lijkt helaas online overal uitverkocht te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Een Driveclub bundel is altijd een goede keuze.
Dat is én een heel andere game én een heel andere uitgever. En je ziet wat het met die serie doet. Dat is gewoon niet wenselijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan, er komt elke week een nieuwe Assassins creed uit.
Omdat hij nog niet af was. Zomaar een gokje.quote:Ja, maar waarom niet bij de launch van je nieuwe vlaggenschip bijv?
Koop dan een kale PS4 voor 389 bij de Media Markt en haal de digitale versie van Driveclub voor 25 euro. (met Plus korting)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
lijkt helaas online overal uitverkocht te zijn
Ik vind Baribariball het tofste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup... vooral met die enorme stokkenEr zitten trouwens ook geheime games in.
Geen idee. In ieder geval niet dat ik bij de media markt bij de PS4 games kijk en er niet 1 vind die ik zou kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag prima een mening hebben, ik reageer daar op.
Wat had je dan nog meer verwacht behalve een Uncharted.
Hehe. Maar serieus, er zijn gewoon nog niet zo veel games uit. Dus het aanbod moet wel bij kleinere games blijven. Je kunt niet nu al een GTA V ofzo in het aanbod verwachten.quote:
Ik ben niet voor indie of tegen indie. Ik ben voor games die mij vermaken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind dat er 2 PS4 topics moeten komen.. 1 voor de indielovers en 1 voor de anti indies.
Word namelijk wel moe van om het elke dag weer te lezen
Zullen we er dan een doen voor de mensen die van games houden, zowel indie als AAA en eentje voor de mensen die alleen van AAA houden? Dat lijkt me beter aangezien er hier geen mensen zijn die alleen van indie houden, maar genoeg die alleen van AAA houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind dat er 2 PS4 topics moeten komen.. 1 voor de indielovers en 1 voor de anti indies.
Word namelijk wel moe van om het elke dag weer te lezen
Dit dus. Snap dat nou eens met je hokjesdenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet voor indie of tegen indie. Ik ben voor games die mij vermaken.
Misschien een wijze les voor een eventuele volgende gen, pas een console kopen als je er voor jou genoeg leuke games op kunt spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval niet dat ik bij de media markt bij de PS4 games kijk en er niet 1 vind die ik zou kopen.
Figuren die alleen van AAA houden zijn geen echte gamers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zullen we er dan een doen voor de mensen die van games houden, zowel indie als AAA en eentje voor de mensen die alleen van AAA houden? Dat lijkt me beter aangezien er hier geen mensen zijn die alleen van indie houden, maar genoeg die alleen van AAA houden.
Ik vind BOI kut moet je dan ook specifiek weten waarom?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook ben ik tegen mensen die dingen roepen die totaal onmogelijk zijn of niet onderbouwd, zoals HeatWave nu doet.
Dat is dan jouw fout, niet die van de PS4.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval niet dat ik bij de media markt bij de PS4 games kijk en er niet 1 vind die ik zou kopen.
Hoezo onmogelijk? Sony is toch geen klein ondernemertje? Die kunnen echt wel voor aanbod zorgen hoor, maar zeker met de Vita laten ze je toch best in de steek vind ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook ben ik tegen mensen die dingen roepen die totaal onmogelijk zijn of niet onderbouwd, zoals HeatWave nu doet.
Dat zou ik niet zeggen maar het zijn wel vaak de josti's hier over het algemeen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Figuren die alleen van AAA houden zijn geen echte gamers.
Ik speel ook vaak genoeg indie games maar meer op de PCquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Figuren die alleen van AAA houden zijn geen echte gamers.
Nee, maar als HeatWave naar de MediaMarkt gaat wil hij die niet kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
Wacht gewoon even 2 weken op de Bloodborne PS4 ofzo, of volgende maand wellicht een Project Cars bundle. Of in mei de Witcher 3 bundle.
die vond ik pas leuk toen ik hem had. deze heb ik het voor releasequote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leugens, Binding of Isaac is ook een indi
Dat vind jij, en dat mag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan jouw fout, niet die van de PS4.
Met Assassins Creed (2 maal), Driveclub, FIFA, COD, Dragon Age, LittleBigPlanet 3, GTA V, Battlefield 4, Rayman, inFAMOUS, Destiny, Evolve, Dying Light en zo kan ik nog wel eventjes door gaan is er genoeg uitgekomen voor een console die 1.5 jaar uit is.
Dat mag je vinden, sterkte er mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind BOI kut moet je dan ook specifiek weten waarom?
Het trekt me niet,
Controls zijn kut,
En het verhaal is ook saai
das wel een goeie tip jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Koop dan een kale PS4 voor 389 bij de Media Markt en haal de digitale versie van Driveclub voor 25 euro. (met Plus korting)
ik heb driveclub nog wel te koop hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
lijkt helaas online overal uitverkocht te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |