SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
skills onder anderequote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Nog even mijn vraag:
Waarom is gotze eigenlijk duurder dan muller? Muller is groter en heeft betere pace, beter schot, betere pass en is sterker. Bovendien hoger rated. Iemand?
-edit en zelfs betere def stats
Götze is best populair in de gay-scène (Rijst, 2014). Zelf speel ik al jaren FUT en 95% van de tijd speel ik tegen vieze flikkers. 1+1=2quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Nog even mijn vraag:
Waarom is gotze eigenlijk duurder dan muller? Muller is groter en heeft betere pace, beter schot, betere pass en is sterker. Bovendien hoger rated. Iemand?
-edit en zelfs betere def stats
Ah! That makes sense!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Götze is best populair in de gay-scène (Rijst, 2014). Zelf speel ik al jaren FUT en 95% van de tijd speel ik tegen vieze flikkers. 1+1=2
bohhh hopelijk negeren ze hem niet bij EAquote:
Bij VI hadden ze het er gisteren ook nog over. Dat Feyenoord ondanks gigantische boetes het nog steeds niet voor elkaar krijgt om te zorgen dat de supporters niet meer op de trap staan de hele wedstrijd.quote:
Dat gaan ze ook nooit voor elkaar krijgen ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij VI hadden ze het er gisteren ook nog over. Dat Feyenoord ondanks gigantische boetes het nog steeds niet voor elkaar krijgt om te zorgen dat de supporters niet meer op de trap staan de hele wedstrijd.
Volgens mij doen ze dat bij Ajax ook gewoon hoor. In ieder geval in een paar vakken. Alleen bij PSV is er meestal genoeg plek over dus dan hoeft het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:31 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook nooit voor elkaar krijgen ook.
Volgens mij mag je in Nederland zelfs niet staan in een vak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij Ajax ook gewoon hoor. In ieder geval in een paar vakken. Alleen bij PSV is er meestal genoeg plek over dus dan hoeft het niet.
Damnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Holy moses jesus crack on toast kijk deze stats: http://sofifa.com/player/150751-moses-simon?hl=en-GB
Heerenveen wilde hem toch? Die zitten nu met Slagveerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Die had ik graag in de Eredivisie gezien. Kut Ajax
Die kon er niks van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Die had ik graag in de Eredivisie gezien. Kut Ajax
Hadden interesse ja maar die Belgen gooiden gewoon een zak geld op tafel en toen was het feest voorbij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heerenveen wilde hem toch? Die zitten nu met Slagveer
Zo snel na een sif? Mwaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Muller maakt zijn 2e. Mensen met de SIF moeten even oppassen
Als hij een 3e had gemaakt wel, maar dat gebeurde niet.quote:
Nu sowieso niet nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:47 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein. Hoop het niet iig
TOTY Luiz is echt een baasjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef DutchSL het volgende:
Ook kans op een IF David Luiz, 1-0 door goal van hem bij rust.
Dost en Robben dus beiden niet gescoord, laatste keer dat dat gebeurde was speelronde 11 (begin november)
Cahill beste CB van het spel imo, maar die vind jij dus niksquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Wie vinden jullie de beste verdediger in de BPL naast Kompany? Speel nu met Cahil maar dat valt tegen
Bij silvers zijn longshots 10x zo makkelijk als met golds ja. Echt om de wedstrijd wel iemand vanaf een meter of 40..gaat nergens over, maar wel vermakelijk. Jammer dat die silver cup zo verneukt is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:42 schreef Lastpost het volgende:
En ik maar denken dat ik spelers van het kaliber Guarin nodig heb voor longshots in dit spel.![]()
Ik vind Kompany juist matig en lomp. Cahill beter imo. Maar Kos is ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Wie vinden jullie de beste verdediger in de BPL naast Kompany? Speel nu met Cahil maar dat valt tegen
Nu wel ja na die corner.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Kompany juist matig en lomp. Cahill beter imo. Maar Kos is ook erg goed.
Ga ik hem proberen tnxquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cahill beste CB van het spel imo, maar die vind jij dus niks
Koscielny daarna de beste BPL CB die ik heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |