Dat dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
wel erg veel hè? Ik vertrouw het niet.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik studeer veel te hardDan maak je van die onvergeeflijke fouten
![]()
Vergeeeeef me
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk dat we eerst alle katten uit de boom moeten kijken.quote:
2x en alleen omdat aagje steeds met deze smiley komtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
wel erg veel hè? Ik vertrouw het niet.
Ik vind dat je er tussen valt alsof je hier altijd al was, eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan best, er wordt zoveel beweerd, ook dat ik veel praat, helaas is dat wel waar.![]()
Een voor mij vreemde groep is even wennen, ik ken jullie niet en jullie mij niet.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2x en alleen omdat aagje steeds met deze smiley komt, dan denk ik zou ze zich oncomfortabel voelen. En dat zou ik niet willen.
Wie heeft er meer dan 1 kat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst alle katten uit de boom moeten kijken.
En dat zijn er nogal veel in dit topic.
iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat je er tussen valt alsof je hier altijd al was, eigenlijk
Eerder wie heeft er hier geen katquote:
Geen idee, maar er zijn er hier in dit topic meerdere.quote:
Ik voel me niet zo snel oncomfortabel hoor. Ik bloos wel snelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2x en alleen omdat aagje steeds met deze smiley komt, dan denk ik zou ze zich oncomfortabel voelen. En dat zou ik niet willen.
Thnx, dat vind ik een heel lieve opmerking, ik voel me ook niet echt een vreemde, ik mag jullie wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat je er tussen valt alsof je hier altijd al was, eigenlijk
wij zijn ook heel liefquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik een heel lieve opmerking, ik voel me ook niet echt een vreemde, ik mag jullie wel.
Dan heb ik dat gewoon verkeerd opgevat, is dat ook weer uit de wereld. Cool.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo snel oncomfortabel hoor. Ik bloos wel snel
Dit is al de tweede keerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik studeer veel te hardDan maak je van die onvergeeflijke fouten
![]()
Vergeeeeef me
quote:
Nou vooruit dan, deze keer krijg je nog een briefje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet ik dan minder hard studeren?![]()
En de vorige keer zag ik hem zelf
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo snel oncomfortabel hoor. Ik bloos wel snel
Ik zal m'n opperste uiterste best doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, deze keer krijg je nog een briefje.
Maar vanaf nu noooooit meer doen he?
Dat vindT ik nou ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, deze keer krijg je nog een briefje.
Maar vanaf nu noooooit meer doen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |