Mja, Justeat en thuisbezorgd doen niet meer aan korting, beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker niet! Maar je moest wel bestellen zonder korting
Snap het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, Justeat en thuisbezorgd doen niet meer aan korting, beetje jammer wel.
Toch vrij apart, die gasten zijn duidelijk ingelicht door Kassa waardoor ze gelijk bij meneer thuis met een oplossing komen, lijkt mij sterk dat Kassa dit bij elk bedrijf doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Sterke marketing van Tele2, zelfs bij Kassa
En de oprichter van Thuisbezorgd is dik miljonair, wat een aso.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snap het nietdat maakte ze juist zo populair
Ik denk dat ze altijd wel aankondigen dat ze langs komenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toch vrij apart, die gasten zijn duidelijk ingelicht door Kassa waardoor ze gelijk bij meneer thuis met een oplossing komen, lijkt mij sterk dat Kassa dit bij elk bedrijf doet.
En heel toevallig dat net de camera aan stond toen ze aanbeldequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toch vrij apart, die gasten zijn duidelijk ingelicht door Kassa waardoor ze gelijk bij meneer thuis met een oplossing komen, lijkt mij sterk dat Kassa dit bij elk bedrijf doet.
En vast en zeker #viesdikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
En de oprichter van Thuisbezorgd is dik miljonair, wat een aso.
Sorry bbyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zomaar tegen iedereen schat zeggen
ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zomaar tegen iedereen schat zeggen
Ik ben die headset aan het testen. Persoonlijk blijkt het dat ik hem altijd verkeerd om op heb gehad.quote:
Whehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben die headset aan het testen. Persoonlijk blijkt het dat ik hem altijd verkeerd om op heb gehad.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben die headset aan het testen. Persoonlijk blijkt het dat ik hem altijd verkeerd om op heb gehad.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
WheheDus nu is het geluid van de microfoon wel goed?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Janet wat testshit ingesproken, zo'n berichtje dat je kan verzenden. Die deed het normaal nooit. Nu direct
Iets met persoonlijke logicaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe kan je hem nou verkeerd om opdoen
Hij is andersom veel logischerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe kan je hem nou verkeerd om opdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |