Shreddiesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is speciaal scheetfilterend ondergoed
Het is wel zo dat ik de winden niet altijd ruik. Zou het kunnen dat ze met haar arm een nepscheet laat?quote:
Misschien is het een kutscheet?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:56 schreef Summa het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik de winden niet altijd ruik. Zou het kunnen dat ze met haar arm een nepscheet laat?
Soms wel, zonder geluid en dan ruiken ze naar bloemetjes.quote:
Ja oke en een rookpluimpje van roze glittertjes en dartelende eenhorens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:05 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Soms wel, zonder geluid en dan ruiken ze naar bloemetjes.
eerst trouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:06 schreef Eliseth het volgende:
"maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen"
nou als je dat niet tegen je vriendin kan zeggen heb je echt een laffe kutrelatie
zeker nog niet eens geneukt ofwel?
Real Dolls laten geen scheetjes? Damn. Die bestelling ga ik annuleren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Gefeliciteerd, je vriendin is een mens. Een schok gaat door FOK!
alleen kutscheetjes als je van tevoren met een rietje in blaastquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:14 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Real Dolls laten geen scheetjes? Damn. Die bestelling ga ik annuleren.
Dan bestaat de kans dat ze harder gaat persen en ze per ongeluk over je lul heen schijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop je lul in haar aars zodat ze geen winden meer kan laten
Broodjes eiersalade.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:28 schreef Der_Kannibale het volgende:
Ga s`avonds bier drinken en bij elke ruft trek je haar kop onder de dekens. Zo leert ze het wel af.
Bierscheten
En dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:05 schreef Ezio het volgende:
TS is een loser.
Toen mijn vriendin voor het eerst in bed een scheet liet wist ik dat ze de ware was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Soms weet je dat je niet moet klikken, maar ja...quote:
Jezus groei er ondertussen eens overheen.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
Toen mijn ex dat voor het eerst deed moest ik giechelen, maar hij ontkende het. Wat een laffe hond was dat ey
Dit gaat om een andere ex....quote:Op zondag 8 maart 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus groei er ondertussen eens overheen.
Je bent gewoon een beetje een verbeten muts geworden.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:38 schreef -supergirl- het volgende:
Dit gaat om een andere ex....maar bedankt voor de conclusies die je meteen trekt
Ja ik heb een dergelijke vorm van mannenhaat ontwikkeld. Dus?quote:Op zondag 8 maart 2015 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje een verbeten muts geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |