Cam en matuidi.
7 chem aubamayang als 2e ST voor de snelheid
ja lewa was zo enorm poep. Wel 8 uit 5 met n handje vol assists. Maar ga t omzetten naar t team dat ik gister poste met lavezzi en shaqquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je van je geloof afgevallen?
witwassen voor gevorderden ditquote:Op maandag 9 maart 2015 09:12 schreef renevandieren het volgende:
AC Milan heeft 30% van de aandelen verkocht voor 300 miljoen.
Nou, ben jij klaar voor dit jaar hequote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol en in die 2 erna IF Bueno en IF Arango, Geen kut waard maar 3 IF's achter elkaar
Nah ik ga maar First Owner IF's sparen want kan er verder toch niets mee, TP zit volquote:
Wordt het dan niet eens tijd voor een tweede account?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah ik ga maar First Owner IF's sparen want kan er verder toch niets mee, TP zit vol
Nah ik zie daar het nut niet zo van inquote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een tweede account?
Ieder zo zijn voorkeuren: ik heb nu 76 verhandelbare IF's, dus een 2e account is voor mij bijna een must. Anders kan ik met zo'n themacup bijna geen Dordt- of MLS-spelers te koop zetten, en mijn TP is vol. Duurdere spelers is inderdaad ook een optie. Full IF-teams zou ik niet aanraden...daar had ik in FUT14 echt hele slechte ervaringen meequote:Op maandag 9 maart 2015 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah ik zie daar het nut niet zo van in
Ik ga goedkopere na verkoop maar niet meer terugkopen en wat duurdere spelers aankopen. Of een team bouwen met bijna alleen maar IF's, maar nu ik niet meer speel zijn mijn packs beter
Dordt en MLS spelers sla ik lekker over bij dat soort cups, levert toch maar peanuts op ivm het echte werkquote:Op maandag 9 maart 2015 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren: ik heb nu 76 verhandelbare IF's, dus een 2e account is voor mij bijna een must. Anders kan ik met zo'n themacup bijna geen Dordt- of MLS-spelers te koop zetten, en mijn TP is vol. Duurdere spelers is inderdaad ook een optie. Full IF-teams zou ik niet aanraden...daar had ik in FUT14 echt hele slechte ervaringen mee![]()
Pakken wat je pakken kan, dus als ik die toch nog een zooi in mijn club heb, worden ze mooi verkocht.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dordt en MLS spelers sla ik lekker over bij dat soort cups, levert toch maar peanuts op ivm het echte werk
A dus want die achterste van A zijn uberbaas.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De voorste 5 van A en de achterste 5 (en Neuer) van B
Je hebt gelijk: als je dan toch moet kiezen; altijd de aanvallers de voorkeur geven. Daar moet het uiteindelijk toch mee gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:53 schreef renevandieren het volgende:
[..]
A dus want die achterste van A zijn uberbaas.
Misschien alleen UP Hart achterin.
Haha grappig man. Ga lekker haring pijpen ofzo haagse sjonnie.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
leuk idee dat 1e team ik zou voor die gaan!
Hij zegt gewoon wat ie vindt. Dat heb ik liever dan al die standaard praatjes. Mooi dat ie de Telegraaf afkankertquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Tim86 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+heb+ik+niks+++.aspx
Wat een vervelend interview is dit zeg
?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:08 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Haha grappig man. Ga lekker haring pijpen ofzo haagse sjonnie.
Ze hebben de DSL deals er uit gehaald ?quote:
Geen idee ik speel nietquote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En? Merk je iets van verschil?
Suarez.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef RijstbaI het volgende:
Wat een rust wie gaan we bashen vandaag?
Geen van beiden. Ibra vond ik niks. SIF Benzema vond ik niks. TIF Griezmann is wel een best kereltje. Ik ga zelf voor het spitsenduo SIF Griezmann - Suarez denk ik.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze hebben de DSL deals er uit gehaald ?
Oh ik wilde SIF Griezman veranderen in TIF Griezman. Maar ik Quote mezelf ipv edit.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ibra vond ik niks. SIF Benzema vond ik niks. TIF Griezmann is wel een best kereltje. Ik ga zelf voor het spitsenduo TIF Griezmann - Suarez denk ik.
Gisteren scoorde er iemand 5 keer met Suarez tegen me. Dat was niet leuk.quote:
Suarezquote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gisteren scoorde er iemand 5 keer met Suarez tegen me. Dat was niet leuk.
Roodharigequote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef renevandieren het volgende:
Boh een team met SIF Rooney als CAM
Dit is mijn team, maar ik vind SIF Rooney niet zo. 3 Goals uit 13 wedstrijden. Maar di Maria neemt bijna alle doepunten op zich, dat is het euvel denk ik. 81 goals in 50 wedstrijden.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef renevandieren het volgende:
Boh een team met SIF Rooney als CAM
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit is mijn team, maar ik vind SIF Rooney niet zo. 3 Goals uit 13 wedstrijden. Maar di Maria neemt bijna alle doepunten op zich, dat is het euvel denk ik. 81 goals in 50 wedstrijden.
[ afbeelding ]
Ik was echt fan van 41212(2) in FUT14, maar in het begin van FUT15 creeerde ik er ineens niets meer mee, en sindsdien heb ik het niet meer gebruikt. Speelt het nu weer fijn dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit is mijn team, maar ik vind SIF Rooney niet zo. 3 Goals uit 13 wedstrijden. Maar di Maria neemt bijna alle doepunten op zich, dat is het euvel denk ik. 81 goals in 50 wedstrijden.
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was echt fan van 41212(2) in FUT14, maar in het begin van FUT15 creeerde ik er ineens niets meer mee, en sindsdien heb ik het niet meer gebruikt. Speelt het nu weer fijn dan?
Het +6 kaartje op Di Maria is echt het geld waard, beste spits sinds Kandji. En de 3 CM's Touré, Ramires en Matic zorgen voor heel veel verdedigende kwaliteiten. Zo'n blok van 3 spelers vind je in geen enkele competitie. Kan alleen maar met dit elftal uit de voetenquote:
Hmm dan ga ik mijn bundesliga team eens verkopen en weer terug naar de BPL.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het +6 kaartje op Di Maria is echt het geld waard, beste spits sinds Kandji. En de 3 CM's Touré, Ramires en Matic zorgen voor heel veel verdedigende kwaliteiten. Zo'n blok van 3 spelers vind je in geen enkele competitie. Kan alleen maar met dit elftal uit de voeten
Ik vind van wel. Met custom tactics zet ik wel altijd de agression op 60 en team width op 70, om te voorkomen dat het een trechter wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was echt fan van 41212(2) in FUT14, maar in het begin van FUT15 creeerde ik er ineens niets meer mee, en sindsdien heb ik het niet meer gebruikt. Speelt het nu weer fijn dan?
Ik mis nog wel meer bazen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis alleen guardado, maar dit zou toch wel jizzwaardig zijn
beginnen ze nu al met die ellende ? duurt toch nog wel een maand of 2.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kijk ik naar?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS van spelers die geen/weinig IF's hebben maar wel constant goed spelen (zoals Clasie)quote:
Lijstje van contenders voor MC TOTSquote:
Dit ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
TOTS van spelers die geen/weinig IF's hebben maar wel constant goed spelen (zoals Clasie)
constant slecht is idd ook constant.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
TOTS van spelers die geen/weinig IF's hebben maar wel constant goed spelen (zoals Clasie)
Je kunt volgens mij je spelers nomineren in het EA forum vanaf een bepaalde datum. Dus ik zou zeggen: begin een campagnequote:
Clasie 4 TOTS.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij je spelers nomineren in het EA forum vanaf een bepaalde datum. Dus ik zou zeggen: begin een campagne
ja want er staat inderdaad niet constant goed in mijn postquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
constant slecht is idd ook constant.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof clasie ook maar een klein beetje in aanmerking komt voor een MC TOTSquote:
In dat geval mis ik minstens 15 NAC-spelers.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom niet? Speelt altijd goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof clasie ook maar een klein beetje in aanmerking komt voor een MC TOTS
En nog een paar united spelersquote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval mis ik minstens 15 NAC-spelers.
Aan de eerste voorwaarde voldoet hij in elk geval: geen IF.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:
Omdat er nog wel een paar PSV'ers hoger op het lijstje staan.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Waarom niet? Speelt altijd goed.
Alleen Willems en Guardado maken in de eredivisie een kans. Als één van die spelers een IF krijgt (bij de kampioenswedstrijd zal er vast wel 1 een IF krijgen) is de kans dat Clasie een TOTS krijgt gewoon reëelquote:Op maandag 9 maart 2015 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Omdat er nog wel een paar PSV'ers hoger op het lijstje staan.
Wijnaldum lijkt mij ook eerder dan Clasie.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Alleen Willems en Guardado maken in de eredivisie een kans. Als één van die spelers een IF krijgt (bij de kampioenswedstrijd zal er vast wel 1 een IF krijgen) is de kans dat Clasie een TOTS krijgt gewoon reëel
Iemand met 1 goal en 4 assists willen nomineren voor MC TOTSquote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DC United heeft pas een wedstrijd gespeeld joh
Suarez
Op Europees niveau gezien weet ik het niet hoor. Nederland heeft 1 van de zwakkere competities, en van de nummer 3 of 4 van die hele zwakke competitie speelt de CM elke week redelijk tot goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Alleen Willems en Guardado maken in de eredivisie een kans. Als één van die spelers een IF krijgt (bij de kampioenswedstrijd zal er vast wel 1 een IF krijgen) is de kans dat Clasie een TOTS krijgt gewoon reëel
Juuuup stuk of 3x al.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand al een TIF Silva Gedsl'd?
Geen enkele. Miskoop van het jaar tot nu toequote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand al een TIF Silva Gedsl'd?
Guardado heeft zaterdag zijn eerste goal gemaakt en nog 0 assists gegeven, die maakt wel kans?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Iemand met 1 goal en 4 assists willen nomineren voor MC TOTS
Voor?quote:
Eensquote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geen enkele. Miskoop van het jaar tot nu toe
ja want hij is consistent goedquote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Guardado heeft zaterdag zijn eerste goal gemaakt en nog 0 assists gegeven, die maakt wel kans?
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk zelf dat willems en de wijn de grootste kanshebbers zijn. en daarna de kans het grootst dat geen enkele eredivisie gold er eentje krijgt.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Guardado heeft zaterdag zijn eerste goal gemaakt en nog 0 assists gegeven, die maakt wel kans?
Ik heb ze voor 888K te koop. Zal de prijzen wel verlagen. Over een maandje zal de daling van de prijzen wel langzaam aan in gaan zetten, dus ga ook niks meer herinvesteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik denk zelf dat willems en de wijn de grootste kanshebbers zijn. en daarna de kans het grootst dat geen enkele eredivisie gold er eentje krijgt.
@TT, rond de 625 alle 3 nu ga ik ze niet meer terug kopen trouwens.
Ik zet mijn geld op Luuk de Jong en Willemsquote:Op maandag 9 maart 2015 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Guardado hem niet krijgt in de Eredivisie dan krijgt niemand er een
Alleen naar assists en goals kijken
Ik heb bijna zoiets maar dan met SIF Benzema en Suarez voorinquote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
@Rene: als ik 4-1-2-1-2 zou spelen zou ik een elftal als deze maken
Ik wil de weddenschap met je aangaan dat Luuk de Jong er geen een krijgtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Luuk de Jong en Willems
Luuk de jong heeft al IF's he, gaat om Most consistentquote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Luuk de Jong en Willems
quote:Hello, FIFA fans.
Today the fourth title update for FIFA 15 will be available on PC, Xbox One, and PS4. This new update will bring new FIFA 15 content and also addresses certain issues that our FIFA community has identified.
- Added the MLS expansion teams Orlando City and New York City FC to the “Rest of the World” league for Kick-Off and Online Matches.
- Stability improvements to EASFC Match Day Challenges, Pro Clubs, and Online Seasons.
- Fixed stability issue around requesting a substitution in Player Career.
- Addressed issue where some players were not able to unlock certain boot packs for their Virtual Pro.
- Names of scouted players in Career Mode are now more reflective of their country of origin.
- Stability improvements to Friendly Seasons in FIFA Ultimate Team Seasons.
- Improved ‘Compare Price’ functionality in FIFA Ultimate Team when comparing prices for consumables.
Furthermore, there will be a maintenance period this evening as we prepare for an important change coming to FIFA Ultimate Team. We’ll provide further details on maintenance timing on Twitter and Facebook
Thanks,
The FIFA Team
Ikquote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Luuk de jong heeft al IF's he, gaat om Most consistent
Hoop op de hogere prijzenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Furthermore, there will be a maintenance period this evening as we prepare for an important change coming to FIFA Ultimate Team. We’ll provide further details on maintenance timing on Twitter and Facebook
Als ze gaan die domme match coin glitch fixen betekent dit lagere prijzen. Als ze dat niet doen en de Webapp komt weer online betekent dit hogere prijzen. Spannond
Kun jij wel met SIF Benzema overweg? Ik vond hem zo slecht, dat ik vind dat SIF Benzema een scheldwoord moet worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik heb bijna zoiets maar dan met SIF Benzema en Suarez voorin
Denk niet dat ze voor die paar maandjes nog de moeite nemen om die glitch opeens te gaan dichtenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ze gaan die domme match coin glitch fixen betekent dit lagere prijzen. Als ze dat niet doen en de Webapp komt weer online betekent dit hogere prijzen. Spannond
Nou hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun jij wel met SIF Benzema overweg? Ik vond hem zo slecht, dat ik vind dat SIF Benzema een scheldwoord moet worden.
Paar maandjes?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk niet dat ze voor die paar maandjes nog de moeite nemen om die glitch opeens te gaan dichten
Markt is nu toch al verneukt, waarom zou je als bedrijf nu energie gaan stoppen in het dichten van een glitch die je al 2/3 jaar niet gedicht hebt terwijl je volgend jaar gewoon de PS3 versie geen FUT kunt gevenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Paar maandjes?Tuurlijk gaan ze die glitch fixen omdat ze anders alle TOTS spelers voor boven de 15 mil gaan.
Of ze gaan de markten loskoppelen van elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Markt is nu toch al verneukt, waarom zou je als bedrijf nu energie gaan stoppen in het dichten van een glitch die je al 2/3 jaar niet gedicht hebt terwijl je volgend jaar gewoon de PS3 versie geen FUT kunt geven
Ze gaan iedereen die dit jaar en vorig jaar coins hebben gekocht bannen!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het toch niks interessants. Dit verklaart wel waarom die mega packs gisteren om 5 uur uitkwamen
En terechtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ze gaan iedereen die dit jaar en vorig jaar coins hebben gekocht bannen!
Dat zou echt een feest zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
Of ze gaan alleen DS2 en Sjon bannen. Dat zou leuk zijn.
Ik heb gisteren met een EA meneer gechat over die packs. Ze komen er aan, het was in de laatste fase voordat ze in de store gezet zouden wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En terechtdr afkicken die handel.
Of ze gaan eindelijk die packs in de store zetten die ze beloofd hebben
dan gaan we JUICHENquote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon #bosslikequote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Benzema in een 433 is een beetje crappy door zijn workrates
Dat is geen 'important change'.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
Pas maar op dat je geen speelgoedtrein gaat koppen.quote:
En Silva met zn 2 star weak foot ook erg zwakjes. Middenveld en verdediging zien er wel top uitquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Benzema in een 433 is een beetje crappy door zijn workrates
Dit. Ik zou daar toch voor Reus gaan ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En Silva met zn 2 star weak foot ook erg zwakjes. Middenveld en verdediging zien er wel top uit
Investeren in een speler om dat je hem naar het miljoen ziet stijgen, maar hem vervolgens in een team afbrandenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En Silva met zn 2 star weak foot ook erg zwakjes. Middenveld en verdediging zien er wel top uit
Of voor Hazard - Ramires - Filipe Luis.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dit. Ik zou daar toch voor Reus gaan ofzo.
Ramiresquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of voor Hazard - Ramires - Filipe Luis.
Net als die praktijken van mensen pesten op internet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wel terecht als ze die praktijken eens aanpakken!
Slechter dan Toure inderdaad. Maar ik vind Hazard + Ramires > Toure + TIF Silva.quote:
Of mensen een ban aannaaien op het internet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net als die praktijken van mensen pesten op internet.
Ja. En?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Investeren in een speler om dat je hem naar het miljoen ziet stijgen, maar hem vervolgens in een team afbranden
Welke praktijken gaan ze mij voor pakken dan ?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wel terecht als ze die praktijken eens aanpakken!
Ja. En?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Of mensen een ban aannaaien op het internet.
Waarom SIF Hummels niet? Hou je anderhalf miljoen in de pocket, en je gaat er niet op achteruit kwalitatief gezienquote:
Kan ook jaquote:Op maandag 9 maart 2015 13:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom SIF Hummels niet? Hou je anderhalf miljoen in de pocket, en je gaat er niet op achteruit kwalitatief gezien
Nicequote:
Mensen pesten op het internetquote:Op maandag 9 maart 2015 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik dus wel.. met die PI.
Aardig team !quote:
Sommige zweren erbij andere denken dat het bullcrap is. Persoonlijk merk ik het nooit zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Aardig team !![]()
Als ik hier de teams langs zie komen houdt er niemand rekening met bijvoorbeeld links of rechtsbenige spelers, bijvoorbeeld linksbenige als lcb en rechtsbenige op rcb, ben ik de enige die dat doet?. Heb altijd het idee dat het rond passen dan wat lekkerder loopt.
Dat ventje weet inmiddels hoe de console aanmoet. Sterker nog: als ik even niet kijk, doet hij de kast open, en zet hij hem aan. De eerste stap is gezetquote:Op maandag 9 maart 2015 13:06 schreef renevandieren het volgende:
Ik baal echt dat ik geen teams kan maken vanaf de webapp. Gaat tijd worden dat ik thuis iemand kan aansturen om iets te kopen.
Nice. Die bij mij thuis speelt nu met een oude PS3 controller mee. Ik probeer haar een advanced rainbowflick te leren.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ventje weet inmiddels hoe de console aanmoet. De eerste stap is gezet
Godverquote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nice. Die bij mij thuis speelt nu met een oude PS3 controller mee. Ik probeer haar een advanced rainbowflick te leren.
Waar staat nadoen in dit rijtje?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
pesten
treiteren, kwellen, plagen, sarren dwarsbomen
Welke vormen van pesten zijn er?quote:
Vormen van pesten:quote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Welke vormen van pesten zijn er?
Voorbeelden van pestgedrag zijn bijvoorbeeld:
schelden of scheldnamen geven
iets afpakken, stukmaken, verstoppen
naroepen/belachelijk maken
geweld
nadoen, imiteren
buitensluiten
pesten via mobiel of internet
Geef haar volgende keer met clubs de ps4 controller en neem zelf de ps3 controller aubquote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nice. Die bij mij thuis speelt nu met een oude PS3 controller mee. Ik probeer haar een advanced rainbowflick te leren.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vormen van pesten:
Schelden of scheldnamen geven, iets afpakken, stukmaken, verstoppen, iemand naroepen/belachelijk maken, geweld gebruiken naar een ander, nadoen,
godver ;p
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Geef haar volgende keer met clubs de ps4 controller en neem zelf de ps3 controller aub
Nog een paar maandjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver![]()
Nu het principe van "buy low, sell high" nog
bohh kent ze Clasie al?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes.
Nee maar ik heb haar in de vorige weekenden wel verziekt volgens mijn vriendin.
"Spieleg" is nu de Playstation aan.
"Foesjebal" is FIFA.
En als ze de sterrenploeg ziet spelen roept ze natuurlijk: "Pa-pa is Eijenoord?"
Verlies je zo vaak ja?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes.
"Foesjebal" is FIFA.
En als ze de sterrenploeg ziet spelen roept ze natuurlijk: "Pa-pa is Eijenoord?"
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes.
"Foesjebal" is FIFA.
Dat klopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verlies je zo vaak ja? Ben je heer en meester in je eigen huiskamer?
Ze heeft een apenknuffel als speeltje (loopt ze overal mee naar toe) maar de vorige keer zag ze Kongolo en riep ze keihard "Aapie"... Gelijk even afleren voordat ik haar meeneem naar de Kuip.quote:
Dan zal ik haar vooral niet naar Europa League wedstrijden meenemenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ze heeft een apenknuffel als speeltje (loopt ze overal mee naar toe) maar de vorige keer zag ze Kongolo en riep ze keihard "Aapie"... Gelijk even afleren voordat ik haar meeneem naar de Kuip.
En de bananen ook maar thuis laten dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dan zal ik haar vooral niet naar Europa League wedstrijden meenemen
Ja leukquote:Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn geruchten dat EA een max. % boven de laagste BIN in gaat stellen zodat DSL'en niet meer gaat werken.
Wat een waardeloos geruchtquote:Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn geruchten dat EA een max. % boven de laagste BIN in gaat stellen zodat DSL'en niet meer gaat werken.
Oké goeie grap, maar wat zouden ze daar mee bereiken? Coin sellers tegen gaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn ook geruchten dat wanneer je een ui in je anus propt dat je scheten lekker gaan ruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, en onze vriend Maver postte dat een knakker op twittter had gezegd dat de hele transfermarkt er uit gaat.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:42 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Er zijn ook geruchten dat wanneer je een ui in je anus propt dat je scheten lekker gaan ruiken.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oké goeie grap, maar wat zouden ze daar mee bereiken? Coin sellers tegen gaan?
Wat heb je dan aan coins?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en onze vriend Maver postte dat een knakker op twittter had gezegd dat de hele transfermarkt er uit gaat.
Max bin zou wel het verkopen van coins kunnen tegenhouden.
Ik denk het wel. Als je max 3K voor een non shiney bronze kan vangen, dan moet je 330 bronzes listen om een miljoen te vangenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oké goeie grap, maar wat zouden ze daar mee bereiken? Coin sellers tegen gaan?
Maar hoe kom je dan aan spelers die niet meer in packs zitten?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en onze vriend Maver postte dat een knakker op twittter had gezegd dat de hele transfermarkt er uit gaat.
Max bin zou wel het verkopen van coins kunnen tegenhouden.
Ene Bateson heeft iets getweet, verder weet ik het ook niet. Zal wel flauwekul zijn allemaal hoor. Op het EA forum is men wel onrustig over alle ontwikkelingenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan coins?alles uit packs?
Nou, nu stoppen met vragen over deze theorie, ik ben alleen de boodschapper van wat ik gelezen hebquote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan spelers die niet meer in packs zitten?
Ik heb alles in zwarte kaartjes zitten. Maar als ze alles op gaan blazen zoeken ze het maar uit met dat kutspel. Dan ga ik wel weer daten ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef renevandieren het volgende:
Hmm misschien maar beter om even mijn coins te bewaren ..
Ik ga gewoon mijn team afmaken en speel daar gewoon lekker mee doorquote:Op maandag 9 maart 2015 13:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb alles in zwarte kaartjes zitten. Maar als ze alles op gaan blazen zoeken ze het maar uit met dat kutspel. Dan ga ik wel weer daten ofzo.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:47 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn team afmaken en speel daar gewoon lekker mee doorschijt als ik coins verlies.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Geef haar volgende keer met clubs de ps4 controller en neem zelf de ps3 controller aub
Als alles crasht maakt het ook niet uit. Maar lijkt me sterk dat ze iets gaan invoeren dat het hele FUT principe verneukt hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 13:47 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn team afmaken en speel daar gewoon lekker mee doorschijt als ik coins verlies.
Had ik geen eens gezien.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ermagherdtwitter:Matt_Widz twitterde op maandag 09-03-2015 om 13:48:58Ohh the change is today?? #FUT reageer retweet
je ziet wel meer dingen niet krotenkokerquote:Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Had ik geen eens gezien.
Moet je klapjes hebben ofzo? Beflijster.
Klopt. Je mams in het donker als ik gehurkt achter haar zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
je ziet wel meer dingen niet krotenkoker
Boh goedkoop Suarez kopen vanavond.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:52 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Klopt. Je mams in het donker als ik gehurkt achter haar zit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:52 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Klopt. Mijn eigen pener als het licht uit staat
[ afbeelding ]
Best irritant hoor als je met een stijve de lichtschakelaar, die 40cm verderop hangt, om kan zetten.quote:
twitter:
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 09-03-2015 om 13:56:58But coinbuyers like Darksonic2 will get banned reageer retweet
Je bent toch niet de wereldgrap van Thad belachelijk aan het maken hequote:Op maandag 9 maart 2015 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:Matt_Widz twitterde op maandag 09-03-2015 om 13:56:58But coinbuyers like Darksonic2 will get banned reageer retweet
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je bent toch niet de wereldgrap van Thad belachelijk aan het maken he
Bedank hem maar voor mequote:Op maandag 9 maart 2015 14:02 schreef renevandieren het volgende:
[..]
8 euro heb ik gehoord van iemand die vaak coins koopt.
Wtftwitter:bateson87 twitterde op maandag 09-03-2015 om 13:01:14If you think the servers are bad now. The new thing will only fuck them up more imo reageer retweet
Gewoon lekker boeiend doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtftwitter:bateson87 twitterde op maandag 09-03-2015 om 13:01:14If you think the servers are bad now. The new thing will only fuck them up more imo reageer retweet
Iddquote:Op maandag 9 maart 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gewoon lekker boeiend doen."Check mij alles weten maar ik vertel jullie niks. Ik deel alleen maar van die vage informatie zodat jullie niks wijzer worden." Baksteen op z'n harses.
Waar maak je je druk om man, je hebt genoeg coins en voor die 2 wedstrijden FUT die je per maand speelt boeit dit ook waarschijnlijk geen reetquote:Op maandag 9 maart 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gewoon lekker boeiend doen."Check mij alles weten maar ik vertel jullie niks. Ik deel alleen maar van die vage informatie zodat jullie niks wijzer worden." Baksteen op z'n harses.
Oh daar maak ik me niet druk om maar beetje storend dat die mensen zulke berichten in de wereld helpen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man, je hebt genoeg coins en voor die 2 wedstrijden FUT die je per maand speelt boeit dit ook waarschijnlijk geen reet
En toch zal dat weer omzeilt worden. Open bid dan ook beperken? Anders zorg je ervoor dat je een bronze speler pakt waarvan er maar 1 pagina op staat ofzo. Dan moeten de teamnamen ook nog weg. Uiteindelijk komen ze er wel hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als je max 3K voor een non shiney bronze kan vangen, dan moet je 330 bronzes listen om een miljoen te vangenDat doet niemand natuurlijk
Ik denk niet dat het lang gaat duren voordat de PS4 omgebouwd is.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:43 schreef WallieP het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze vanavond de ps3 en ps4 market scheiden, ps4 weer op orde brengen en die omgebouwde ps3 market helemaal laten lopen
Dat kan toch niet midden in het spel johquote:Op maandag 9 maart 2015 14:43 schreef WallieP het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze vanavond de ps3 en ps4 market scheiden, ps4 weer op orde brengen en die omgebouwde ps3 market helemaal laten lopen
Dit ook trouwens. Ik denk dat de prijzen dan helemaal omhoog schieten omdat er dan ineens veel minder kaarten op de markt zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan toch niet midden in het spel joh
Ze verdienen meer dan genoeg hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:47 schreef WallieP het volgende:
Als ze geen oplossing kunnen vinden voor omgebouwde ps3, dan is de market opdelen toch niet zo'n vage change? Ps4 is nog niet gehacked en zonder webapp dan word de market in ieder geval op de ps4 weer stabiel... ea zal toch ook wel denken beter iets als niets, want op deze manier verdienen ze niets aangezien niemand meer fifa coins koop=weg verdienmodel
100eu=11k fifa points. 1 prem gold pack is 150 fifa points.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
En toch zal dat weer omzeilt worden. Open bid dan ook beperken? Anders zorg je ervoor dat je een bronze speler pakt waarvan er maar 1 pagina op staat ofzo. Dan moeten de teamnamen ook nog weg. Uiteindelijk komen ze er wel hoor.
Beter is gewoon niet van die kk achterlijke prijzen voor die paketjes. Hoeveel 7,5k packs kun je nou openen met 100 euro aan FIFA points?
het is watquote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef renevandieren het volgende:
The horror als je een bedrijf moet bellen en je ziet dit:
[ afbeelding ]
Zou ophangen (mezelf)quote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dopingcultuur dus nog altijd in het wielrennen, alleen slikt iedereen nu minderWat een verrotte sport blijft het toch ook
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)-niet-verdwenen.html
Dat is nou eens echt een stevig onderzoek ookquote:[maar volgens het rapport gebruikt nog altijd 20 tot 90 procent van de renners verboden middelen, maar wordt dat nu op andere manieren toegediend.
Valt mij ook vaak op dat je vaker dan normaal van die verveelde/niet vriendelijke mensen aan de lijn krijgt als je iemand uit die regio moet hebben. Of via marktplaats heb ik ook een paar keer iemand uit die regio aan lijn gehad voor een product, waren toevallig altijd van die onbelevende mensen met een dik accent, die dachten wel even het product bijna gratis te kunnen afhalen, was ik snel klaar mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
bug dat je sommige schoenen voor je pro niet kon kopen is gefixt.quote:
bij nba kan je tenminste je eigen schoenen makenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bug dat je sommige schoenen voor je pro niet kon kopen is gefixt.
gelukkig, dan ik vanavond weer normaal slapenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vet zeg. Dit is echt stukken beter voor mijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
gelukkig, dan ik vanavond weer normaal slapen
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vet zeg. Dit is echt stukken beter voor mijn gemoedstoestand.
ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vet zeg. Dit is echt stukken beter voor mijn gemoedstoestand.
U mad sis?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
Het nummer van een tinderchick blokkeren = 14 smsjes en een hele zooi facebookberichten in een half uur![]()
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
Het nummer van een tinderchick blokkeren = 14 smsjes en een hele zooi facebookberichten in een half uur![]()
Rene?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
het?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef RijstbaI het volgende:
"Ik ga het op internet zetten"
"Ik weet waar je werkt"![]()
damn son
Naja als 20 procent nog gebruikt is dat natuurlijk nog steeds kut, en dat zullen ze dan wel zeker weten als ze zo'n groot percentage pakkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Dat is nou eens echt een stevig onderzoek ook![]()
Toch niet die foto waar we aan het zwaardvechten zijn hè?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef RijstbaI het volgende:
"Ik ga het op internet zetten"
"Ik weet waar je werkt"![]()
damn son
Ik heb niks naar haar gestuurdquote:Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Toch niet die foto waar we aan het zwaardvechten zijn hè?
Nice.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb niks naar haar gestuurd
Zij wel naar mij
Ik vind 1 op de 5 en 9 op de 10 toch wel echt een wereld van verschil. Overigens vind ik 1 op de 5 al veel, en je kan dus je bedenkingen hebben bij wat we de afgelopen jaren voorbij hebben zien fietsen. Inclusief termen als 'het nieuwe wielrennen' van Ducrotquote:Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja als 20 procent nog gebruikt is dat natuurlijk nog steeds kut, en dat zullen ze dan wel zeker weten als ze zo'n groot percentage pakken
Ja dat is dus eigenlijk wat ik ook probeer te zeggenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 1 op de 5 en 9 op de 10 toch wel echt een wereld van verschil. Overigens vind ik 1 op de 5 al veel, en je kan dus je bedenkingen hebben bij wat we de afgelopen jaren voorbij hebben zien fietsen. Inclusief termen als 'het nieuwe wielrennen' van Ducrot
Dat is Bullshitquote:
whut...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef RijstbaI het volgende:
godver![]()
![]()
Ik krijg nu een voicememo toegestuurd van Andre Hazes - Wat is dan liefde![]()
![]()
#RijstbaIstinderverhalen
verzonnen verhalenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef RijstbaI het volgende:
godver![]()
![]()
Ik krijg nu een voicememo toegestuurd van Andre Hazes - Wat is dan liefde![]()
![]()
#RijstbaIstinderverhalen
Nja ik heb het 10 minuten geleden gedaan en kreeg dat niet, maar zal straks nog eens kijken, iig staan mijn Auriers er nog steeds voor 3x de laagste bin op oa. dus lijkt me niet dat er veel veranderd is, iig niet om te DSL'en dan tochquote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zit je op console nu? Probeer eens uit.
Het gaat niet komenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stel dit zou er komen, hoop ik wel dat er iets van een functionaliteit op zit die er niet voor zorgt dat als je relist als er net een malle eppie iemand veel te goedkoop erop zet, jouw spelers ook voor veel minder list
Je krijgt dat te zien jaquote:Op maandag 9 maart 2015 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stel dit zou er komen, hoop ik wel dat er iets van een functionaliteit op zit die er niet voor zorgt dat als je relist als er net een malle eppie iemand veel te goedkoop erop zet, jouw spelers ook voor veel minder list
waarom zouden ze dat in hemelsnaam doenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat het ook is, ik hoop niet dat ze traden moeilijker gaan maken.. bijvoorbeeld dat mensen hun spelers er niet meer voor veeeeel minder dan de laagste BIN op mogen zetten. Dat zou echt een ramp zijn.
geen idee. brainfart zonder goede input van DS2quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |