Vanavond om 20:15 gaan we van start.quote:
Indiesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik heb al die indies eraf gegooid.Scheelt ook alweer wat ruimte.
Leugens, Binding of Isaac is ook een indiquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:20 schreef Jimbo het volgende:
zag net dat cuphead niet op de PS4 uitkomt
is dat even jammer, voor t eerst dat ik bij een indie iets had van. Oeh vet!
... dan maar een xbox one kopen
Ja, en ook gewoon sufquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leugens, Binding of Isaac is ook een indi
Prima als mensen het leuk vinden hoor, maar dit zijn gewoon niet de dingen waar ik een next-gen voor haal, spellen die ook op een PSP kunnen.quote:
Klopt, maar ik doe tenminste niet alsof ik AAA ben met 8bit meukquote:
Ik zeg toch, is goed. Houd er dan over op ipv je geblaat. Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima als mensen het leuk vinden hoor, maar dit zijn gewoon niet de dingen waar ik een next-gen voor haal, spellen die ook op een PSP kunnen.
En ik vond er oprecht helemaal niets aan op de Vita, paar levels gespeeld, maar geen idee waarom dit beter zou zijn dan DragonAge oid...
Dungeon crawler dan, iig iets simpelsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs met een boel fantasie is BOI nog geen ''platformertje''.
Nee, nou al helemaal niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch, is goed. Houd er dan over op ipv je geblaat. Bedankt.
Correct, ook al toen het uitkwam op de NES, nooit iets met Mario gehad ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
Een spel doet iets wat ''10 jaar geleden'' ook al kon. --> Ga ik niet spelen want kon ik 10 jaar geleden ook al spelen. ~ HeatWave
Dan vind je Mario Kart, Super Smash e.d. zeker ook kut?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, ook al toen het uitkwam op de NES, nooit iets met Mario gehad ook.
Sorryquote:
10 jaar geleden kon ik betere RPGs spelen dan Dragon Age Inq.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dungeon crawler dan, iig iets simpels.
Het trekt me gewoon niet, en nogmaals, dit had ik 10 jaar geleden ook al kunnen spelen, daar heb ik toch geen PS4 voor gekocht?
Prima, maar het is gewoon bullshit om indie's af te schieten omdat het zogenaamd 10 jaar geleden ook al kon. Dat is én niet waar (want deze game was er toen niet) én als een game tof is dan kan hij dat ook zijn 10 jaar later. En dan Binding of Isaac een platformer noemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, ook al toen het uitkwam op de NES, nooit iets met Mario gehad ook.
Ja,ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon ik betere RPGs spelen dan Dragon Age Inq.
Het is ook geen reden om een PC te kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,ik ook.
Maar ik zeg toch ook niet dat je BOI niet leuk kan vinden, alleen dat het voor mij niets is en dat het niet echt een reden is om een PS4 te kopen, want draait overal wel op.
Geen, dat het alleen erg opgehemeld wordt, en dat mag, maar waarom dan geen BOI topic?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook geen reden om een PC te kopen.
Dus wat is je punt precies?
Accepteer nou eens gewoon een mening manquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook geen reden om een PC te kopen.
Dus wat is je punt precies?
Het heeft NIKS maar dan ook echt NIKS met een platformgame te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe tenminste niet alsof ik AAA ben met 8bit meuk.
Nee, ik weet best dat graphics ondergeschikt is aan gameplay, maar ik kon echt niet inzien wat er zo geweldig is aan dat spel, gewoon een platformertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |