Post dat dan maar in het eredivisietopic ofzo, want nu spoil je allemaal dingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de NOS de beelden gaat laten zien maar keek terug via fox.. 2 loepzuivere pingels ontnomen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post dat dan maar in het eredivisietopic ofzo, want nu spoil je allemaal dingen.
Dan ben ik vanaf nu Nieuw-Zeeland hooliganquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij geboren is in Nieuw-Zeeland.
Ik ben aan het feunen met de NOSquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je niet aan het feunen?
Weet je welke film in Nieuw Zeeland is opgenomen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu Nieuw-Zeeland hooligan
En de zoon van mijn messiasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet dat die jongen bij FC Groningen heeft gespeeld.
Ik gok Lord of the Ringsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je welke film in Nieuw Zeeland is opgenomen?
Cavaliers, Ties, Johannes en ik vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En de zoon van mijn messias
[ afbeelding ]
Cavaliers is toch wel voorzitter van de fanclub maar ik ben de trotse secretaris.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Cavaliers, Ties, Johannes en ik vinden dit leuk.
Cavaliers voorliefde voor Hans Nijland is groter dan wat ik heb voor Robben.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers is toch wel voorzitter van de fanclub maar ik ben de trotse secretaris.
Ik weet dat Ties wel warme gevoelens heeft bij de FC. Ik ben met hem naar GRO-VIT geweest en hij heeft genoten!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Cavaliers, Ties, Johannes en ik vinden dit leuk.
Oh wowquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook mijn reactie op die film
Leden van de Hans Nijland-fanclub zijn automatisch lid van de Renato Tapia-fanclub en dienen te allen tijde een UI van hem te dragen, stond in het contract.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers is toch wel voorzitter van de fanclub maar ik ben de trotse secretaris.
Ties is diep van binnen voor FC Groningen alleen wilt hij dat niet toegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dat Ties wel warme gevoelens heeft bij de FC. Ik ben met hem naar GRO-VIT geweest en hij heeft genoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |