Je slaat drakin over.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helaas mag je maar 2x achter elkaar posten dus ik kan deze niet meetellen
[..]
Dat maakt 11/10
6 was Superfly
Alle comic/film covers naast elkaar: http://imgur.com/gallery/NtUXi
Prima Pico, ik zie het wel verschijnen (drakin)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef picodealion het volgende:
Sorry drakin, ben ff mobiel, doe straks wel een hertelling
Misschien dat ook wel, maar dat is niet het antwoord wat ik zoek.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef sasquatsch het volgende:
Allemaal in een musicalverfilming gespeeld (sasquatsch mobiel)
Dat geloof ik ook, moet ik er maar mijn naam achter zetten?quote:
Net nietquote:
Yes!!! Allemaal waren ze dansers/danseressen met salaris, voor ze gingen acteren.quote:
wiequote:Delivering sophomoric punchlines with a deadpan expression
Appearing oblivious to everything that's happening around him
Deep commanding voice
1926 ja, en hij is ook al ruim 4 jaar geleden overleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Sands kennende is de gezochte acteur iig geboren voor 1950...
Neequote:
quote:His characters are often deeply stupid but still get praised as intelligent by others in the film
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
Kiefer sutherland, corey haim en corey feldman? Dat moet haast wel lost boys zijn
Nee, maar je hebt PdL wel juist geïnterpreteerdquote:
Kloptquote:
Tussenstand maart 2015:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Klopt
Kun je zelf ff een puntje optellen? Ik zit mobiel.
quote:
Nog 1 naamquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef picodealion het volgende:
In dat geval Neve Campbell ook . Derde weet ik niet. Winona Ryder?
quote:
quote:
Doet het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Deze dame hebben we ook nog:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken hem ook niet. Vent stierf, 31 jaar later kwam ik pas ter wereldquote:
Tja, ik was er ook nog niey toen hij ging. Maar 1 film met hem heb ik toch zeker gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet. Vent stierf, 31 jaar later kwam ik pas ter wereld
Ik kan deze redenering niet volgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet. Vent stierf, 31 jaar later kwam ik pas ter wereld
Hij vind zich zelf te jong voor deze vraagquote:
Oh die andere mag niet meer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij vind zich zelf te jong voor deze vraag
Nou dan maar een andere vraag...
Doe me dan maar 10 films met Owen Wilson
Als je hem nu meteen kan beantwoordenquote:
Doe ze allebei, gwn om je superioriteit te laten gelden en om een lange neus te maken naar al die zeikerds hier.quote:
6/10quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef sasquatsch het volgende:
The internship
Shanghai Noon
Shanghai Knights
Night at the museum 1,2 en 3
8/10quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
What to expect when you're expecting?
die telt nog nietquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Sands het volgende:
Clark Gable - Gone with the Wind - Thomas Mitchell - It's a wonderful Life - James Stewart - The Philadelphia Story - Cary Grant - North by Northwest - Martin Landau - Ed Wood - Johnny Depp
Ik doe wel een animatie vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Robby87 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mogen we een James Stewart vraag? Of musical, ook goed!
quote:
Zolang je zelfs die paar niet noemt.... duurt het alleen maar langer natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja ik weet er wel een paar maar geen 20
Ik wacht gewoon tot iemand er 19 noemt, en dan zeg ik snel Johnny Depp.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang je zelfs die paar niet noemt.... duurt het alleen maar langer natuurlijk
Verdeurie, wilde die al noemen, maar dacht dat alleen dat het personage van Depp daarop geïnspireerd was.quote:
4/15quote:Op zondag 8 maart 2015 00:29 schreef wyccie het volgende:
Geen van alle gezien.
Keira Knightley
Orlando Bloom
Geoffry Rush
5/15quote:Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef picodealion het volgende:
Bill Nighy
Euh.. heb er ook maar 1 gezien.
9/15quote:Op zondag 8 maart 2015 00:56 schreef DragonFodder het volgende:
Keith richards
Bill nighy
Penelope cruz
Jason isaacs
Hanz zimmer
Gore verbinski
11/15quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Brit met dat oog is ook bekend, maar die naam weet ik niet.
13/15quote:Op zondag 8 maart 2015 08:42 schreef JayHovah het volgende:
Stellar Stellergard
Judy Dench
Amanda Seyfried?
Ik kom niet op de naam, maar speelde hij niet ook die gestoorde Welshe huisgenoot in Notting Hill?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Brit met dat oog is ook bekend, maar die naam weet ik niet.
14/15quote:Op zondag 8 maart 2015 08:58 schreef wyccie het volgende:
Alleen in Wijchen, hoor.
Chow Yun Fat
Is er ook een normale foto van die Brit met dat oog?
Als je een nieuwe vraag gaat stellen krijg jij ook het punt. Dan heeft ie pech, ik heb binnen 2 minuten gereageerd en ook bij hem is het niet de eerste keer dat hij antwoord en gaatquote:Op zondag 8 maart 2015 10:22 schreef wyccie het volgende:
Laten we het nog even afwachten. Misschien computer toevallig kapot gegaan.
Ik stel wel een nieuwe vraag.
Jij kunt je vraag dus weer intrekken, en zelf ook voor het punt gaan...quote:
goedquote:Op zondag 8 maart 2015 10:42 schreef JayHovah het volgende:
The Other Guys
Melinda & Melinda
Old School
Starsky & Hutch
Anchorman
Anchorman 2
Everything Must Go
Get Hard
Step Brothers
en 10quote:
1/10quote:Op zondag 8 maart 2015 11:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ice Princess
Migthy Duck s1 en 2(staan niet in de lijst)
3/10quote:Op zondag 8 maart 2015 11:52 schreef DragonFodder het volgende:
blades of glory
een van de naked guns
serendipity
4/10quote:Op zondag 8 maart 2015 11:52 schreef Njosnavelin het volgende:
The cutting edge
Alles is liefde
Bridget jones diaries
love actually
5/10quote:
quote:
6/10quote:Op zondag 8 maart 2015 11:58 schreef JayHovah het volgende:
Sven Kramer The Movie
Running Scared
The Town?
quote:
7/10quote:
Neequote:
8/10quote:
Neequote:
Ook niet.quote:
Al genoemdquote:
9/10quote:
Nope.quote:
Nee, maar ook niet goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:16 schreef picodealion het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind al genoemd?
Welke?quote:
Niet de goede.quote:
Neequote:
11/10quote:Op zondag 8 maart 2015 13:22 schreef JayHovah het volgende:
Ronin?
Batman & robin?
Frozen?(en al genoemd)
quote::
, we should do it.
: Do what?
Get married. Have a wedding.
: No, I can't take the time off work.
quote:ATM Machine: Feed me a stray cat.
opzoeken in de tv gids mag helaas nietquote:Op zondag 8 maart 2015 14:52 schreef JayHovah het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik deze film gisteravond heb gezien?
[..]
Het zal niet veel geholpen hebben want hij was niet op tv maar draaide in m'n privé bioscoopquote:
quote:: I have all the characteristics of a human being: blood, flesh, skin, hair; but not a single, clear, identifiable emotion, except for greed and disgust. Something horrible is happening inside of me and I don't know why. My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:
Zeker bad taste, maar staat er niet bijquote:
quote:The continuing bawdy adventures of a group of friends reuniting after their first year of college.
quote:After putting together another Broadway flop, down-on-his-luck producer Max Bialystock teams up with timid accountant Leo Bloom in a get-rich-quick scheme to put on the world's worst show.
quote:comes out of retirement to investigate the disappearance of a rare white bat, the symbol of an African tribe.
quote:Grossly overweight Prof. Sherman Klump, desperate to lose weight takes a special chemical that turns him into the slim but obnoxious Buddy Love.
quote:Pitka an American raised outside of his country by gurus, returns to the States in order to break into the self-help business. His first challenge: To settle the romantic troubles and subsequent professional skid of a star hockey player whose wife left him for a rival athlete.
quote:A jilted photographer sets off on a mission to get back at her philandering model boyfriend and along the way discovers that not all love is created equal.
quote:A loser of a crook and his wife strike it rich when a botched bank job's cover business becomes a spectacular success.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef HilarityEnsues het volgende:
Striptease?
Battlefield Earth?
Catwoman?
niet helemaalquote:
1quote:
quote:
quote:
2quote:
3quote:
4quote:
de 1 hoorde bij the producers, ging even wat mis bij het quoten.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Roadtrip?
Mijn Nutty telt denk ik niet, was te laat..
Zal wel, maar vast niet in de top 15quote:
quote:A series of interconnected short films follows a washed-up producer as he pitches insane story lines featuring some of the biggest stars in Hollywood.
quote:A gang of outlaw bikers pull a home invasion on a disgraced Anthropologist hiding a secret locked in his cabin basement.
quote:Four teenagers on an outing in the woods are attacked by a trio of mutant cannibals.
Dit zijn ze allemaal, al heeft de laatse niet erg veel votes.quote:A corrupt hospital administrator decides to get as much money as possible from the patients by any means necessary - lie, cheat or steal.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Me, Myself and I?
Of was het Me, Myself and Irene?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:The population of a small town disappears and is replaced by aliens that chase human flesh for their intergalactic fast-food chain.
Acteurs 1/4, films 1/5quote:
Acteurs 2/4, films 2/5quote:Op zondag 8 maart 2015 16:52 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Nog 1 met Harrison dus...
Clear and present Danger?
En dan misschien Ben Affleck ipv Matt, titel kom ik zo wel op denk ik
Dat zijn ze allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef JayHovah het volgende:
Chris Pine in Ryan: Shadow Recruit
Alec Baldwin in Hunt for The Red October
Ben Affleck in Sum of All Fears
Harrison Ford in Patriot Games en A Clear and Present Danger
Is dat niet nog een stille film?quote:
Kan, enige film die ik ken, naast Untergang die ik ken met Adolf, en die sample doet mij denken aan Adolf...quote:Op zondag 8 maart 2015 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet nog een stille film?
Elke keer als ik het nummer hoor, dan vraag ik het me af. Maar heb het nog niet op gezocht.... Is het Citizen Kane?
quote:
quote:
quote:
Ik wil de hele titel en daardoor heb je er nou maar 1 goedquote:
Zijn alle 2 al genoemd en ook hier, volledige titelquote:
4/5quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
1. secret of N.i.m.h.
2. ...
3. the great mouse detective
4. fievel goes west
5. ratatouille
Nope, tis een volledige animatiequote:
quote:
quote:The tale of three unlikely heroes - a misfit mouse who prefers reading books to eating them, an unhappy rat who schemes to leave the darkness of the dungeon, and a bumbling servant girl with cauliflower ears - whose fates are intertwined with that of the castle's princess.
Iets inderdaad... maar watquote:
Dat ja..,quote:
quote:
3/5quote:
4/5quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zit ook in die black nog iets. Blackhat?
maakt 5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |