Ik heb zo'n honger.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
en nu ga ik als een volwassen Mann op dit volwassen tijdstip even eten
Wat ga jij stemmen?quote:
quote:
Kan je een beetje koken Hermann of nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
en nu ga ik als een volwassen Mann op dit volwassen tijdstip even eten
jazeker, net 10 knakworsten in een pan gekookt en ze smaakten zeer warmquote:Op zondag 8 maart 2015 18:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je een beetje koken Hermann of niet
hoi hermannquote:Op zondag 8 maart 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil niet te snel tot een conclusie komen maar volgens mij is iedereen dood
Nee, ik ben er gewoon stil van hoe jij knakworstjes op kan warmenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil niet te snel tot een conclusie komen maar volgens mij is iedereen dood
het was niet niks. vooral het openmaken van het blik knakworstjes was een heel gedoe.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik ben er gewoon stil van hoe jij knakworstjes op kan warmen
retry en S_Z zijn de enige 2 FOK!ers op deze aardbodem die regelmatig nieuwe klonen aanmakenquote:
aberella ookquote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef Der_Mann het volgende:
retry en S_Z zijn de enige 2 FOK!ers op deze aardbodem die regelmatig nieuwe klonen aanmaken
ze was eerst aberkullie, aber2.0 en zo.quote:
okquote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was niet niks. vooral het openmaken van het blik knakworstjes was een heel gedoe.
[..]
retry en S_Z zijn de enige 2 FOK!ers op deze aardbodem die regelmatig nieuwe klonen aanmaken
Het openen van een blik is idd het lastigste gedeelte.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was niet niks. vooral het openmaken van het blik knakworstjes was een heel gedoe.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |