SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Volgens mij wordt ie tegenwoordig gesponsord door UNDER ARMOUR, ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Tim86 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+heb+ik+niks+++.aspx
Wat een vervelend interview is dit zeg
LF maken en yoloquote:
Ja, ik bespeur ook wat contrast. Ik begon vol frisse moed enzo, maar na het optelsommetje bedacht ik me ineens weer hoe lang deze week wordt...en dat ik waarschijnlijk een paar dagen moet gaan overwerkenquote:Op maandag 9 maart 2015 07:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat verschil tussen je eerdere post en deze
Als ik tegen hem speel hebben mijn verdedigers vaak ook hun handen vol aan hem, maar je keuze aan wingers en middenvelder(s) is alleen zo beperkt, vind ik altijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:15 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
dit weekend een zlatan bij elkaar gedsl't
speelt best goed die gosert
4222 met Lacazette Cam en matuidi.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik tegen hem speel hebben mijn verdedigers vaak ook hun handen vol aan hem, maar je keuze aan wingers en middenvelder(s) is alleen zo beperkt, vind ik altijd.
Ik heb dit weekend een paar keer de MLS Cup geprobeerd, maar ik werd niet zo vrolijk van de foutmeldingen na afloop van een potje (en dus weer opnieuw beginnen), en de verloren progress (dus nog maar een keer opnieuw beginnen)
Ben je van je geloof afgevallen?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4222 met Lacazette Cam en matuidi.
7 chem aubamayang als 2e ST voor de snelheid
ja lewa was zo enorm poep. Wel 8 uit 5 met n handje vol assists. Maar ga t omzetten naar t team dat ik gister poste met lavezzi en shaqquote:Op maandag 9 maart 2015 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je van je geloof afgevallen?
witwassen voor gevorderden ditquote:Op maandag 9 maart 2015 09:12 schreef renevandieren het volgende:
AC Milan heeft 30% van de aandelen verkocht voor 300 miljoen.
Nou, ben jij klaar voor dit jaar hequote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol en in die 2 erna IF Bueno en IF Arango, Geen kut waard maar 3 IF's achter elkaar
Nah ik ga maar First Owner IF's sparen want kan er verder toch niets mee, TP zit volquote:
Wordt het dan niet eens tijd voor een tweede account?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah ik ga maar First Owner IF's sparen want kan er verder toch niets mee, TP zit vol
Nah ik zie daar het nut niet zo van inquote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een tweede account?
Ieder zo zijn voorkeuren: ik heb nu 76 verhandelbare IF's, dus een 2e account is voor mij bijna een must. Anders kan ik met zo'n themacup bijna geen Dordt- of MLS-spelers te koop zetten, en mijn TP is vol. Duurdere spelers is inderdaad ook een optie. Full IF-teams zou ik niet aanraden...daar had ik in FUT14 echt hele slechte ervaringen meequote:Op maandag 9 maart 2015 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah ik zie daar het nut niet zo van in
Ik ga goedkopere na verkoop maar niet meer terugkopen en wat duurdere spelers aankopen. Of een team bouwen met bijna alleen maar IF's, maar nu ik niet meer speel zijn mijn packs beter
Dordt en MLS spelers sla ik lekker over bij dat soort cups, levert toch maar peanuts op ivm het echte werkquote:Op maandag 9 maart 2015 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren: ik heb nu 76 verhandelbare IF's, dus een 2e account is voor mij bijna een must. Anders kan ik met zo'n themacup bijna geen Dordt- of MLS-spelers te koop zetten, en mijn TP is vol. Duurdere spelers is inderdaad ook een optie. Full IF-teams zou ik niet aanraden...daar had ik in FUT14 echt hele slechte ervaringen mee![]()
Pakken wat je pakken kan, dus als ik die toch nog een zooi in mijn club heb, worden ze mooi verkocht.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dordt en MLS spelers sla ik lekker over bij dat soort cups, levert toch maar peanuts op ivm het echte werk
A dus want die achterste van A zijn uberbaas.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De voorste 5 van A en de achterste 5 (en Neuer) van B
Je hebt gelijk: als je dan toch moet kiezen; altijd de aanvallers de voorkeur geven. Daar moet het uiteindelijk toch mee gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:53 schreef renevandieren het volgende:
[..]
A dus want die achterste van A zijn uberbaas.
Misschien alleen UP Hart achterin.
Haha grappig man. Ga lekker haring pijpen ofzo haagse sjonnie.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
leuk idee dat 1e team ik zou voor die gaan!
Hij zegt gewoon wat ie vindt. Dat heb ik liever dan al die standaard praatjes. Mooi dat ie de Telegraaf afkankertquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Tim86 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+heb+ik+niks+++.aspx
Wat een vervelend interview is dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |