quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben vanavond appelflappen bij de thee
Poezzie!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Samen op Fok.
Ze houdt iedereen in de gaten.![]()
Die maakte je expres.quote:
En wat krijg je bij de koffiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben vanavond appelflappen bij de thee
Zullen we gaan party crashen?quote:
Watquote:
Wij jou ook, zie?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik een heel lieve opmerking, ik voel me ook niet echt een vreemde, ik mag jullie wel.
Normaal gesproken drinken we hier 's avonds geen koffie eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En wat krijg je bij de koffie
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Samen op Fok.
Ze houdt iedereen in de gaten.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Minitaart ging even alleen verder met zijn tuintjes omdat ik miniminitaart uit bed ging plukken.
Hoor ik ineens: lelijk woord, heeeeeeel erg lelijk woord! Was zijn bord vol aarde op de grond gevallen![]()
Konden we een moestuintje op de vloer maken
Bij de dame met appelflappenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Minitaart ging even alleen verder met zijn tuintjes omdat ik miniminitaart uit bed ging plukken.
Hoor ik ineens: lelijk woord, heeeeeeel erg lelijk woord! Was zijn bord vol aarde op de grond gevallen![]()
Vloertuintjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Appelflappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |