Had ik gezien en lijkt mij niet lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: http://www.buzzfeed.com/l(...)new-you-n#.sk7pL4W6X
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Combobreker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
voor iedereen met Netflix je moet dan echt Unbreakable Kimmy Schmidt kijken. Geweldige serietot zover mijn bijdrage
Heyquote:
Eens. Heb het seizoen er in een middag doorheen gejast. Hangt ergens tussen 30 Rock en Parks & Recreation en da's een stevig compliment.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
voor iedereen met Netflix je moet dan echt Unbreakable Kimmy Schmidt kijken. Geweldige serietot zover mijn bijdrage
Succes!quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar bed morgenvroeg tentamen om half 9. Wie dat bedacht heeft
Bizar en erg over the top maar best leuk inderdaad! Enige nadeel is dat ik het intronummer al een hele tijd in mijn hoofd heb zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |