Krijgt Q waarschijnlijk toch de schuld van.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het gewoon een keer gecontroleerd in de soep lopen, maar wel op een zodanige manier dat je manager ervoor op zijn lazer krijgt van zijn manager. Ziet hij meteen hoe belangrijk het is.
Die kans is zeker aanwezig, gezien de tijd dat Q. tijdens werktijd op FOK! doorbrengt en het feit dat het sowieso een linkse lamlul is die liever lui is dan moe.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Kans is natuurlijk aanwezig dat het ook echt totaal niet belangrijk is.
Nou, volgens mij is Q toch stukken minder actief op Fokquote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig, gezien de tijd dat Q. tijdens werktijd op FOK! doorbrengt en het feit dat het sowieso een linkse lamlul is die liever lui is dan moe.
Minder actief dan... vorige week?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Q toch stukken minder actief op Fok
In deze SC in ieder geval
Uiteindelijk wel, maar dan kan hij de vraag stellen: waar maak je je zo druk om als het volgens jou toch geen belangrijk werk is?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Krijgt Q waarschijnlijk toch de schuld van.
Yep. Heb de afgelopen tijd besteed om een super-fancy CV te maken en nu volop aan het kijken naar leuke jobs bij leuke werkgevers. Intern is er niets iig.quote:
Nou, ik was vorige week een week ziek en toevallig kon er daarna in één keer al een stuk meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het gewoon een keer gecontroleerd in de soep lopen, maar wel op een zodanige manier dat je manager ervoor op zijn lazer krijgt van zijn manager. Ziet hij meteen hoe belangrijk het is.
Zit er een beetje wat tussen?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Heb de afgelopen tijd besteed om een super-fancy CV te maken en nu volop aan het kijken naar leuke jobs bij leuke werkgevers. Intern is er niets iig.
Je gebrek aan motivatie is jouw probleem. Dat los je niet op met een andere manager.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:26 schreef Q. het volgende:
Nou, ik was vorige week een week ziek en toevallig kon er daarna in één keer al een stuk meer.Maar goed, dat lost mijn gebrek aan motivatie niet op.
Elders ook niet hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Q toch stukken minder actief op Fok
In deze SC in ieder geval
Ben blij dat jij het even zegt, iemand moest dat een keer doenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig, gezien de tijd dat Q. tijdens werktijd op FOK! doorbrengt en het feit dat het sowieso een linkse lamlul is die liever lui is dan moe.
Wel met een andere baan.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gebrek aan motivatie is jouw probleem. Dat los je niet op met een andere manager.
Ik moet zeggen dat na 10 jaar op Kanaleneiland wonen mijn politieke voorkeur aardig is verschoven.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze daar wel allemaal briljante managers hebben rondlopen.quote:
Je voorkeur voor gratis geld voor jezelf is er niet door veranderd.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat na 10 jaar op Kanaleneiland wonen mijn politieke voorkeur aardig is verschoven.
Praktijkervaring, dat is nooit zo volgens linkschen, het is je onderbuik Q!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat na 10 jaar op Kanaleneiland wonen mijn politieke voorkeur aardig is verschoven.
Dat is toch juist een rechtse gedachte? Alles voor mijzelf, niets voor mensen die het echt nodig hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voorkeur voor gratis geld voor jezelf is er niet door veranderd.
Ik heb wel verdomd veel onderbuik tegenwoordig. Verklaart een boel.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Praktijkervaring, dat is nooit zo volgens linkschen, het is je onderbuik Q!
Oneens, veel is voor mij, want ik heb er voor gewerkt, de rest kan naar mensen die het echt nodig hebben, de uitvreters slaan we gewoon helemaal over.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch juist een rechtse gedachte? Alles voor mijzelf, niets voor mensen die het echt nodig hebben.
Was het maar zo'n feest.quote:
I agree on this.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, veel is voor mij, want ik heb er voor gewerkt, de rest kan naar mensen die het echt nodig hebben, de uitvreters slaan we gewoon helemaal over.
Zegt ze overal 'nee' op?quote:
Daar is iedereen het mee eens, SP, PVDA, VVD of PVV. Het verschil zit erin wie je wel of niet een uitvreter vindt.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, veel is voor mij, want ik heb er voor gewerkt, de rest kan naar mensen die het echt nodig hebben, de uitvreters slaan we gewoon helemaal over.
Zit wat in, opzich, al is de PvdA niet zo, die zijn alleen maar van het stelen van werkende mensen en weggeven aan mensen die niets willen.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens, SP, PVDA, VVD of PVV. Het verschil zit erin wie je wel of niet en uitvreter vindt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit wat in, opzich, al is de PvdA niet zo, die zijn alleen maar van het stelen van werkende mensen en weggeven aan mensen die niets willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |