hij heeft enkel het topic gestartquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef imikethat het volgende:
Net van de basisschool en nu al een recordpoging in handen, hulde
Is Kingstowns schuldquote:Op zondag 8 maart 2015 22:22 schreef Voxs het volgende:
Alleen een beetje jammer dat je een leuk initiatief gekaapt hebt Fylax..
Nee hoor. Want jij ging er mee vandoor. Je had er ook voor kunnen kiezen niet "mad' te worden en gewoon een ander keer het eens kunnen proberen.quote:
^ Ditquote:Op zondag 8 maart 2015 22:22 schreef Voxs het volgende:
Alleen een beetje jammer dat je een leuk initiatief gekaapt hebt Fylax..
al die ESF topics in de top 25quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef theguyver het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.php
![]()
heb m weer gemist
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
al die ESF topics in de top 25
is dat nog een subforum eig'k?
Ze zeggen hier dat jij bij de ING werkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:36 schreef Peter het volgende:
[..]beetje minachtend doen over mijn forum...
Om 22:00 maar het zou ineens niet doorgaan, toen ging het tóch door maar om 21:45 waardoor veel het gemist hadden.quote:
Omdat het nog verplaatst moet wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zie niks?
hahahquote:
Maar jullie hebben een abo, dan kun je sws al sneller posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef nikky het volgende:
Overigens hadden wij geen dagenlange voorbereiding nodig.
Net zo min een stuk op de Weblog en gespam van je_weet_wel_wie
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben een abo, dan kun je sws al sneller posten.
Enlighten me. Sneller posten?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben een abo, dan kun je sws al sneller posten.
Als je geen abbo hebt kan je niet direct achter elkaar posten. Moeten een aantal seconden tussen zit voordat je weer kan posten.quote:
Als je geen ABO hebt krijg je als je heel snel achter elkaar post een boodschap dat je niet snel achter elkaar een post mag zetten.quote:
Ik heb vanavond een aantal keer de melding gehad dat ik niet zo snel opnieuw mocht posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je geen abbo hebt kan je niet direct achter elkaar posten. Moeten een aantal seconden tussen zit voordat je weer kan posten.
.....terwijl het idee hier ontstaan was door iemand anders.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Een 15-jarige die in het 40+-forum user bedankt voor het halen van het record
Toch geen 10 seconden tochquote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je geen ABO hebt krijg je als je heel snel achter elkaar post een boodschap dat je niet snel achter elkaar een post mag zetten.
Abo is grens van 1 sec, zonder abo een van 10 sec las ik vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een aantal keer de melding gehad dat ik niet zo snel opnieuw mocht posten.
Hier staat het ook niet bij:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Er zit echt wel een flink verschil tussen hoor!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Toch geen 10 seconden toch
Dat heb ik ook niet met een ander account dat geen abo heeft.
Nu wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef hmmmz het volgende:
ik zie niks?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit echt wel een flink verschil tussen hoor!
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu wel.
Het komt erop neer dat jullie cheaten bij jullie recordpoging en daardoor ongeldig is verklaard.quote:
Ik kan niet bij het betreffende topic?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu wel.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat jullie cheaten bij jullie recordpoging en daardoor ongeldig is verklaard.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat jullie cheaten bij jullie recordpoging en daardoor ongeldig is verklaard.
Ik weet niet precies de tijd maar ik heb het vaak gehad. Vooral in snelle livetopics.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Toch geen 10 seconden toch
Dat heb ik ook niet met een ander account dat geen abo heeft.
Dat klopt, daarvoor heb je een abo nodig. Te verkrijgen in de FOK!shop.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij het betreffende topic?
Ik accepteer het record sowieso niet want ik kan het niet controleren.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Huiliequote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik accepteer het record sowieso niet want ik kan het niet controleren.
OF een onbekende vreemdeling geeft je er eentje. Ik weet nog steeds niet waar ik dit nieuwe ABO vandaan hebquote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat klopt, daarvoor heb je een abo nodig. Te verkrijgen in de FOK!shop.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
OF een onbekende vreemdeling geeft je er eentje. Ik weet nog steeds niet waar ik dit nieuwe ABO vandaan heb
Daar zullen ze vast wel wakker van liggenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het record in ABO wordt door mij niet erkend.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
OF een onbekende vreemdeling geeft je er eentje. Ik weet nog steeds niet waar ik dit nieuwe ABO vandaan heb
Ik ben blij dat ABO het record terug heeft. Serieus.quote:
En je naam staat toch op de 1e plekquote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ABO het record terug heeft. Serieus.![]()
De "concurrentie" en het over en weer plagen vond ik heel erg leuk. Ik zal op dit moment maar even verder niet al teveel zeggen, want dan vallen er woorden waar ik ongetwijfeld later spijt van ga krijgen. Het is uitermate jammer dat er op FOK! amper meer plekken zijn waar je iets leuks kan organisren waar veel moeite voor is gedaan om het op te leuken door een hoop mensen zonder dat een stel parasieten die zelf niets bijdragen of creeeren de boel kapen en verneuken.
Morgen meer.
Eens. Fylax had zich moeten dimmen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De "concurrentie" en het over en weer plagen vond ik heel erg leuk. Ik zal op dit moment maar even verder niet al teveel zeggen, want dan vallen er woorden waar ik ongetwijfeld later spijt van ga krijgen. Het is uitermate jammer dat er op FOK! amper meer plekken zijn waar je iets leuks kan organisren waar veel moeite voor is gedaan om het op te leuken door een hoop mensen zonder dat een stel parasieten die zelf niets bijdragen of creeeren de boel kapen en verneuken.
Morgen meer.
Was volgens mij meer ter voorkoming dat trolls de boel zouden komen verneuken toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens. Fylax had zich moeten dimmen.
Maar jij zat ook fout. Je kan niet zomaar alles stopzetten en dan vervolgens een kwartier te vroeg beginnen.
Hoe had hij anders bepaalde personages er buiten moeten houden?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens. Fylax had zich moeten dimmen.
Maar jij zat ook fout. Je kan niet zomaar alles stopzetten en dan vervolgens een kwartier te vroeg beginnen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De "concurrentie" en het over en weer plagen vond ik heel erg leuk. Ik zal op dit moment maar even verder niet al teveel zeggen, want dan vallen er woorden waar ik ongetwijfeld later spijt van ga krijgen. Het is uitermate jammer dat er op FOK! amper meer plekken zijn waar je iets leuks kan organisren waar veel moeite voor is gedaan om het op te leuken door een hoop mensen zonder dat een stel parasiten die zelf niets bijdragen of creeeren de boel kapen en verneuken.
Morgen meer.
Zoals?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was volgens mij meer ter voorkoming dat trolls de boel zouden komen verneuken toch?
Welke mensen?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe had hij anders bepaalde personages er buiten moeten houden?
En ik las dat Karina het er niet mee eens was dat er meerdere recordtopics werden geopend.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
.....terwijl het idee hier ontstaan was door iemand anders.
Ik vond het wel erg jammer dat ik het gemist had. Ik hoop maar niet dat ik ook als een troll word gezien?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was volgens mij meer ter voorkoming dat trolls de boel zouden komen verneuken toch?
Mensen van onder de 40 die vanuit het niets ineens enorm betrokken bij de recordpoging van dit forum zijn en meer posten dan wie dan ook?quote:
Ook dat ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik las dat Karina het er niet mee eens was dat er meerdere recordtopics werden geopend.
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg jammer dat ik het gemist had. Ik hoop maar niet dat ik ook als een troll word gezien?
Denk 't niet hoor, hij heeft niet iedereen op tijd kunnen DM'en denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg jammer dat ik het gemist had. Ik hoop maar niet dat ik ook als een troll word gezien?
Dude.....kijk eens in welk subforum je zit......hoe oud was jij ook al weer?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
ToT haat ook alleen maar om het haten. Heel snel terug naar je Radio49 jij.
quote:
Doe nou niet..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
Kingstown vroeg zelf aan anderen hoor?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude.....kijk eens in welk subforum je zit......hoe oud was jij ook al weer?
quote:
Boehoe.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kingstown vroeg zelf aan anderen hoor?
Iedereen mag gewoon in 40+ posten. Bepaal jij niet.
quote:
Klopt ook; ik zeg alleen maar dat ik zijn keuze steun om het te vervroegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook; ik zeg alleen maar dat ik zijn keuze steun om het te vervroegen.Ik bepaal niks. Ik geef alleen mijn mening.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ToT dus ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op zondag 8 maart 2015 23:13 schreef hmmmz het volgende:
Ja lekker dan in een gesloten subforum, zo kan ik het niet controleren. Ik erken dit niet.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou wel eng zijn om in een ander subforum te posten.
Het record was ook in handen van aboquote:Op zondag 8 maart 2015 23:13 schreef hmmmz het volgende:
Ja lekker dan in een gesloten subforum, zo kan ik het niet controleren. Ik erken dit niet.
Nope, het stond toen niet het ABO-forum, er stond alleen maar ABO in de TT.quote:
Ik kan het topic anders niet inzien.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat er gewoon in mop.
Voeg je je ook toe bij de partij "Erken het record in ABO niet" ?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:13 schreef hmmmz het volgende:
Die kan ik wel openen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Het record was ook in handen van abo
Je gaat het verslaan
Vervolgens pakt abo na een half uurtje de "titel" terug en dat wordt dan ineens niet erkend?
Het was wel geopend in ABO, maar later naar FOT gekickt omdat je 't anders niet in de lijst kon zetten/users het niet konden inzienquote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope, het stond toen niet het ABO-forum, er stond alleen maar ABO in de TT.
Moet je even terug lezen ...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
Voordat ik heel het topic moet doorworstelen. Waar gaat het over
Een niet controleerbaar recordquote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
slechte verliezers.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
het gaat nergens overquote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
Had al een vermoeden dat het over Feyenoord zou gaan.quote:
Ik dank uquote:
Nee, het is niet in ABO geopend, zeker weten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:21 schreef Moira. het volgende:
Het was wel geopend in ABO, maar later naar FOT gekickt omdat je 't anders niet in de lijst kon zetten/users het niet konden inzien
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ABO?
Dan mag je hier ook best mee posten
Ooooh oke dat wist ik nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, het is niet in ABO geopend, zeker weten.
Check de OP ook maar 'es:
[..]
Er is later wel meer met dat topic gekickt, om uiteindelijk in FOT te eindigen idd, maar het werd direct al niet in ABO geopend. Ook om meer mensen te bereiken.
Eh dan is die van net toch niet het snelst?quote:
Voor een halfuur welquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eh dan is die van net toch niet het snelst?
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef hmmmz het volgende:
In abbo openen telt niet, geen openbaar record.
Die uit 40+ niet neequote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eh dan is die van net toch niet het snelst?
Dan moeten we dat dus weer opnieuw verbeteren?quote:
Ja..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan moeten we dat dus weer opnieuw verbeteren?
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef hmmmz het volgende:
In abbo openen telt niet, geen openbaar record.
quote:
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef ToT het volgende:
Wat boeit het dat het in ABO is? Je kunt het topic niet zien, maar de cijfers liegen gewoon niet. Zij hebben gewonnen, en da's gewoon tof!
Ik kan die cijfers niet controleren.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef ToT het volgende:
Wat boeit het dat het in ABO is? Je kunt het topic niet zien, maar de cijfers liegen gewoon niet. Zij hebben gewonnen, en da's gewoon tof!
Wat is CRE ?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
DM de FA's dan dat ze 'm naar CRE moeten schoppen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij is gewoon een beetje een tjappie.
Zal allemaal wel, recordpogingen moeten openbaar plaatsvinden. Zonder gesleep achteraf.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
DM de FA's dan dat ze 'm naar CRE moeten schoppen.
Kan ik wel als 4e bijquote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef tong80 het volgende:
In CRE hadden ze een tijdje geleden 3 mods.
Ok.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, recordpogingen moeten openbaar plaatsvinden. Zonder gesleep achteraf.
Doe zelf dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat je het even doorgeeft aan de leiding. Ik heb gesproken!
Ik moet evenveel moeite doen als jij om de FA's te contacteren, hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jij hoort er als moderator net zo goed bij, lijkt me duidelijk genoeg.
Een beetje meer service gerichtheid zou je sieren.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet evenveel moeite doen als jij om de FA's te contacteren, hoor
En mij boeit dit niet. Jouw probleem.
Een beetje minder janken en ik zal het overwegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Een beetje meer service gerichtheid zou je sieren.
Trots!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Punkman het volgende:
Potverdorie, nog gewoon gevonden ook !
Creativiteit
![]()
Nou zeg, ik heb hier gewoon een heel valide punt. Je hoeft niet meteen zo geïrriteerd te doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een beetje minder janken en ik zal het overwegen.
Daarom het welgemeende advies om je valide punt bij de FA's voor te leggen. Dan hoeven we er niet eeuwig over door te huilen in de topics.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb hier gewoon een heel valide punt. Je hoeft niet meteen zo geïrriteerd te doen.
Volgens mij zeg je net dat je het zelf overweegt om het door te geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom het welgemeende advies om je valide punt bij de FA's voor te leggen. Dan hoeven we er niet eeuwig over door te huilen in de topics.
Neh, ik zou meer servicegerichtheid overwegen als er minder gejankt zou worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je net dat je het zelf overweegt om het door te geven.
Het zou beter zijn als dat uit jezelf komt en niet afhangt van de hoeveelheid gejank. Anders komt er op fok! niks van terecht, dat weet jij zelf ook wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, ik zou meer servicegerichtheid overwegen als er minder gejankt zou worden.
Doet er niks aan af dat het controleerbaar moet zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Punkman het volgende:
Snap het niet helemaal.
Die tijd kan je toch niet mee rommelen ?
En wat wil je dan doen, alle 301 berichten gaan terug lezen ?
Alsof er op zo'n moment iets zinnigs word gezegd.
Je jankt nou iig niet meer over die recordtopics. Progressie.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als dat uit jezelf komt en niet afhangt van de hoeveelheid gejank. Anders komt er op fok! niks van terecht, dat weet jij zelf ook wel.
Een punt ter discussie brengen is heel iets anders dan janken. Jij noemt het alleen zo omdat je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je jankt nou iig niet meer over die recordtopics. Progressie.
Er nog een serieuze discussie van maken ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Een punt ter discussie brengen is heel iets anders dan janken. Jij noemt het alleen zo omdat je het er niet mee eens bent.
Als je een standpunt zou moeten innemen zou je het er dan mee eens of oneens zijn? Kusje terugquote:Op zondag 8 maart 2015 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er nog een serieuze discussie van maken ook
Ik ben het er niet mee oneens of eens, het is nu gewoon wel klaar met dat recordgedoe.
Verder laat ik het aan bazin Karina overKusje op je bolletje
Ik zou geen standpunt in kunnen nemen omdat het me oprecht te weinig neuks boeit. Vervolgens zou ik je adviseren om zelf ook minder neuks te geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je een standpunt zou moeten innemen zou je het er dan mee eens of oneens zijn? Kusje terug
Toch ben ik oprecht geïnteresseerd in jouw standpunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou geen standpunt in kunnen nemen omdat het me oprecht te weinig neuks boeit. Vervolgens zou ik je adviseren om zelf ook minder neuks te geven.
Ik ga mijn neuks ergens anders aan gevenDoei
Dat is mijn standpunt, en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Toch ben ik oprecht geïnteresseerd in jouw standpunt.
Fijne voortzetting van deze avond dan maar gewenst.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is mijn standpunt, en daar zult u het mee moeten doen.
Dat vind ik geen goed standpuntquote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is mijn standpunt, en daar zult u het mee moeten doen.
Ik erken het standpunt niet. Net zoals een recordtopic dat niet openbaar isquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Fijne voortzetting van deze avond dan maar gewenst.
Bedanktquote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Fijne voortzetting van deze avond dan maar gewenst.
Dat jij het geen goed standpunt vindt verandert niets aan het feit dat dat mijn standpunt is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goed standpunt
Ga je nou seks hebben of roep je dat alleen hier om stoer te doen voor alle fok maagden?
Heb bij Yvonne een verzoek tot schouderklopje gepost in haar PM.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom het welgemeende advies om je valide punt bij de FA's voor te leggen. Dan hoeven we er niet eeuwig over door te huilen in de topics.
Je hebt al 3 keer doei gezegd en het is een stom standpunt!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Dat jij het geen goed standpunt vindt verandert niets aan het feit dat dat mijn standpunt is.
En ja en nee, dus doei
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb bij Yvonne een verzoek tot schouderklopje gepost in haar PM.
Gaat niet over dit topic.
Ben benieuwd.
Trusten
Ja klopt ik ben een beetje onder de invloed van verdovende middelen dus nogal traag enzo en je bent zelf stom!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je hebt al 3 keer doei gezegd en het is een stom standpunt!
Nou zeg, ik zeg dat jouw standpunt stom is, niet dat jij zelf stom bent. Nu doe je alweer niet aardig.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben een beetje onder de invloed van verdovende middelen dus nogal traag enzo en je bent zelf stom!
Niet echt verantwoord om onder invloed van verdovende middelen je als moderator te mengen in een belangrijke discussie over het wel of niet erkennen van recordpogingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben een beetje onder de invloed van verdovende middelen dus nogal traag enzo en je bent zelf stom!
Ik vind het in ieder geval een lovenswaardige poging.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen meer.
Het was een leuk idee. Zou mooier zijn geweest als het wat meer 40+ was gebleven, ook al had je het oude record dan niet verbroken, denk ik. Maar daar ging het ook niet om. Snap wel dat je het zo niet meer leuk vond.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |