lolquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:
cerdo estúpido
stupido maiale
Aahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:
cerdo estúpido
stupido maiale
Dit is satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Remember remember voornaam gate
Ik durf met zekerheid de stellen dat ik beter Spaans spreek dan Rob Geus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah
Nouja ik ga ervan uit dat jij - in tegenstelling tot anderen - wel een kopje koffie kunt bestellen
Ik denk dat dit het ideale moment is om tijdens een spannende e-re-di-vi-sie partij die chips op te eten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
ik heb nog wat chips over dus zometeen wat eten
ADO is nog niet geweest he.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi he.. ado voor de zoveelste keer dit seizoen genaaid. Hulde voor de zeisterslaafjes
Zeker en morgen gaat het knotsgek wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het ideale moment is om tijdens een spannende e-re-di-vi-sie partij die chips op te eten.
Denk dat hij naar de film is gegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Wel jammer dat GGMM niet aanwezig is.
Ik weet niet of de NOS de beelden gaat laten zien maar keek terug via fox.. 2 loepzuivere pingels ontnomenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO is nog niet geweest he.
Maar bedankt voor de spoilers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |