SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
skills onder anderequote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Nog even mijn vraag:
Waarom is gotze eigenlijk duurder dan muller? Muller is groter en heeft betere pace, beter schot, betere pass en is sterker. Bovendien hoger rated. Iemand?
-edit en zelfs betere def stats
Götze is best populair in de gay-scène (Rijst, 2014). Zelf speel ik al jaren FUT en 95% van de tijd speel ik tegen vieze flikkers. 1+1=2quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Nog even mijn vraag:
Waarom is gotze eigenlijk duurder dan muller? Muller is groter en heeft betere pace, beter schot, betere pass en is sterker. Bovendien hoger rated. Iemand?
Ah! That makes sense!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Götze is best populair in de gay-scène (Rijst, 2014). Zelf speel ik al jaren FUT en 95% van de tijd speel ik tegen vieze flikkers. 1+1=2
bohhh hopelijk negeren ze hem niet bij EAquote:
Bij VI hadden ze het er gisteren ook nog over. Dat Feyenoord ondanks gigantische boetes het nog steeds niet voor elkaar krijgt om te zorgen dat de supporters niet meer op de trap staan de hele wedstrijd.quote:
Dat gaan ze ook nooit voor elkaar krijgen ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij VI hadden ze het er gisteren ook nog over. Dat Feyenoord ondanks gigantische boetes het nog steeds niet voor elkaar krijgt om te zorgen dat de supporters niet meer op de trap staan de hele wedstrijd.
Volgens mij doen ze dat bij Ajax ook gewoon hoor. In ieder geval in een paar vakken. Alleen bij PSV is er meestal genoeg plek over dus dan hoeft het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:31 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook nooit voor elkaar krijgen ook.
Volgens mij mag je in Nederland zelfs niet staan in een vak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij Ajax ook gewoon hoor. In ieder geval in een paar vakken. Alleen bij PSV is er meestal genoeg plek over dus dan hoeft het niet.
Damnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Holy moses jesus crack on toast kijk deze stats: http://sofifa.com/player/150751-moses-simon?hl=en-GB
Heerenveen wilde hem toch? Die zitten nu met Slagveerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Die had ik graag in de Eredivisie gezien. Kut Ajax
Die kon er niks van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Die had ik graag in de Eredivisie gezien. Kut Ajax
Hadden interesse ja maar die Belgen gooiden gewoon een zak geld op tafel en toen was het feest voorbij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heerenveen wilde hem toch? Die zitten nu met Slagveer
Zo snel na een sif? Mwaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Muller maakt zijn 2e. Mensen met de SIF moeten even oppassen
Als hij een 3e had gemaakt wel, maar dat gebeurde niet.quote:
Nu sowieso niet nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:47 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein. Hoop het niet iig
TOTY Luiz is echt een baasjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef DutchSL het volgende:
Ook kans op een IF David Luiz, 1-0 door goal van hem bij rust.
Dost en Robben dus beiden niet gescoord, laatste keer dat dat gebeurde was speelronde 11 (begin november)
Cahill beste CB van het spel imo, maar die vind jij dus niksquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Wie vinden jullie de beste verdediger in de BPL naast Kompany? Speel nu met Cahil maar dat valt tegen
Bij silvers zijn longshots 10x zo makkelijk als met golds ja. Echt om de wedstrijd wel iemand vanaf een meter of 40..gaat nergens over, maar wel vermakelijk. Jammer dat die silver cup zo verneukt is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:42 schreef Lastpost het volgende:
En ik maar denken dat ik spelers van het kaliber Guarin nodig heb voor longshots in dit spel.![]()
Ik vind Kompany juist matig en lomp. Cahill beter imo. Maar Kos is ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Wie vinden jullie de beste verdediger in de BPL naast Kompany? Speel nu met Cahil maar dat valt tegen
Nu wel ja na die corner.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Kompany juist matig en lomp. Cahill beter imo. Maar Kos is ook erg goed.
Ga ik hem proberen tnxquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cahill beste CB van het spel imo, maar die vind jij dus niks
Koscielny daarna de beste BPL CB die ik heb gehad.
Wat voor wedstrijden speel jij dan met je silvers? Klinkt verleidelijk om toch ook maar weer een silver team te makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij silvers zijn longshots 10x zo makkelijk als met golds ja. Echt om de wedstrijd wel iemand vanaf een meter of 40..gaat nergens over, maar wel vermakelijk. Jammer dat die silver cup zo verneukt is.
Beetje hetzelfde als met gold, maar dan wat meer longshots. Verder merk ik weinig verschil. Ook bij silvers zijn het vooral zweetteefjes met Agbon voorin. Matchmaking is gewoon verneukt. Begin van deze FIFA was het wel acceptabel..nu is het vanaf de halve finale praktisch onmogelijk om een tegenstander te vinden. Zelfs als ik intussen een serie opzet en blijf proberen lukt het niet..dan heb ik na een complete aflevering van een comedyserie nog geen tegenstanderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijden speel jij dan met je silvers? Klinkt verleidelijk om toch ook maar weer een silver team te maken
Klinkt nu toch iets minder verleidelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met gold, maar dan wat meer longshots. Verder merk ik weinig verschil. Ook bij silvers zijn het vooral zweetteefjes met Agbon voorin. Matchmaking is gewoon verneukt. Begin van deze FIFA was het wel acceptabel..nu is het vanaf de halve finale praktisch onmogelijk om een tegenstander te vinden. Zelfs als ik intussen een serie opzet en blijf proberen lukt het niet..dan heb ik na een complete aflevering van een comedyserie nog geen tegenstander
Ik heb ooit geprobeerd om tegelijk met een vriend van mij te proberen om elkaar tegen te komen in de finale. Allebei poorten open en we wonen praktisch om de hoek, maar nee hoor, allebei no opponent found
Fijnere workrates en skillmoves denk ik. Ik vond muller wel aardig als CAM.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Nog even mijn vraag:
bijna iedereen zit op tweakersquote:
*Hulliequote:
Wow. Die moet ik hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF De Silvestri, goal en clean sheet (als RB)
Mijn nieuwe team is Ernst stylequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het team met MOTM Rondon begint veelbelovend. Rondon en Hulk allebei een hattrick
Zou er dan een plus 6 kaartje op doen voor de zekerheid. Of Reus in de spits. Is 1 van de beste spitsen die ik gebruikt hebquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mijn nieuwe team is Ernst style![]()
had geen budget voor een IF auba dus nu 7chem auba in de spits
Hij maakte IRL een hattrick vandaag, dus die TIF zou er wel snel kunnen komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het team met MOTM Rondon begint veelbelovend. Rondon en Hulk allebei een hattrick
Maar dan met veel minder pace..en dat is het enige dat Abate te bieden heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De NIF is de goedkope Abate. Misschien zegt dat je nog iets.
Tja, hij is compleet verneukt op die positie ook..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef Alovenac het volgende:
IF Gotze valt vies tegen in een 433 als CM. Is zijn geld echt niet waard in mijn ogen, Lahm daar maar eens proberen.
He mijn chem autisme staat dit toe omdat ik lewa een baan bagger vond en ik geen snelle wendbare spits naast ibra wilde.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zou er dan een plus 6 kaartje op doen voor de zekerheid. Of Reus in de spits. Is 1 van de beste spitsen die ik gebruikt heb
Inderdaad, ik vond de NIF ook goed. Abate was niks bijzonders.. zeker niet het geld waard. De Serie A verdediging viel me sowieso tegen, op De Silvestri na was alleen Koulibaly goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan met veel minder pace..en dat is het enige dat Abate te bieden heeft.
Ik vond NIF De Silvestri wel prima ook al trouwens.
Dat wordt dan helemaal een monsterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij maakte IRL een hattrick vandaag, dus die TIF zou er wel snel kunnen komen.
Klopt, maar was het proberen waard, Lahm dan maar. Perez is wel een baas op CM zegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, hij is compleet verneukt op die positie ook..
Ik heb het zelf zo staan:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, maar was het proberen waard, Lahm dan maar. Perez is wel een baas op CM zegen Modric blijft ook heerlijk.
Voorhoede Neymar - Suarez - Robben werkt ook wel.
Zo veel geld uitgeven en dan geen Robben? Verklaar u nader.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf zo staan:
[ afbeelding ]
Heb Muller ook gehad op RCM. Als je dan een meer aanvallende optie daar wil dan is die SIF wel wat beter geschikt dan Götze. Doet verdedigend veel meer, betere WR en groter + sterker. Maar was voor mij geen miljoen waard daar. Schwein is ook prima, alleen snel moe. Lahm verloor bij mij echt ieder fysiek duel.
Shaqiri is de fijnste RW waar ik dit jaar mee heb gespeeld. Als je ooit met hem had gespeeld dan had je deze vraag niet eens gesteldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo veel geld uitgeven en dan geen Robben? Verklaar u nader.
IF Gotze doet het bij mij hartstikke goed als RCMquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb Muller ook gehad op RCM. Als je dan een meer aanvallende optie daar wil dan is die SIF wel wat beter geschikt dan Götze. Doet verdedigend veel meer, betere WR en groter + sterker. Maar was voor mij geen miljoen waard daar. Schwein is ook prima, alleen snel moe. Lahm verloor bij mij echt ieder fysiek duel.
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 21:25:096 - No Eredivisie player has scored more goals in 2015 than @scHeerenveen's Luciano Slagveer. Lethal. reageer retweet
Achterlijke actie ja. Slagveer was echt bizar slecht, maar die maakt dan wel de winnendequote:
Jup, die gast is raar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Achterlijke actie ja. Slagveer was echt bizar slecht, maar die maakt dan wel de winnende
Koop di Maria en maak er een TOTY vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook Messi gekocht (voor te veel) maar sinds ik hem heb gaat het niet meer zo goed.. al begon hij wel goed met 4 goals in zijn eerste 2 wedstrijden in divisie 2. Zonet bijna verloren van een 89 chem team door een goal van Clasie (ja, echt) maar gelukkig nog wel 2-1 gewonnen.
mag ik hem lenen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook Messi gekocht (voor te veel) maar sinds ik hem heb gaat het niet meer zo goed.. al begon hij wel goed met 4 goals in zijn eerste 2 wedstrijden in divisie 2. Zonet bijna verloren van een 89 chem team door een goal van Clasie (ja, echt) maar gelukkig nog wel 2-1 gewonnen.
Lahm wint bij mij zowat elk duel, op de kopduels na. Kleine rat worstelt zich er altijd tussen. Echte de beste middenvelder waar ik mee heb gespeeld dit jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shaqiri daarentegen was de potje dat ik met 'm heb gespeeld echt helemaal ruk. Maar dat kon er ook aan liggen dat ik niets kan met een 4321 formatie. Misschien 'm nog eens een kans geven in een 4231(2)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shaqiri is de fijnste RW waar ik dit jaar mee heb gespeeld. Als je ooit met hem had gespeeld dan had je deze vraag niet eens gesteld
Ik heb dus een platte 433 met 3 CM's. Even afwachten hoe Lahm het doet. Neymar speelt ook ineens geweldig, terwijl hij er in mijn vorige team helemaal niks van kon.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha, Tim, niet alleen Messi kan uit stand schieten, kijk hoe hulpeloos Motm Rondon oogt, en hoe hij hem dan toch binnenschiet
Haha, Tim, niet alleen Messi kan uit stand schieten, kijk hoe hulpeloos Motm Rondon oogt, en hoe hij hem dan toch binnenschiet
Wat een kut vent.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Pff..PSN van mijn tegenstander is Libya en aan zijn internet te zien is dat ook zijn locatie
Ah, na 60 minuten tijdrekken gaat die theedoek nog sshen ook nu hij naar mijn lege doel kan counteren in blessuretijd.
Verkaufen schnell, TIF komt eraan en dan is hij van zichzelf al bijna +6quote:Op zondag 8 maart 2015 03:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te slapen. +6 kaartje op Motm RondonMaximale strength, 89 Acceleration, 92 sprint speed, 99 shotpower en 98 finishing. Die gast is echt niet tegen te houden
en met een +6 kaartje dus eigenlijk +12quote:Op zondag 8 maart 2015 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkaufen schnell, TIF komt eraan en dan is hij van zichzelf al bijna +6
Wow. Die pik ik dan ook even op.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkaufen schnell, TIF komt eraan en dan is hij van zichzelf al bijna +6
Ik heb hetzelfde met hem. Voelt heel traag aan en zijn finishing voelt ook slecht. Niet iets wat je verwacht bij die statsquote:Op zondag 8 maart 2015 11:38 schreef Kamikazie het volgende:
TIF Griezmann zou op basis van zijn stats echt heel goed moeten zijn, toch komt dat er bij mij nooit uit als ik met hem speel
Ach in ruil voor zijn contract zou ik dat ook wel doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay heeft nu echt op elke foto of filmpje iets met Under ArmourBeetje overdreven dit
Speelde net tegen iemand die rende echt kk hard met hem. Had er nog 2 in de club, dus toch maar een team geformeerd, en waar hij vorige keer ook traag aanvoelde, doet hij het nu goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:43 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met hem. Voelt heel traag aan en zijn finishing voelt ook slecht. Niet iets wat je verwacht bij die stats
Dat is zo raar. Dat een speler zo anders kan spelen voor iemand. Ik speel voornamelijk met SIF Aubamayang, hij heeft bij mij 50 uit 26 en nog 15 assists.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Speelde net tegen iemand die rende echt kk hard met hem. Had er nog 2 in de club, dus toch maar een team geformeerd, en waar hij vorige keer ook traag aanvoelde, doet hij het nu goed.
Met SIF Auba ging dat ook superwazig. Ik keihard rennen met die kerel, mensen laten ragen. Ik lachen. Vervolgens voor te duur verkocht. Nieuwe gekocht: Het leek wel een verkeerde versie van Auba. De Wajong uitvoering zeg maar
en daar is de hattrickquote:Op zondag 8 maart 2015 13:13 schreef wieisboos het volgende:
Messi weer pingel gemist![]()
oh mag hij hem nog een keer nemen![]()
siquote:
Heeft Messi nog ruimte voor nog een IF? Hij moet natuurlijk ook nog een TOTS krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Wilskracht het volgende:
Messi of Suarez in form?
Messi 3 goals en 1 assist of Suarez 2 goals, een penalty meegekregen en een schot waaruit de rebound een goal komt.
alleen 97 en 99 is nog vrij hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Messi nog ruimte voor nog een IF? Hij moet natuurlijk ook nog een TOTS krijgen.
exclusief penalties scoorde Messi daarvoor ook ap meer. Maar 2015 Ronaldo is wel heel treurig ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo zo bizar goede eerste seizoenshelft, leek op weg om records te breken, maar raakt nu geen pepernoot meer en Messi heeft hem alweer bijgehaald.
Gebeurt vaak jaquote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Mensen die quitten als je de winnende hebt gemaakt in de blessuretijdNog voor je iets van een celebration kan doen is de wedstrijd voorbij
haha sowieso gelijk ps uitquote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Mensen die quitten als je de winnende hebt gemaakt in de blessuretijdNog voor je iets van een celebration kan doen is de wedstrijd voorbij
Ja klopt, dat is wel weer jammerquote:Op zondag 8 maart 2015 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed systeem toch? Pakt helaas niet geweldig uit.
De enige quit waar ik blij mee ben. Heb al te vaak meegemaakt dat het dan alsnog gelijk werd door EAids. Of dat mijn tegenstander het had waardoor ik nog gelijk kon maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dat zijn de echte ragequit pro's.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laatst scoorde ik de 4-1 of de 3-1, en toen sloeg het spel de herhaling gewoon over en daarna volgde er een ragequit. Dat allemaal binnen 1 seconde.
Ik net weer. Tegen een BPL team met allemaal gouden kaartjes. Merkte na een kwartier dat het m niet ging worden. Heb zijn kaartjes in rook op laten gaan bij 0-0quote:Op zondag 8 maart 2015 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd ook vaker leave.
Zo erg was het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de echte ragequit pro's.
Of hij trapte zijn xbox om..dat had jij toch een keer?
Controller wegleggen is echt zo naar. Die wedstrijd duurt dan zo tering langquote:Op zondag 8 maart 2015 15:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik net weer. Tegen een BPL team met allemaal gouden kaartjes. Merkte na een kwartier dat het m niet ging worden. Heb zijn kaartjes in rook op laten gaan bij 0-0
Maar verder doe ik het toch niet. Dwangneurose dat ik dan geen nieuw fit team heb voor de volgende wedstrijd. Ga dan meestal even de afwas doen, of een ander rotklusje.
je kan ook zelf wat anders gaan doen danquote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Controller wegleggen is echt zo naar. Die wedstrijd duurt dan zo tering lang
Controller wegleggen opzich is niet erg, kan ik gewoon hem naar een back spelen en vasthouden totdat het voorbij is. Het wordt vervelend als ze de controller wegleggen en hem later weer oppakken want dan kan ik niks anders gaan doenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan ook zelf wat anders gaan doen dan
FUUUUUUUUUquote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Controller wegleggen opzich is niet erg, kan ik gewoon hem naar een back spelen en vasthouden totdat het voorbij is. Het wordt vervelend als ze de controller wegleggen en hem later weer oppakken want dan kan ik niks anders gaan doen
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan ook zelf wat anders gaan doen dan
Dit dus. Voor de meeste van die kutkinderen is het een tactiek om te kijken of je niks doet om dan weer terug te komen, dus je moet toch wel enigszins op blijven letten. Meestal zorg ik maar voor een 5 goal margin en ga ik dan een serie'tje kijken ofzo, maar omdat je toch steeds op zit te letten is het echt heel irritantquote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Controller wegleggen opzich is niet erg, kan ik gewoon hem naar een back spelen en vasthouden totdat het voorbij is. Het wordt vervelend als ze de controller wegleggen en hem later weer oppakken want dan kan ik niks anders gaan doen
Ja, daarom ga ik dan ook iets anders doen als ik dat doe. En als ik het doe heeft de tegenstander het meestal wel in de hand gewerkt. Vaak als ik terug kom is de tegenstander dan nog bezig met doelpunten maken en drie keer kijken van de herhalingen. Ter indicatie van wat voor slag personen we het dan hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van een knappe speler? Anders is het wel minder erg.quote:
https://vine.co/v/OEHeBXaYJ15quote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van een knappe speler? Anders is het wel minder erg.
jezus...quote:
Dat heb ik momenteel met TIF Griez. Terwijl de SIF het wel heel goed deedquote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb SIF Rooney gekocht. 1 Probleem: Ik vind hem helemaal niet goed. Terwijl ik met zijn NIF altijd wel redelijk overweg kon
Las het op twitter maar Radja kon er inderdaad niet zo veel aan doenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jezus...
Wel vooral erg ongelukkig idd. Vind dit geen Bouaouzan ofzo
Op het EA forum had iemand het een keer over "broken cards". Iedereen lachte hem uit. Maar net als dat voorbeeld van SIF Auba.. Het is wel vreemd.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel met TIF Griez. Terwijl de SIF het wel heel goed deed
Ik heb hem ook maar bij mij staat ie op CM. Vind het wel een baasjequote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb SIF Rooney gekocht. 1 Probleem: Ik vind hem helemaal niet goed. Terwijl ik met zijn NIF altijd wel redelijk overweg kon
Ja, het is echt wazig. Het nu toch al wel aardig wat potjes met hem gespeeld ook. Mijn doelstelling voor een CAM is altijd minimaal 1 op 1 lopen met goals + assists en daar zit hij net iets onder. Maar als ik zo bekijk wat hij allemaal al heeft verneukt voelt het nog een stuk minder dan de stats doen geloven.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op het EA forum had iemand het een keer over "broken cards". Iedereen lachte hem uit. Maar net als dat voorbeeld van SIF Auba.. Het is wel vreemd.
eerste schot op doel in de 53 minuutquote:
en dan maar de frustratie uiten door zo'n lompe tackle in te zettenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kans Viergever...
Niet dat het een verdiende goal zou zijn
Zijn slechtste wedstrijd in 2 jaar denk ik.quote:
Bazoer > Sereroquote:Op zondag 8 maart 2015 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn slechtste wedstrijd in 2 jaar denk ik.
Vind ik niet, hij was best actief in het begin.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn slechtste wedstrijd in 2 jaar denk ik.
Dus er is een wedstrijd geweest in de afgelopen twee jaar waarin hij NOG slechter speelde dan nu?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij was best actief in het begin.
Af en toe de bal naar de goede kleur spelen was ook wel handig geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij was best actief in het begin.
Tsjah bij Excelsior hebben er nou eenmaal een paar dezelfde kleur..quote:Op zondag 8 maart 2015 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Af en toe de bal naar de goede kleur spelen was ook wel handig geweest.
Dat is het probleem van heel Ajax op dit moment. Dat krijg je als je tegen een tegenstander speelt die zo verdedigend speelt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Af en toe de bal naar de goede kleur spelen was ook wel handig geweest.
Ach, het is vooral Ajax dat zelf zo faalt. 1 toevalskans in 73 minuten thuis tegen Excelsior..kom op. Dat moet je niet eens willen verdedigen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het probleem van heel Ajax op dit moment. Dat krijg je als je tegen een tegenstander speelt die zo verdedigend speelt.
quote:
7 wedstrijden, 1 goal, 2 assists. Maar Di Maria +6 trekt alle doelpunten wel naar zich toe: 61 doelpunten in 38 wedstrijden. En 9 assists. Misschien ligt daar de oorzaak wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het is echt wazig. Het nu toch al wel aardig wat potjes met hem gespeeld ook. Mijn doelstelling voor een CAM is altijd minimaal 1 op 1 lopen met goals + assists en daar zit hij net iets onder. Maar als ik zo bekijk wat hij allemaal al heeft verneukt voelt het nog een stuk minder dan de stats doen geloven.
http://www.soccernews.nl/(...)_na_jaar_revaliderenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Fischer van Ajax terug komt?
Binnenkort rentree in Jong Ajax was het plan. In het eerste zien we hem dit jaar niet meer denk ik. Hooguit een invalbeurtje op het einde om hem een mentale boost te geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Fischer van Ajax terug komt?
IF Te Vredequote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Apekoek het volgende:
Sif castro? Messi alweer? En een IF te vrede?
De tijd dat ik grapjes maakte over doelpunten maken tegen NAC ligt alweer achter me. Maar het is niet IF waardig vermoed ik zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Apekoek het volgende:
Sif castro? Messi alweer? En een IF te vrede?
Lijkt me ook niet nee. Nijland had er sowieso al 3 ook.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De tijd dat ik grapjes maakte over doelpunten maken tegen NAC ligt alweer achter me. Maar het is niet IF waardig vermoed ik zo.
Geen Dannyquote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Hehe na de positieve verhalen hier over Rondon ook maar even een team gemaakt, speelt nog geweldig ook ... zolang het duurt.![]()
[ afbeelding ]
Slimme zet vandaagquote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De tijd dat ik grapjes maakte over doelpunten maken tegen NAC ligt alweer achter me.
quote:Een Indonesisch kledingbedrijf heeft excuses aangeboden voor een seksistisch waslabel waarop stond "Wasvoorschrift: geef maar aan je vrouw. Het is haar werk".
Dat twitterde het bedrijf Salvo Sports zondag, volgens verschillende media.
De tekst op het label van het supportersshirt van het Indonesische voetbalteam Pusamania Borneo kreeg veel kritiek.
"We hebben voor deze tekst gekozen omdat veel mensen ons vroegen hoe ze zo'n prachtig shirt moesten wassen", aldus Salvo Sports.
"We wilden een korte boodschap, en omdat vrouwen beter weten hoe ze met kleren moeten omgaan, zeggen we dat mannen het maar van hen moeten leren. Zij hebben meer ervaring. We bieden nadrukkelijk excuses aan als die boodschap verkeerd is overgekomen."
Ik heb m alweer verkocht, was leuk voor even, maar heb niet veel met die Russenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Hehe na de positieve verhalen hier over Rondon ook maar even een team gemaakt, speelt nog geweldig ook ... zolang het duurt.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik had even de hoop dat we niet meer wisselvallig zouden zijnquote:
Ik vond het best vet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je house of cards afgekeken? Wat vond je van het einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemde tijd om packs uit te brengen.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het best vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Ja dat had ik ook wel... voelde beetje als een ''tussenseizoen''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blatini was wel een fantastische speler
Tegenwoordig is het wel Blablablatiniquote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blatini was wel een fantastische speler
Leuk team! Hoe speelt IF Danilo? Volgens mij is dat echt een baas.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
6-2quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
AZ had van Willem II met net zulke cijfers moeten verliezen. En de laatste wedstrijd van dit seizoen is nog Excelsior uit ook
Ik heb m bij de 3-0 uitgezet. Maar, de nummer 3 (tot vandaag dan) verliest bij FC Utrecht met 6-2. De nieuwe nummer 3 kon Heracles niet de baas, en Excelsior in eigen huis pas na een strafschop en een rode kaart.quote:
De laatste keer zo'n pak op de broek was volgens mij Heerenveen uit. 5-1 meen ik. Toefjes was toen aan het daten met een vrouw die voor Heerenveen was, zij heeft hem die wedstrijd via de gsm toen zo hard uitgelachen, dat ze elkaar daarna nooit meer gezien hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb te doen met toefjes. Die ouwe kerel die dit moet verwerken.
kom tegen mij futtenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De laatste keer zo'n pak op de broek was volgens mij Heerenveen uit. 5-1 meen ik. Toefjes was toen aan het daten met een vrouw die voor Heerenveen was, zij heeft hem die wedstrijd via de gsm toen zo hard uitgelachen, dat ze elkaar daarna nooit meer gezien hebben
kun je net zo goed naar de Jupiler League kijkenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
HHHHUUUUU ze zenden MLS live uit op Eurosportom half tien Orlando-NYFC
haterquote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kun je net zo goed naar de Jupiler League kijken
Sleegers.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haterIn de JL hebben ze geen spelers van het kaliber David Villa hoor
thxquote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef vanpers het volgende:
Blij dat sommige van jullie eindelijk manager zijn van Manfister?
Als je er een spatie tussen zet misschien en het werkwoord in de juiste vorm zet misschien welquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je er een spatie tussen zet misschien en het werkwoord in de juiste vorm zet misschien wel.
Wel apart dat die 2 nieuwe clubs meteen tegen elkaar moeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
HHHHUUUUU ze zenden MLS live uit op Eurosportom half tien Orlando-NYFC
Quanta costa?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef Nystiq het volgende:
Wilt iemand goedkoop coins kopen? Heb geen zin om te spelen meer door Dragon Ball Xenoverse
Je kan het best DarkSonic2 even een dm sturenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef Nystiq het volgende:
Wilt iemand goedkoop coins kopen? Heb geen zin om te spelen meer door Dragon Ball Xenoverse
Cech en clyne staan als in de clubquote:
zweinquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cech en clyne staan als in de clubmaar zou ze idd kunnen vervangen.
Twijfelde een beetje of schwein of lahm centraal moet.
Ja dacht dat een beetje pace met die ruimte voor zich wel lekker zou zijnquote:
Wil best mijn prijs aanpassen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het overal goedkoper is dan bij jou.
Arme geenstijl sysadminquote:SQL/DB Error -- [Table './geenstijl_mt320db/mt_comment' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed]
Hoeveel heb je in totaal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die commentator is echt zwaar irritantquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Diskerud vs Kakaen Brek Shea speelt ook
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je in totaal?45m heb ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hebben jullie dit gezien?![]()
![]()
![]()
Kan schokkend zijn.O dat is waar ook moet hem even op twitter stalken over dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hebben jullie dit gezien?![]()
![]()
![]()
Kan schokkend zijn.Ik kijk dat soort filmpjes nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar diep van binnen lach ik.
Ik kijk ze wel, om daar vervolgens spijt van te hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort filmpjes nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |