Geen tandartsverzekering?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
1 x Stainless Steel Dental Instruments Mouth Mirror Probe Plier Kit (SKU102369) US$3.50
Waarom zou je 'atijd' bestellen bij een bepaalde shop?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef TheSatanSlayer het volgende:
is geekbuying betrouwbaar? op trust pilot lees ik alleen slechte reviews dat het oplichters zijn [dat ze niet reagere op mailtjes]
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blog
quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:52 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb zin om iets van die Chinese webshops te kopen, helaas weet ik niet wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
25 euro > 14 euroquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:58 schreef monkeybrain het volgende:
Quadcopters beginnen nu ook zinloos te worden. Bij de Aldi zaterdag, 25 euro.
Hubsan kloon van Attop.
[ afbeelding ]
Ik wilde de Cheerson aanbieding niet afkraken hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
25 euro > 14 euro![]()
Sowieso zijn 't speeltjes die kleine dingen.. maar 't och wel een leuk speeltje
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:58 schreef l0lownkill het volgende:
[..]staat niet echt iets interessants tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Let's shake hands.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil er nog wel 1 kopen maar wel met headless omdat ik een sukkel ben
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
staat niet echt iets interessants tussen
Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!
http://www.aliexpress.com(...)ase/32278124202.html
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html ($2 korting bij aankoop van $20)
heb ik niet nodigquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!
http://www.aliexpress.com(...)ase/32278124202.html
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html ($2 korting bij aankoop van $20)
ok.quote:
Dan ben je geen echte chinashopperquote:
Koop dan later eens wat andere dingen via paypal?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)
Kan niet iets vinden wat net zo cheap is
Wel aardig, dat is wat anders dan de reviews die ik vandaag bekeken heb. Misschien kan ik nog beter 1 generatie chipset wachten. Het gaat zo bizar hard met deze mini boxjes. Ik weet nog dat ik mijn MiniX kocht met een Allwinner A10, het MK802 tijdperk. Inmiddels zitten we aan de RK3288 en sneller. Ik wil fatsoenlijk Win 8.1 kunnen draaien. En veel van die Youtube filmpjes testen ze zo'n bakkie met Onlive ofzo, wat dus betekent dat je externe streaming doet. Niet realistisch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, werkt allemaal wel aardig. Kom wellicht dit weekend met een review over een broertje van deze (pipo x7).
Heb laatst die MINIX z64 gereviewd en die is ook best heel tof
* RobertNL zat er gisteren weer wat series mee te kijken![]()
---------------
Vidonn X6 coupon
Niet veel gekregen, maar het is iets. 5% korting bij DX met:
DXVIDONNX6NL
valid: 11/3/2014 6:00 - 11/4/2014 5:59
Check even met TS. Die heeft, meen ik, een camera met ir hangen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef mickeyD het volgende:
vrienden..
een collega van mij zijn auto wordt gemolesteerd bij hem voor de deur door lui die vinden dat de sluiting van halforts geen reden is om hun auto toch door de APK te moeten trekken met inferieure spullen..
derhalve rippen ze dus ruitenwissers, antenne's etc van zijn auto af..
het wachten is op de dag dat zijn auto op kistjes of een stapeltje bakstenen staat.
hij heeft een cameraatje hangen, echter die is al heel oud, en hij ziet alleen schimmen..
wie weet welke ip-cam of wifi cam uit het huidige tijdperk wél fatsoenlijke beelden genereerd snachts? (desnoods met een extra infrarood lamp er bij)
thanks!
Tja, maar ik vraag mij af hoe lang deze zo goedkoop gaan blijven. MS en Intel verkopen beiden met verlies / voor heel weinig geld hun licentie en chipset. Core M zou leuk voor die kastjes zijn maar dat gaat nog even duren denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wel aardig, dat is wat anders dan de reviews die ik vandaag bekeken heb. Misschien kan ik nog beter 1 generatie chipset wachten. Het gaat zo bizar hard met deze mini boxjes. Ik weet nog dat ik mijn MiniX kocht met een Allwinner A10, het MK802 tijdperk. Inmiddels zitten we aan de RK3288 en sneller. Ik wil fatsoenlijk Win 8.1 kunnen draaien. En veel van die Youtube filmpjes testen ze zo'n bakkie met Onlive ofzo, wat dus betekend dat je externe streaming doet. Niet realistisch.
Klopt maar een NUC is weer een hogere prijs. En als ik zie hoe hard het ging met de stap MK802 naar RK3288 (4K afspelen ineens, quad core ipv single core) vraag ik me af hoe hard het is gegaan met de Atom's en daaronder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, maar ik vraag mij af hoe lang deze zo goedkoop gaan blijven. MS en Intel verkopen beiden met verlies / voor heel weinig geld hun licentie en chipset. Core M zou leuk voor die kastjes zijn maar dat gaat nog even duren denk ik.
Je moet die kastjes willen gebruiken voor: Simpele games, office en wat mediastreaming verder niet. Als je meer wilt dan moet je een NUC of dergelijke pakken.
thanks, ik ga alvast ff kijken, meer tips welkom!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Check even met TS. Die heeft, meen ik, een camera met ir hangen.
Zie ook hier
Daar noemt men de Escam QD520 Peashooter een goede camera.
Tip uit de OP
Dan kun je wel blijven wachten want er is altijd een nieuwe generatie op komst.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Klopt maar een NUC is weer een hogere prijs. En als ik zie hoe hard het ging met de stap MK802 naar RK3288 (4K afspelen ineens, quad core ipv single core) vraag ik me af hoe hard het is gegaan met de Atom's en daaronder.
In de tijd van Celeron's enzo ging het nog super traag.
Heb je gezien wat voor machtigingen die app allemaal wil hebben? Nee dank u!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef rene90 het volgende:
Als je de banggood app (die tot nu toe echt prima werkt) download op je telefoon en daar inlogt krijg je een 10% coupon zonder voorwaarden, wel handig dusAls iemand anders die coupon ook heeft laat even weten wat jouw coupon is, misschien is het gewoon een universele namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |