dat forum verdient een virtuele kernbomquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter in KLB. Dat prachtforum verdient een record.
Nah, dat wordt toch niks denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Open jij alvast een aankondigtopic?
Vanaf nu zijn wij rivalen voor het leven.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat forum verdient een virtuele kernbom
Nee wij zijn al jaren ons eigen record aan het verbeteren. Hoe mooi zou het dan zijn dat we meteen het all time record pakkenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter in KLB. Dat prachtforum verdient een record.
Ok vooruit, omdat ik jullie stiekem wel mag.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee wij zijn al jaren ons eigen record aan het verbeteren. Hoe mooi zou het dan zijn dat we meteen het all time record pakken
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok vooruit, omdat ik jullie stiekem wel mag.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee wij zijn al jaren ons eigen record aan het verbeteren. Hoe mooi zou het dan zijn dat we meteen het all time record pakken
die hebben toch allemaal artritis?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
groep users met de meeste ouderdoms- klachten?
En omdat broeders met KLBquote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok vooruit, omdat ik jullie stiekem wel mag.
en fylax met zijn piepstemmetjequote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
roept iemand luxaflex als het zo ver is?
Leest gewoon mee die hoef je niet te roepenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
ah ja dat is onze zoutzuuruserquote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoorde net van iemand dat daar een kernbom op moest anders.
Fielax loopt nu in een hoekje te huilen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Ik las 'kerstboom'quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat forum verdient een virtuele kernbom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |