Hopelijk hoefde je moeder toen niet naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Saté! Mijn moeder heeft wel eens per ongeluk Hawai meegenomendie heb met pot en al door de ruit gegooid.
Nou dan zitten we wat dat betreft totaal niet op 1 lijn, maar dat geeft niet!quote:Op zondag 8 maart 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk hoefde je moeder toen niet naar het ziekenhuis.
Maar goed, ik vind hawai best te pruimen, als ik lui ben vind ik dat een fantastisch gerecht, en dan gooi ik er zelf nog wat extra ananas bij en dan is het smullen geblazen.
Er zit Saté in. Daarnaast doe ik er taugé, kroepoek, banaan en Chicken doorheen. Nou je snapt het wel!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit er wel groente en fruit in die Saté mix?
Inderdaad, rare spelletjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zomaar ziekelijke nwo- propaganda.
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, rare spelletjes.
Echte gamers spelen gewoon the Sims
[ afbeelding ]
Of Super Mario games.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The Sims 1 dan he #oldskoolquote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat leuk, ik hoop dat je een mooie dag hebt!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Het is vandaag overigens Internationale Vrouwendag ...
En dan het bed weghalen als ze gaan 'liefkozen'.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Jeetje wat vulgair. Wel gedaan ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan het bed weghalen als ze gaan 'liefkozen'.
Eerst een megagrote familie van 20 mensen fokken en ze daarna opsluiten met houten stoelen en een open haard.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had ook zo'n skydive apparaat en dan iets voor de uitgang zetten. Altijd mooi.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst een megagrote familie van 20 mensen fokken en ze daarna opsluiten met houten stoelen en een open haard.
Jij bent dan ook wel echt een internationale vrouwquote:
Haha, daar zitten wel leuke bijquote:Op zondag 8 maart 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat vulgair. Wel gedaan ja.
Nog meer goede grappen:
http://www.buzzfeed.com/jenlewis/real-life-sims#.yp2l7R53V
Right back at ya!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel echt een internationale vrouw
Gewoon alle deuren en ramen weghalen zodra ze binnen zijn en geleidelijk steeds meer van het interieur weghalenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook zo'n skydive apparaat en dan iets voor de uitgang zetten. Altijd mooi.
Ja dat was altijd leuk, alleen wel veel zorg nodig altijd. Net het echte leven.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriet was natuurlijk die uitbreiding waar je een hondje kon nemen
Ik vond dat leuker eigenlijk dan een man en een vrouw bij elkaar en dan de hele tijd aan hun relatie werken.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was altijd leuk, alleen wel veel zorg nodig altijd. Net het echte leven.
Ik had ook nooit twee mensen, teveel gedoe.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat leuker eigenlijk dan een man en een vrouw bij elkaar en dan de hele tijd aan hun relatie werken.
Misschien was dat veelzeggend.
En kinderen waren al helemaal irritant.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had ook nooit twee mensen, teveel gedoe.
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had ook nooit twee mensen, teveel gedoe.
Oh die uitbreiding ken ik niet geloof ik. Maar als je moest reizen duurde dat laden altijd zo lang, ook als je naar de winkels ging enzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En kinderen waren al helemaal irritant.
Je had ook een uitbreiding dat je op vakantie kon, dat vond ik wel een topshow.
Ja, zo ging gamen 10 jaar geleden nou eenmaal he, uren wachten voordat je scherm klaar was met laden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die uitbreiding ken ik niet geloof ik. Maar als je moest reizen duurde dat laden altijd zo lang, ook als je naar de winkels ging enzo.
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, zo ging gamen 10 jaar geleden nou eenmaal he, uren wachten voordat je scherm klaar was met laden.
[ afbeelding ]
Topshow!
Oh wauw, Danny heeft ook een Sims website.
Ik klik het niet eens meer aan, die baggerquote:
Klöptquote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
Maar dat heeft niks met Marokkanen te maken.
Dit wel:quote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
Maar dat heeft niks met Marokkanen te maken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek waar de honden geen brood van lusten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek waar de honden geen brood van lusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |