quote:Met de omroepbezuinigingen heeft NPO3 de nodige klappen gekregen. Met name de latenightprogrammering is uitgekleed, toch weet de VPRO vanavond een nieuwe talkshow te introduceren. Zondag met Lubach is een satirische nieuwsshow van Arjen Lubach, een beetje naar Amerikaans voorbeeld. Gaat zoiets dan eindelijk lukken in Nederland?
“De vergelijking is al oneerlijk, omdat we de budgetten en mensen niet hebben van die shows”, vertelt Lubach in gesprek met het AD. “We zouden nooit zo’n show kunnen maken.” De programmamaker put dan ook uit zijn eigen verleden en ervaring. “Ik ga een show maken met alle dingen die ik al heb gedaan en leuk vind. Ik maakte de rapservice voor Koefnoen, ik schreef de Recensiekoning voor De Volkskrant en ik heb de taalrubriek bij DWDD. Het wordt een soort mix van dingen die ik kan.” De redactie van Zondag met Lubach bestaat uit zo’n 20 man.
Hij verklaart: “De sleutel van een satirische nieuwsshow is het nieuws brengen op zo’n manier en toon en met zo’n soort humor, dat het toegankelijk is voor mensen die zich op een andere manier niet voor het onderwerp zouden interesseren.
Zondag met Lubach, 21.25 uur, VPRO (NPO3)
Nu reclame, zal zo wel beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gok dat het aanvangstijdstip wel wat later zal uitvallen. Alles moet namelijk wijken voor sport. Op 2 van de 3 publieke zenders is tegelijkertijd sport.
Ah mooi, want ik wil studio voetbal ook kijken, hoe vervelend het soms ook is.quote:
Lijkt me niet, was gewone tijd toch? Eerste items waren gewoon wat langquote:
Vond het een van de betere ZMLs. Geniaalquote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef golfer het volgende:
Erg leuke aflevering. Het rampenpretpark met de Sobibortrein en de Naald-botsautootjes.![]()
En de volkomen belachelijke filmpjes en promoties van de Waterschappen.![]()
En vooral Maarten Heijmans met z'n Shaffy-interpretaties.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef Ryon het volgende:
Hoe heet dat Franse nummer dat ze deden? De naam kwijt.
Kijkcijfers seizoen #2:quote:Kijkcijfers seizoen #1:
09-11: 319.000
16-11: 256.000
23-11: 194.000
30-11: 289.000
07-12: 252.000
14-12: 348.000
21-12: 278.000
28-12: 441.0001
04-01: 250.0002
1: Jaaroverzicht "Zo'n jaar met Lubach"
2: Later aanvangstijdstip (22:05) dan de overige uitzendingen (21:20)
twitter:salamanderzml twitterde op maandag 09-03-2015 om 07:50:26Ik was deze week een weekje vrij. Lief dat jullie me hebben gemist! 💚💚💚 #zml reageer retweet
twitter:claudiadebreij twitterde op maandag 09-03-2015 om 08:48:54@salamanderzml @arjenlubach Vooral mijn zesjarige zoon vond het erg. Zei gisteren, ik citeer: mama, ik hou zo van salamander met een ander. reageer retweet
Ik hoop wel dat ze het gewoon gestaag weten uit te bouwen en nog een tijd mogen doorgaan. Het is op het moment eigenlijk het enige satirische nieuwsprogramma waar ik nog echt om kan lachen. Die VARA varianten zijn de laatste tijd voornamelijk pijnlijk en gênant ongrappig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijkcijfers seizoen #2:
01-03: 375.000
08-03: 433.0001
1: Later aanvangstijdstip (22:25) dan de overige uitzendingen (21:50)
Bijna een nieuw record dus, gisterenavond.
Cojones is wat minder, maar De Kwis is toch wel erg leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze het gewoon gestaag weten uit te bouwen en nog een tijd mogen doorgaan. Het is op het moment eigenlijk het enige satirische nieuwsprogramma waar ik nog echt om kan lachen. Die VARA varianten zijn de laatste tijd voornamelijk pijnlijk en gênant ongrappig.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:18 schreef Gehenna het volgende:
Cojones, is dat waar die "epic rap-battles of history"-ripp offs in zitten, die ze altijd bij DWDD laten zien?
Mja, ik vond de afgelopen aflevering met Samsom toch echt vrij slecht. Alleen om het liedje over Opstelten kon ik nog een beetje glimlachen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Cojones is wat minder, maar De Kwis is toch wel erg leuk.
Ja er waren inderdaad 2 extra seizoenen toegezegd, maar als die ook weer beiden 6 afleveringen per seizoen zijn, dan is dat nog niet zo gek veel.quote:Sowieso komt er een derde reeks van Zondag Met Lubach, trouwens. Die is al besteld door de VPRO.
Uit m'n hoofd gezegd was dit tweede seizoen wat korter en is de derde reeks weer wat langer; ik gok 8 afleveringen. Sowieso is "seizoen" een beetje rare term. Ik denk bij seizoen (als in jaargetijde) aan een periode van 13 weken. Of soms nog veel langer, zoals bij voetbalcompetities (bijna een heel jaar).quote:Op maandag 9 maart 2015 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik vond de afgelopen aflevering met Samsom toch echt vrij slecht. Alleen om het liedje over Opstelten kon ik nog een beetje glimlachen.
[..]
Ja er waren inderdaad 2 extra seizoenen toegezegd, maar als die ook weer beiden 6 afleveringen per seizoen zijn, dan is dat nog niet zo gek veel.
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:18 schreef Gehenna het volgende:
Cojones, is dat waar die "epic rap-battles of history"-ripp offs in zitten, die ze altijd bij DWDD laten zien?
aj, dat is echt verschrikkelijk iddquote:
Ken ik niet eens, zal eens een aflevering terug kijkenquote:De Kwis is geniaal, het beste programma op de Nederlandse TV van de afgelopen 5 jaarSamen met ZML
Pijnlijk ongrappig gewoonquote:Op maandag 9 maart 2015 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt.Deze bedoel je: TV / COJONES #2: Satire op de zaterdagavond
Ik vond die spit battles best leuk. Vooral die met Van Gaal en Koeman; erg grappig gedaan. En de laatste uit de reeks heeft zelfs het Griekse journaal gehaald.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj, dat is echt verschrikkelijk idd
[..]
Ken ik niet eens, zal eens een aflevering terug kijken
Die Kwis aflevering is geniaal jaquote:Op maandag 9 maart 2015 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond die spit battles best leuk. Vooral die met Van Gaal en Koeman; erg grappig gedaan. En de laatste uit de reeks heeft zelfs het Griekse journaal gehaald.
En De Kwis is zeker een aanrader. Leuk filmpje:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef ChickenMan het volgende:
Adieu God met Arjen Lubach was echt te mooi gisteren! Hij maakt Thijsje van den Brink helemaal kapot om zijn geloof.![]()
http://www.npo.nl/adieu-god/08-03-2015/VPWON_1240350
Ik zat toevallig op uitzendinggemist.nl en toen zag ik deze uitzending voorbij komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef ChickenMan het volgende:
Adieu God met Arjen Lubach was echt te mooi gisteren! Hij maakt Thijsje van den Brink helemaal kapot om zijn geloof.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ach, poppen horen in sesamstraat thuis, niet op zondagavond.
Salamander Klöpping is een eindbaas.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ach, poppen horen in sesamstraat thuis, niet op zondagavond.
Ik zit het nu te kijken, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef ChickenMan het volgende:
Dit vond ik anders wel een aardige samenvatting van de laatste aflevering van de kwis:quote:
Is nogal de nodige kritiek op geweest omdat het landen onder andere middelen om tegen bedrijven op te treden zou ontnemen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Rabieluh het volgende:
Echt nog nooit van gehoord.
Betwijfel of ik een "ow ja" moment ga krijgen.
Dit klinkt niet positief.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is nogal de nodige kritiek op geweest omdat het landen onder andere middelen om tegen bedrijven op te treden zou ontnemen uit mijn hoofd.
de grote bedrijvenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom naait Nederland zichzelf zo enorm hard me dit soort dingen, wie heeft hier profijt van.
die verdienen er ook weer aan door hun spulletjes op de Amerikaanse markt te dumpenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar onze Nederlandse grote bedrijven dan.
Lopen een paar topics op FOK! over hoor.quote:
Ik kan alleen het bnw topic erover vinden, is er ook een goeie?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lopen een paar topics op FOK! over hoor.
Naar mijn mening is een erger gevaar dat werknemersrechten en arbeidsvoorwaarden ook op Amerikaans niveau gaan komen.
Het is ook niet verkeerd om eens een serieus onderwerp tussendoor te behandelen.quote:
handelsverdragen zijn op zich niet zo erg maar dat je dan ook gelijk je rechtstaat maar opdoekt is nog veel kwalijkerquote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lopen een paar topics op FOK! over hoor.
Naar mijn mening is een erger gevaar dat werknemersrechten en arbeidsvoorwaarden ook op Amerikaans niveau gaan komen.
In NWS liep een tijd lang een reeks. Heb er veelvuldig gepost en links geplaatst naar opiniestukken hierover.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan alleen het bnw topic erover vinden, is er ook een goeie?
Kwalijk inderdaad, maar dat we weer een race to the bottem krijgen qua arbeidsvoorwaarden, werknemersrechten en bijvoorbeeld milieuwetgeving, is ook niet een te onderschatten probleem.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
handelsverdragen zijn op zich niet zo erg maar dat je dan ook gelijk je rechtstaat maar opdoekt is nog veel kwalijker
Misschien een goed moment om het een nieuw leven in te blazen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In NWS liep een tijd lang een reeks. Heb er veelvuldig gepost en links geplaatst naar opiniestukken hierover.
Die reeks heeft echter geen vervolg gekregen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In NWS liep een tijd lang een reeks. Heb er veelvuldig gepost en links geplaatst naar opiniestukken hierover.
Die reeks heeft echter geen vervolg gekregen.
je kreeg een TIA in het stemhokje en toen schoot je potlood op een vakje voor Pechtold??quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb op deze man gestemd, maar alleen om dat Boris van der Ham er niet meer was.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
het is weer verkiezingentijd anders zou hij nooit meedoen met dit soort toneelstukjes
Na Boris ben ik maar overgestapt op Wouter Koolmees.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb op deze man gestemd, maar alleen om dat Boris van der Ham er niet meer was.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Politici doen werkelijk alles in verkiezingstijd.
hij zat ook al in dokter Connie ofzoquote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na Boris ben ik maar overgestapt op Wouter Koolmees.
twitter:trendinaliaNL twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:20:161. #TTIPalarm2. #dorFEY3. #Miljoenenjacht4. #askTP4Y5. Rianne2015/3/15 22:15 CET #trndnl2015 http://t.co/tOVVBU3TJP reageer retweet
Nogal.quote:
Vond het nog wel meevallen. Ik ben geen fan van Pechtold, maar dit deed hij best aardig. Het optreden van Samson in de kwis, dát was gênant.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogal.
Tenenkrommend om te zien waartoe politici bereid zijn zich te verlagen voor wat zendtijd.
Hij heet Samsom, en nee, dit was echt veel genanter. Samsom heb ik volgens mij geen gekke dansjes of opdrachten zien uitvoeren.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen. Ik ben geen fan van Pechtold, maar dit deed hij best aardig. Het optreden van Samson in de kwis, dát was gênant.
Nee die zat de hele tijd Paul de Leeuw aan te kijken om te zien of ie moest lachen. Met z'n geënsceneerde fotootjes.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heet Samsom, en nee, dit was echt veel genanter. Samsom heb ik volgens mij geen gekke dansjes of opdrachten zien uitvoeren.
twitter:lalalalinder twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:23:48Wij hadden lekker wel Salamander Met Een Ander!!! #zml reageer retweet
Kennelijk gecorrigeerd door mijn telefoon, die vond dat het Samson moest zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heet Samsom, en nee, dit was echt veel genanter. Samsom heb ik volgens mij geen gekke dansjes of opdrachten zien uitvoeren.
dus al 2x eruit gekniptquote:Op zondag 15 maart 2015 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Vreemd. Op Twitter zegt iemand die vanmiddag bij de opnames was:twitter:lalalalinder twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:23:48Wij hadden lekker wel Salamander Met Een Ander!!! #zml reageer retweet
twitter:DaveVerzijl twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:34:35Salamander is uit de #zml uitzending geknipt 😯 #TTIPalarm reageer retweet
Logisch ja, als je niet grensoverschrijdend opereert heb je er niet veel aan. Doel is dan ook beperkingen op te heffen om te investeren in het buitenland. De rest van je bagger heb ik niet gequote, daar was al helemaal geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Handelsverdragen zijn vaak alleen goed voor de multinationals
Nee, ik kan me voorstellen dat je bepaalde regelgeving gelijk wilt trekken, maar het klonk of Amerika dan altijd per definitie altijd de voorkeur krijgt.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik had nog nooit van TTIP gehoord.
Als je ze vraagt om in een clownspak te swaffelen doen ze het ook nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Typische VVD reactie. De arrogantie straalt ervan af.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch ja, als je niet grensoverschrijdend opereert heb je er niet veel aan. Doel is dan ook beperkingen op te heffen om te investeren in het buitenland. De rest van je bagger heb ik niet gequote, daar was al helemaal geen touw aan vast te knopen.
Levert hem vast weer een paar stemmen op, want er zijn genoeg idioten die er intrappen en het wel leuk vinden.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:19 schreef bechirti het volgende:
Wat een slap aftreksel van de Amerikaanse succesformule . Laatste keer datis dit gekeken heb, tenenkrommend slecht.
Toevallig dit weekend gezien, maar ik kon er niet lang naar kijken. Het ging allemaal veel te veel volgens een bepaalde formule, en vaak gewoon flauwquote:Op maandag 9 maart 2015 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
De Kwis is geniaal, het beste programma op de Nederlandse TV van de afgelopen 5 jaarSamen met ZML
Naja, die omschrijving zou ook perfect zijn bij Lubachquote:Op maandag 16 maart 2015 08:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig dit weekend gezien, maar ik kon er niet lang naar kijken. Het ging allemaal veel te veel volgens een bepaalde formule, en vaak gewoon flauw
Ja klopt, kwestie van smaak iddquote:Op maandag 16 maart 2015 08:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, die omschrijving zou ook perfect zijn bij Lubach
Mwah.. Ik denk (en hoop) dat er naar ZML vooral mensen kijken die net intelligent genoeg zijn om hun stemkeuze hier niet op te baseren.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Levert hem vast weer een paar stemmen op, want er zijn genoeg idioten die er intrappen en het wel leuk vinden.
Ik denk alleen als het over hele uitzendingen gaat. Dit gaat waarschijnlijk onder het mom van promotie.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:34 schreef Evertjan het volgende:
vind de NPO het eigenlijk wel goed dat de VPRO al die fragmenten van ZML op Youtube zet?? Alles moet toch via de heilige www.NPO.nl site gaan?
Flauw, dat was voor het Jeugdjournaal. Dan is het gewoon leuk. Een rappende en dansende Pechtold is beschamend.quote:
Mijn stemkeuze gaat het zeker niet beïnvloeden, maar ik moet zeggen dat Pechtold het leuker deed dan verwacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik denk (en hoop) dat er naar ZML vooral mensen kijken die net intelligent genoeg zijn om hun stemkeuze hier niet op te baseren.
Ja of hij vond het gewoon echt een leuk ideequote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn stemkeuze gaat het zeker niet beïnvloeden, maar ik moet zeggen dat Pechtold het leuker deed dan verwacht.Maar het bewijst voor mij ook wel weer dat hij zelfs z'n moeder nog verkoopt voor wat zetels
Lijkt me wel idd.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja of hij vond het gewoon echt een leuk idee
Als je steeds van die tv optredens moet doen is dit ook wel eens leuk tussen door toch?
Tot het dansje was het inderdaad best leuk. Echter was het duidelijk wel voor besproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn stemkeuze gaat het zeker niet beïnvloeden, maar ik moet zeggen dat Pechtold het leuker deed dan verwacht.Maar het bewijst voor mij ook wel weer dat hij zelfs z'n moeder nog verkoopt voor wat zetels
Dat idee kreeg ik ook, was net iets te scherp allemaalquote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tot het dansje was het inderdaad best leuk. Echter was het duidelijk wel voor besproken.
Katja <3quote:
Leuk om te lezen. De aankondiging voor vanavond:quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:48 schreef Basxt het volgende:
http://www.reddit.com/r/t(...)ntertainmentgangsta/
Stel je vraag
Je was net iets te laat Henkletterigquote:Op zondag 22 maart 2015 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. De aankondiging voor vanavond:
Kortom: Salamander Klöpping is weer terug.
twitter:arjenlubach twitterde op zondag 22-03-2015 om 15:47:32Vanavond in Zondag met Lubach: een belangrijke aankondiging. #zml reageer retweet
twitter:Deborah_Huisman twitterde op zondag 22-03-2015 om 17:14:19Na #StemTinder en #TTIPalarm komt @arjenlubach vanavond gegarandeerd weer met iets dat trending gaat zijn. Het is geniaal. #kijktip #ZML reageer retweet
En net was het geen VVD of D66 bashen? Selectief gejank van PVV adepten ook altijd.quote:
Aannames doenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
En net was het geen VVD of D66 bashen? Selectief gejank van PVV adepten ook altijd.
Denk t nietquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Scuidward het volgende:
Erfopvolging zal toch niet Trendingtopichashtagbreakingnews van deze uitzending zijn?
Lijkt het wel opquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Scuidward het volgende:
Erfopvolging zal toch niet Trendingtopichashtagbreakingnews van deze uitzending zijn?
Hoezo? Je propageert braaf wat Wilders er bij iedereen probeert in te rammen, het idee dat iedereen erop uit is de PVV zwart te maken.quote:
Maakt er een aardig punt van.quote:
Verkiezingen zijn voorbij blijkbaar, terug naar de monarchie.quote:
quote:
Ik zat gewoon te wachten op het pvv bashen en daar kwam het item. Kortom je doet aannames. Ben zeker geen PVV aanhanger.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoezo? Je propageert braaf wat Wilders er bij iedereen probeert in te rammen, het idee dat iedereen erop uit is de PVV zwart te maken.
ER WAS TOCH OOK D66/VVD-GEBASH??? waarom zou PVV dan niet mogen?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten op het pvv bashen en daar kwam het item. Kortom je doet aannames. Ben zeker geen PVV aanhanger.
Ik zeg nergens dat je aanhanger bent, ik zeg dat je braaf het idee propageert dat de PVV altijd gebasht wordt, terwijl dat voornamelijk veroorzaakt wordt door selectief gehoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten op het pvv bashen en daar kwam het item. Kortom je doet aannames. Ben zeker geen PVV aanhanger.
Dit dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:18 schreef Scuidward het volgende:
Persoonlijk vind ik het koningshuis altijd zo makkelijk scoren. Premiers wisselen als je pech hebt in minder dan 4 jaar van positie terwijl het koningshuis internationaal gezien gewoon een consistent contactpunt is (voor andere koningshuizen) wat internationaal vast geen windeieren oplevert.
Waar haal jij uit dat ik klaag over het pvv bashen?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je aanhanger bent, ik zeg dat je braaf het idee propageert dat de PVV altijd gebasht wordt, terwijl dat voornamelijk veroorzaakt wordt door selectief gehoor.
Mag van mij wel 10 minuten langer.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat is dit programma er op vooruit gegaan sinds ik de laatste keer heb gekekenHeel mooi dit
Inderdaad, het is in mijn ogen toch wel het beste satirische nieuwsprogramma van het moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |