nicequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit in de zomer op jouw terras hoor!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Westfriesland is een waanbeeld van noordhollanders
Susteren en Echt is dichter bij Roermond.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naast susteren.
stukje noordelijker dan waar ik woon, stukje zuidelijker dan cat
Jij woont bij cat en takkie in hun hometownquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weert, deze poezen van mij komen uit Maasbree, en nu zitten ze bij mij....
Voor mij is dat niet ver en ik poch niet. Hou je eens een beetje in tegen een nieuweling.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mensen die tegen mij pochen dat ze hun katten van ver halen![]()
Cat, zeg er eens wat van?
Bijna al mijn burenquote:
maasbree ben ik vorige week nog geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jij woont bij cat en takkie in hun hometown
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet ver en ik poch niet. Hoe je eens een beetje in tegen een nieuweling.
Iggy Pop en de Pixies?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar zusje heet Iggy.
Iggy & Pixie dus, ik weet niet of jullie weten waar die inspiratie vandaan kwam, mijn vorige heette Nada (niks). Nada moest ik in juni 2014 helaas na 15 jr. laten inslapen, ik was er helemaal kapot van ik had haar al sinds ze 12 weken was. En voor Nada had ik Wendy ook vanaf 12 wkn en Wendy is 18 jr. geworden. En deze heb ik sinds oktober, toen waren ze 11 wkn.
Goedzo, je hebt muzieksmaak. Altijd nice.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iggy Pop en de Pixies?
Mijn oudste is nu 15...
Zo sip hè, als ze op zijn..
Maar wel saaierquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weten waar je aan toe bent is niet altijd slecht
Ik vind je niet saaiquote:
Valt best meequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet saai, maar nog steeds mysterieus
quote:
Waitwhut, stadsgenoot?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weert, deze poezen van mij komen uit Maasbree, en nu zitten ze bij mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |