Hoeveel moeite is het om je een klein beetje te verdiepen in politiek? Je hoeft echt niet alles te weten, maar wat basiskennis is wel handig.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je echt dat iemand zoals ik, die echt nul komma nul interesse in politiek heeft en nooit ook maar 1 seconde mezelf erin verdiep, ga stemmen?
Jaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je echt dat iemand zoals ik, die echt nul komma nul interesse in politiek heeft en nooit ook maar 1 seconde mezelf erin verdiep, ga stemmen?
ik weet dat Geert Wilders bij PPV zit en ze buitenlanders haten ofzo. is dat niet genoeg kennis?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om je een klein beetje te verdiepen in politiek? Je hoeft echt niet alles te weten, maar wat basiskennis is wel handig.
oh t'is PVVquote:Op zondag 8 maart 2015 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat Geert Wilders bij PPV zit en ze buitenlanders haten ofzo. is dat niet genoeg kennis?
godverdomme manquote:
Als jij SP stemt, dan zet ik mijn #stemfie op Fok!.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt het stemmen nog ietwat interessant
Les anders even een NWS-topic, zelfs mensen die er een sport van hebben gemaakt mocroberichten te posten snappen er geen kut vanquote:Op zondag 8 maart 2015 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om je een klein beetje te verdiepen in politiek? Je hoeft echt niet alles te weten, maar wat basiskennis is wel handig.
Dictatuur.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik joinquote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)3c837fbb0c53516d33d4
er zijn 2 dingen op deze wereld waar ik echt een tyfushekel aan heb, politiek en nederlandstalige muziek.quote:
D66.quote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kom misschien vanavond even haxballen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |