Ik voelde de bui al hangen nadat ik onderin beeld een groen pijltje naast Hiljemark zag staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar komt PSV goed weg. Dat zou de comeback naar 3-3 zijn.
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zienquote:
Jij hebt Jordy Clasie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zien
Hoe zeg je 'dom varken' in respectievelijk het Spaans en Italiaans?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, heb een cursus Spaans gevolgd in de tijd dat ik je nog vertrouwde.
Lijkt mij ook een hele goeie vent, kan dat bijna nergens op baseren natuurlijk maar dat is zeker de indruk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldige speler, lijkt me ook een toffe persoonlijkheid. Had hem wel bij Feijenoord willen zien
Dat doe je nu niet meer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, heb een cursus Spaans gevolgd in de tijd dat ik je nog vertrouwde.
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe zeg je 'dom varken' in respectievelijk het Spaans en Italiaans?
lolquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:
cerdo estúpido
stupido maiale
Aahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Varken is een woord dat niet echt veel gebruikt werd in de lessen dus heb ik het even opgezocht:
cerdo estúpido
stupido maiale
Dit is satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Remember remember voornaam gate
Ik durf met zekerheid de stellen dat ik beter Spaans spreek dan Rob Geus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah
Nouja ik ga ervan uit dat jij - in tegenstelling tot anderen - wel een kopje koffie kunt bestellen
Ik denk dat dit het ideale moment is om tijdens een spannende e-re-di-vi-sie partij die chips op te eten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
ik heb nog wat chips over dus zometeen wat eten
ADO is nog niet geweest he.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi he.. ado voor de zoveelste keer dit seizoen genaaid. Hulde voor de zeisterslaafjes
Zeker en morgen gaat het knotsgek wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het ideale moment is om tijdens een spannende e-re-di-vi-sie partij die chips op te eten.
Denk dat hij naar de film is gegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Wel jammer dat GGMM niet aanwezig is.
Ik weet niet of de NOS de beelden gaat laten zien maar keek terug via fox.. 2 loepzuivere pingels ontnomenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO is nog niet geweest he.
Maar bedankt voor de spoilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |