In een gemiddeld woonhuis zitten rond de 2000 huisspinnen. Die zijn groter dan hooiwagens:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik kom ook eens op de weblog
Nachtmerriekamer vol spinnen
Dat geloof ik graag, ik heb er eentje in de woonkamer zittenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een gemiddeld woonhuis zitten rond de 2000 huisspinnen. Die zijn groter dan hooiwagens: [ afbeelding ]
Ja, dat is hoe je het moet aanpakkenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Athene dreigt Europa met IS-terroristen......
Zie hier, politiek van "grote mensen" in full effect.
Echt, het is maar goed dat ik niets in te brengen heb, mijn ICBM's waren allang die kant op.
Gewoon de Griekse bevolking aanpakken, want die zijn duidelijk de schuldigen, die doen dingen die wij nooit zouden doen als we de kans kregen...quote:
Yamazato (Okura)quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar als jij gaat, en je wil goed eten, dan ga je naar Okura?
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon de Griekse bevolking aanpakken, want die zijn duidelijk de schuldigen, die doen dingen die wij nooit zouden doen als we de kans kregen...
Dankjewel!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yamazato (Okura)
IZAKAYA
Kagetsu
In die volgorde. De prijs loopt mee.
Mensenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon de Griekse bevolking aanpakken, want die zijn duidelijk de schuldigen, die doen dingen die wij nooit zouden doen als we de kans kregen...
Ik heb een betere friettent gevonden dan die ene. Een paar dorpen verderopquote:
Oeh waar?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een betere friettent gevonden dan die ene. Een paar dorpen verderop
Ik ook maar ik ben ook online een beetje aan het window shoppen en dan zegt mijn brein juist: 'je mag echt nooit meer iets eten'quote:
Sterktequote:Op maandag 9 maart 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
O, m'n opa wordt nu geopereerd maar hij had al een beginnende longontsteking dus het ziet er niet goed uit
Wat een armoe als je een paar dorpen verderop moet zijn voor goede patat.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een betere friettent gevonden dan die ene. Een paar dorpen verderop
nee hier is ook goeie friet, op de hoek zelfsquote:Op maandag 9 maart 2015 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een armoe als je een paar dorpen verderop moet zijn voor goede patat.
Dorp mentaliteitquote:Op maandag 9 maart 2015 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
O, m'n opa wordt nu geopereerd maar hij had al een beginnende longontsteking dus het ziet er niet goed uit
Sterkte jij en je opaquote:Op maandag 9 maart 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Niet in mijn huis. Ik heb geen insecten en vliegen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |