ging je dat net niet ook al?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga nu slapen. Welterusten iedereen!
Ik ben een leuke eerste posting aan het bedenken. De eerste post kan iedereen onder de ctrl-c klaar hebben staan en die moet natuurlijk wel episch en legendarisch zijn.quote:
Ja dat is idd erg irritant.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef roos94 het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
Zonder abo kun je maar eens in 10 sec. postenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Waarom mag je alleen oefenen met abbo?
Met een abo kun je sneller achter elkaar posten, elke seconde. Zonder abo moeten er sowieso 10 seconden tussenzitten, anders krijg je zo'n foutmelding dat je niet zo snel achter elkaar mag posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Waarom mag je alleen oefenen met abbo?
Dat wist ik niet eens!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder abo kun je maar eens in 10 sec. posten
Als je daarvoor moet oefenen dan kun je beter gelijk uitloggen
Daar zijn dwarsstraten voor,quote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een abo kun je sneller achter elkaar posten, elke seconde. Zonder abo moeten er sowieso 10 seconden tussenzitten, anders krijg je zo'n foutmelding dat je niet zo snel achter elkaar mag posten.
Geen abo - mag maar om de 10 (?) seconde posten ...quote:
neequote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat houdt zo'n abo dan precies in? Is dat alleen speciaal om snel te kunnen posten?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat houdt zo'n abo dan precies in? Is dat alleen speciaal om snel te kunnen posten?
Ah ja, te moeilijkquote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg verschillende browsers en wat kloons.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef D. het volgende:
40+ / In hoeveel seconden zal het record-topic vol zijn?
Je hebt 1 ster en dan is er dacht ik een limiet van 5 seconden.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef HPLC het volgende:
Jongens, ik heb echt een tijdslimiet en dat met een abo
Ja, net getestquote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt 1 ster en dan is er dacht ik een limiet van 5 seconden.
Precies, heeft het topic toch wat inhoudquote:Op zondag 8 maart 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel de tijd om mooie postings te maken.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef AF_ het volgende:
Zullen we anders om 22:00 vandaag een recordpoging doen in de tvsc? As we wat mensen regelen kunnen we die 1 minuut 45 wel verbreken
quote:
Jaloezie is niet het juiste woordquote:Op zondag 8 maart 2015 18:57 schreef Kingstown het volgende:
De jaloezie en na-aperij slaat al toe op andere subfora.
[..]
[..]
Je gaat zelfs zover in je afgunst dat je mods oproept het topic te sluiten.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
Pax sluit dat topic wel even.. Pax is wel zo lief
Nee, ik hou gewoon van leedvermaakquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gaat zelfs zover in je afgunst dat je mods oproept het topic te sluiten.
[..]
Koffie staat klaar!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Alberto erop afgestuurd. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Je zou bijna denken dat jullie in het verkeerde subfora zitten
studiotje komt voor zijn vriendinnetje opquote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Je zou bijna denken dat jullie in het verkeerde subfora zitten
Stalkerquote:Op zondag 8 maart 2015 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een presentje freuebelen voor zijn dochter gaat je niet meer redden Maraca.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is geen oefenen wat jullie hier doen hč!
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Goed topic, ik geef dit topic 4 fokjes.
Slowchatten voor bejaarden en kleine kinderenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is geen oefenen wat jullie hier doen hč!
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Slowchatten voor bejaarden en kleine kinderen
Mag ik dan bij de kleine kinderen horen?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Slowchatten voor bejaarden en kleine kinderen
Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...quote:
Ja hoor, ik zit ook meer richting Fielaks dan Kingstownquote:Op zondag 8 maart 2015 19:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mag ik dan bij de kleine kinderen horen?
't ergste.. 't is een mod.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...
Leuk voor de TVSC om het record van 40+ te verbrekenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we gaan spammen he. Anders kan ik wel even een abo nemen en een botje schrijven...
Klinkt goedquote:Op zondag 8 maart 2015 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk voor de TVSC om het record van 40+ te verbreken
Het is wel spammenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:
Nou.. kom maar op met dat scriptjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ben jij de fylax van dit topic?quote:
Posten om het postenquote:
Hij linkt naar de weblog.. Weblog != frontpage.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:13 schreef Fylax het volgende:
Nu ook op de Frontpage.
Doe mee met de recordpoging!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.htmlquote:Op zondag 8 maart 2015 19:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij linkt naar de weblog.. Weblog != frontpage.
Denk dat je dat kunt vergetenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet Fylax even een abo voor me regelen
not impressedquote:Op zondag 8 maart 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.html
Omdat je dan z'n concurrent bentquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 1 post post op een dag is een concurrent
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ben jij de fylax van dit topic?
We hebben het over het topic volkrijgen, niet over je sekslevenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef D. het volgende:
Ik ben de enige die denkt dat we het onder de 50 sec. gaan doen
Ik denk dat het topic dan al gesloten is door een modquote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef D. het volgende:
Ik ben de enige die denkt dat we het onder de 50 sec. gaan doen
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind DKUp verminderd toerekeningsvatbaar, dus nee. Op het randje wel![]()
*badum* *tssss*quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We hebben het over het topic volkrijgen, niet over je seksleven
Omdat Travel een plaatje gaat postenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic dan al gesloten is door een mod
Geen enkele mod is zo flauwquote:Op zondag 8 maart 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic dan al gesloten is door een mod
Bedankt dat je ons ook veel succes en plezier wenst. Dat waardeer ik ten zeerste Isax.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil jullie veel succes en plezier wensen.
Geen abo hiervoor afsluitenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We hebben het over het topic volkrijgen, niet over je seksleven
Ja, maar ik ben geen modquote:Op zondag 8 maart 2015 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer jij eens om na 5 seconden nog eens te posten
Voegt niks toe, zonder abo is het altijd 10 seconden. Ik heb een basic-abo.quote:
Ooooow.. nu zie ik hetquote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voegt niks toe, zonder abo is het altijd 10 seconden. Ik heb een basic-abo.
onderhoud werkzaamheden aan de servertquote:Op zondag 8 maart 2015 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voorspel een onverwachte wending.
Komt goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of het moet al klaarstaan en dan moet er elke 2 sec iemand posten.
Sinds wanneer durf jij een ander topic in?quote:
Omdat hier andere TVSC'ers posten dan durf ik welquote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer durf jij een ander topic in?
Hoeveel schatjes heb jij wel niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |