Zijn video's zijn leuk om te kijkenquote:
21 euro bonus key?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik twijfel 21 euro bonus key of 28 in steam
dus dat krijgt natuurlijk voorrang. Zo'n auti city builder in SP kan later ook wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kut, vanaf dinsdag ook heist met gta online
Och, die servers gaan het toch niet trekken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
gta onlinequote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hij is erg productief ook.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn video's zijn leuk om te kijken![]()
En handige tips.
Jammer dat het aantal objecten beperkt lijkt
tss. Niet oordelen over iets wat je niet kent. Is erg vermakelijk.quote:
het is gta 3+.. en dat online.. bagger + bagger.. = baggerquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tss. Niet oordelen over iets wat je niet kent. Is erg vermakelijk.
daar lijkt het op, maar 100% zeker zijn we uiteraard nog nietquote:Op zondag 8 maart 2015 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus kortgezegd is dit de sim city zoals het had moeten zijn?
Dat is wel het vermoeden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus kortgezegd is dit de sim city zoals het had moeten zijn?
ik denk dat er wel streamers in de gaten gehouden worden, al is het alleen hun eigen streamer..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:39 schreef Thrilled het volgende:
Als het team nu zijn tijd goed heeft besteed door het kijken naar alle filmpjes, veel notities maken en straks als een malle nog gaat patchen is dit een dijk van een game..
Niet gamebreaking natuurlijk maar een snelweg over een landingsbaan kunnen leggen is wel twijfelachtigquote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat er wel streamers in de gaten gehouden worden, al is het alleen hun eigen streamer..
die had al 2 punten gevonden die niet werkte zoals bedoelt (niet echt gamebreaking issues)
goeiequote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef jogy het volgende:
Toch maar ff sketchup pro naar binnen gehaald, kijken of ik daar wel mee uit de voeten kan.
true true, die gingen ze fixen iddquote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet gamebreaking natuurlijk maar een snelweg over een landingsbaan kunnen leggen is wel twijfelachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |