Leukste is dat het stalken door is gegaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom vind ik het nu maar humor en heb ik absoluut geen medelijden met zeTrieste familie
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Peter meehielp en ze gewoon aandacht wilden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat vind ik niet raar.. als na Alberto die dochter ineens stopt met stalken, dan valt dat enorm opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Leukste is dat het stalken door is gegaan
(als het allemaal waar is wat hij zegt)
Ze had toch een taakstraf gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niet raar.. als na Alberto die dochter ineens stopt met stalken, dan valt dat enorm op
Serieus? Ik dacht dat Peter zei dat ze niet veroordeeld wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze had toch een taakstraf gekregen
Oh dacht ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat Peter zei dat ze niet veroordeeld was
Zou zeggen.. vraag 't hem. Maar hij wil niet meer met je pratenquote:
DM hem wel evenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou zeggen.. vraag 't hem. Maar hij wil niet meer met je praten
En dan gaan notuleren tijdens een vergaderingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Note to self: Wil dit nog leren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar toen ik voor de grap zei dat Emmelie onschuldig is kreeg ik opeens een DM van hem enzoDan is alles goed
Notuleren doe je op een iPad of ander tabletgevalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan gaan notuleren tijdens een vergadering"wacht even.. ben nog niet klaar!"
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Notuleren doe je op een iPad of ander tabletgeval
Ik vind het verschrikkelijkquote:
En dan ben je vergeten dat je worst usb stick er nog inzitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok.. ik typ ook altijd als ik aan het notuleren benmaar dan wel op m'n laptop
Die is voor privé, niet voor werkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan ben je vergeten dat je worst usb stick er nog inzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |