Nee, ik ben niet bang voor de toekomst. Laat maar komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:49 schreef missinda het volgende:
Alle reacties zijn welkom:
of je bang bent voor de toekomst bescherming van je gegevens..
Niet echt, hou mij er ook niet echt mee bezig.quote:Of je er veel van weet,
Met wat?quote:wat je er mee doet,
Dat weet ik wel. Doe ik ook.quote:of je weet hoe je je data kan beschermen,
Wat?quote:denk je dat het gevaarlijk is,
Wat overkomt?quote:denk je dat het jou niet overkomt?
Graag gedaan.quote:Ik zou heel dankbaar zijn voor reacties.
Nee, encryptie is niet gevaarlijkquote:
Of encryptie mij overkomt?quote:denk je dat het jou niet overkomt?
Wat moet ik me voorstellen bij een encrypted game?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:49 schreef missinda het volgende:
Dagelijks maken we allemaal gebruik van encryptie. Het is een onderwerp wat steeds belangrijker wordt in onze samenleving. Het vergrendelen en beschermen van je data is steeds meer nodig als je je privacy wilt behouden.
Voor mijn opleiding (Communicatie & Multimedia Design) moeten wij een encrypted game gaan maken. Voor we dat gaan doen willen we goed weten wat jongeren van encryptie weten/denken/vinden.
Beknopte definitie:
Encryptie staat voor het coderen (versleutelen) van gegevens/data op basis van een bepaald algoritme. Deze gegevens kunnen ook weer gedecrypteerd worden (ontsleuteld). Het gaat dus eigenlijk om beveiligen van data.
Alle reacties zijn welkom:
Wat je er van vind, of je bang bent voor de toekomst bescherming van je gegevens.. Of je er veel van weet, wat je er mee doet, of je weet hoe je je data kan beschermen, denk je dat het gevaarlijk is, denk je dat het jou niet overkomt?
Ik zou heel dankbaar zijn voor reacties.
Je moet het spel uitspelen om het wachtwoord te krijgen. Dan kun je het spel decrypten en het dan spelen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:59 schreef NotYou het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een encrypted game?
Een puzzel dus?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:07 schreef missinda het volgende:
Hahaha Ik dacht dat het wel duidelijk was.
Encrypted game > een game waarbij je dingen moet versleutelen en/of ontsleutelen
Encrypted betekent letterlijk "versleuteld" wat een encrypted game dus een "versleuteld spel" maakt. "Encryption game" zou een stuk logischer zijn..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:07 schreef missinda het volgende:
Hahaha Ik dacht dat het wel duidelijk was.
Encrypted game > een game waarbij je dingen moet versleutelen en/of ontsleutelen
Als je antwoorden wil waar je echt wat mee kan kan formuleer dan je vragen wat beter dan 'Ben je bang dat het jou overkomt?'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:49 schreef missinda het volgende:
Ik zou heel dankbaar zijn voor reacties.
Deze post heb je dus ook versleuteld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef vaduz het volgende:
Ik versleutel altijd alles met een One Time Keypad, die ik uit mijn blote bol onthoud,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |