Mwaquote:
Vind het allemaal verschrikkelijke muziekquote:
Zelfs Queen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het allemaal verschrikkelijke muziek
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar over het algemeen vind ik 80s muziek om te kotsen.quote:
Hoe ging je tentamen?quote:
Onterechte klacht. Misschien 3 slechte liedjes gehoord in 3 uur. Knap.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het allemaal verschrikkelijke muziek
Redelijk ik gok een 6 met mazzel een 7.quote:
En dat zegt wat als jij dat zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Misschien 3 slechte liedjes gehoord in 3 uur. Knap.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Misschien 3 slechte liedjes gehoord in 3 uur. Knap.
Blijkbaar. Maar vind je bijvoorbeeld Leningrad van Billy Joel geen mooi liedje? Of de Talking Heads en The Smiths?quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Redelijk ik gok een 6 met mazzel een 7.
We zullen het weten over ongeveer 2 weken.quote:
Billy Joel gaat wel. Maar ik trek vooral die 80s sound zo slecht.quote:
Synthpop kan wel een beetje overdreven zijn ja. Ik hou er wel van maar ik begrijp wel dat dat niet voor iedereen is weggelegd. En da's wel een aanzienlijk deel van de 80's aangezien ook de New Wave daar toch wel een beetje mee schuurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Billy Joel gaat wel. Maar ik trek vooral die 80s sound zo slecht.![]()
Die overdreven snare drums, vaag stemgebruik, gare synths enz
okequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
De accu van mijn laptop doet het niet goed. Ik ga volgende week maar eens op zoek naar een nieuwe laptop.
Welk muzikaal decennium geniet dan jouw voorkeur?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Billy Joel gaat wel. Maar ik trek vooral die 80s sound zo slecht.![]()
Die overdreven snare drums, vaag stemgebruik, gare synths enz
60,70,90quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welk muzikaal decennium geniet dan jouw voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |