Nee, ik heb wel eisen, dus een nieuwe PC zou sowieso ruim 1200 kosten denk ik... (goede grafische kaart, 3/4TB HD, 16GB geheugen, i7 processor, etc etc. Moet sowieso ook weer geschikt zijn voor een paar jaar intensief gebruik, ook wat betreft grafische programma's enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:29 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Intern een seagate 3TB, was iets van 102 euro.
Nieuwe pc is niet heel duur, tenzij je specifieke eisen hebt.
In Amsterdam wel hoor. Sinds heel lang geleden zelfs.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat we gelukkig nog geen reclame hebben op treinen?![]()
quote:
Dat.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Nichijou is echt een van de meest geweldige dingen ooit.
Dan toch gewoon huidige opkrikken. Altijd goedkoper, zeker als hij al aardig goed is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 04:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eisen, dus een nieuwe PC zou sowieso ruim 1200 kosten denk ik... (goede grafische kaart, 3/4TB HD, 16GB geheugen, i7 processor, etc etc. Moet sowieso ook weer geschikt zijn voor een paar jaar intensief gebruik, ook wat betreft grafische programma's enzo.
Maar ik twijfel dus over een nieuwe pc, of mijn huidige even opkrikken, want die is al vrij aardig qua specs...
Behalve bij Space Dandy. En JoJo ging wel, hoewel het wel vervelend werdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 03:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh gadverdamme, "humoristische" fansubs mogen echt een gore smerige pijnlijke aids-dood sterven.
Yish.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat dat Nichi ding?
Helemaal mee eens,ik kan zoiets niet eens kijken/lezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik wil meer goede MC's niet dat slappe gedoe.
Er zijn er maar een paar die niet zo zijn...
Laatst 1tje die knuppelde elke loli weg, dat was wel leuk
Wordt tijd dat de MC terug gaat slaan bij die rare tsunderes. Wat jij slaat mij om iets wat je eigen schuld is? Vuist op je neus!
nou nou...quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toch maar aan Shirobako begonnen. Aan mijn 'bako broeders zeg ik:
Don~ don~ donatsu~
[ afbeelding ]
Beste P.A. Works ding sinds Hanasakuiroha.
Oh wow.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:01 schreef Kyubey het volgende:
http://www.debito.org/chibikurosanbo.html
Heb alleen het artikel onderop gelezen. Lijkt net onze zwartepieten-"discussie".quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:01 schreef Kyubey het volgende:
http://www.debito.org/chibikurosanbo.html
Het is een beetje een zeur-artikel, maar het gaat om de parodiestrip.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb alleen het artikel onderop gelezen. Lijkt net onze zwartepieten-"discussie".
Hier laadt de frontpage in ieder geval.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef Kyubey het volgende:
Ligt (geluid wat een Japanse kat maakt) punt (zweden) er echt uit?
Bij mij geeft isitdownforeveryoneorjustme aan dat het er uit ligt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier laadt de frontpage in ieder geval.
Ik heb net om te checken succesvol een torrentbestand binnengehaald.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij mij geeft isitdownforeveryoneorjustme aan dat het er uit ligt.
grrquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
En druppelt netjes binnen met 2,5 MB/s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |