Je hebt 1 ster en dan is er dacht ik een limiet van 5 seconden.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef HPLC het volgende:
Jongens, ik heb echt een tijdslimiet en dat met een abo
Ja, net getestquote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt 1 ster en dan is er dacht ik een limiet van 5 seconden.
Precies, heeft het topic toch wat inhoudquote:Op zondag 8 maart 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel de tijd om mooie postings te maken.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef AF_ het volgende:
Zullen we anders om 22:00 vandaag een recordpoging doen in de tvsc? As we wat mensen regelen kunnen we die 1 minuut 45 wel verbreken
quote:
Jaloezie is niet het juiste woordquote:Op zondag 8 maart 2015 18:57 schreef Kingstown het volgende:
De jaloezie en na-aperij slaat al toe op andere subfora.
[..]
[..]
Je gaat zelfs zover in je afgunst dat je mods oproept het topic te sluiten.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
Pax sluit dat topic wel even.. Pax is wel zo lief
Nee, ik hou gewoon van leedvermaakquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gaat zelfs zover in je afgunst dat je mods oproept het topic te sluiten.
[..]
Koffie staat klaar!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Alberto erop afgestuurd. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Je zou bijna denken dat jullie in het verkeerde subfora zitten
studiotje komt voor zijn vriendinnetje opquote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Je zou bijna denken dat jullie in het verkeerde subfora zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |