Hier o.a. Jip en Janneke, maar geen Pluk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard staat het boek van Pluk hier in de kast
Hier nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard staat het boek van Pluk hier in de kast
ik ben fan van Anniequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier o.a. Jip en Janneke, maar geen Pluk.
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef D. het volgende:
...en die staan is de kast op een kamer waar ik bijna nooit kom
Ik heb geen Billy, en de zolder hier kom ik iedere dag, want ik ben een Fokker hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolder
ik kom op de zolder om de was te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Billy, en de zolder hier kom ik iedere dag, want ik ben een Fokker he
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom op de zolder om de was te doen
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikeaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolder
Wij hebben cd-kastjes hangen, want daar passen modelauto's mooi inquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikea
hij is iets veranderd en heet nu Kallax, maar jij hebt nog een Expedit, daar heb ik er ook een paar van staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikea
Hier is ie wel aangenaam, en door de vorige bewoners al ingericht als slaapkamerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat zou ik niet relaxed vinden, ik vind het op mijn zolder niet zo aangenaam.
Expedit is het 5 x 5quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is iets veranderd en heet nu Kallax, maar jij hebt nog een Expedit, daar heb ik er ook een paar van staan.
op de eerste verdieping twee prima slaapkamers, naast nog een klein kamertje. Vind het ook qua traplopen wel prettig dat ik niet nog een extra verdieping omhoog/omlaag moet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is ie wel aangenaam, en door de vorige bewoners al ingericht als slaapkamer
Zuchtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:45 schreef Juup© het volgende:
En nee, ik ga de deur niet meer uit vanavond, voel mezelf fijner en veiliger thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |