hahaha daar heb je ook weer gelijk in...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Mi band. Nou die dingen zijn 13 USD. Dus eh. Waarom namaken?
App installeren -> koppelt de app met je band en doen de functies het naar behoren? 1. Dan moet 'ie wel echt zijn. 2. Als 'ie niet echt is, maar het wel doet... wat is het probleem?
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:59 schreef shiznuts het volgende:
En als je 'em bij een gerenommeerde shop vandaan hebt ipv een shady no-feedback seller tegen een onrealistisch lage prijs... nou ja, dan kan er ook niet veel mis gaan.
Ding heeft verder geen 18650 cellen ofzo, dus voor explosies zou ik niet zo bang zijn.
Hij is nu een firmware update aan het doen, dus het is geluktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:10 schreef shiznuts het volgende:
M... okay. Vaag. Wel goed in de lader gedaan? Wat zegt je smartphone ervan dan? Herkent 'ie iets?
Het is een begin..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef Siempievk het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html
Letterlijk in de titel van dit en voorgaande topics, maarja:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Siempievk het volgende:
Klein vraagje: Ik zit er zelf al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet echt uit. Bestaat er al een goede go-pro alternatief op de chinese markt?
Ik zei een paar reacties terug al dat ik daar m'n MINIX-kastjes vandaan heb. Prima ervaring op zich. Staat een store in de OP, dan heeft men daar besteld en komt het eigenlijk ook gewoon aan. Zouden er hier zoveel negatieve verhalen voorbijkomen, houden we zo'n store wel uit de OP, maar heb eigenlijk nog geen slechte dingen gehoord. Nou ja, bij elke store is weleens iets mis, dus kan best eens iemand iets negatiefs hebben laten vallen, maar niks opvallends/onrustwekkend.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef TheSatanSlayer het volgende:
is geekbuying betrouwbaar? op trust pilot lees ik alleen slechte reviews dat het oplichters zijn [dat ze niet reagere op mailtjes]
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blog
ok thanks!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:11 schreef shiznuts het volgende:
EU verzendmethode. NL Mail Direct of hoe ze het ook noemen, komt gewoon uit China zetten en niet uit een overzeese warehouse hier in Europa. Dus hetzelfde als Pandawill. Geloof 5% en dan 21% kunnen besparen. Wel de 13 EUR handling fee moeten aftikken zelf...
[..]
Ik zei een paar reacties terug al dat ik daar m'n MINIX-kastjes vandaan heb. Prima ervaring op zich. Staat een store in de OP, dan heeft men daar besteld en komt het eigenlijk ook gewoon aan. Zouden er hier zoveel negatieve verhalen voorbijkomen, houden we zo'n store wel uit de OP, maar heb eigenlijk nog geen slechte dingen gehoord. Nou ja, bij elke store is weleens iets mis, dus kan best eens iemand iets negatiefs hebben laten vallen, maar niks opvallends/onrustwekkend.
Enkel voor androidquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:09 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee hoe ik met een niet gejailbreakde iPhone 4s mijn miband kan laten vibreren als ik een whatsapp krijg? Kan niets vinden....
Boehoehoe!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Enkel voor androiddus koop binnenkort maar een chinaphone.
Voor op reis is zo'n ding wel handig ja, maar voor thuis heb ik liever een orico / dat andere merk wat ik steeds vergeet. Anders ben je gelijk 2 stopcontacten kwijt en een ding wat uit je stopcontact hangt gaat toch een keer slap hangen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
Ik zag ook deze, ziet er wel netjes uit:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.html
Goed idee als je houdt van het geluidje PLOFquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
Ik zag ook deze, ziet er wel netjes uit:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.html
Ankerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor op reis is zo'n ding wel handig ja, maar voor thuis heb ik liever een orico / dat andere merk wat ik steeds vergeet. Anders ben je gelijk 2 stopcontacten kwijt en een ding wat uit je stopcontact hangt gaat toch een keer slap hangen lijkt me.
Wie zegt dat? misschien is het wel een betrouwbaar merk, geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Goed idee als je houdt van het geluidje PLOF
Bij banggood te krijgen voor $120quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat.Ze hebben best wel iets keks.
[ afbeelding ]
~ http://www.ainol.com/plug(...)n=info&productid=103 699元
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
Ik heb nog twee van deze (ik had destijds een briljant idee: biedt op meer listings = betere kans dat een van de twee met m'n laagste bod wint... heb ik het laagste bod op beidequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
Shiz, test deze ff voor ons.
http://www.banggood.com/R(...)ed-PNP-p-969913.html
[..]
Kan je zelf ook dan testen als je het product betrouwbaar genoeg acht. Is maar een 6 euro (of dit een voordeel of nadeel is, laat ik in het midden).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie zegt dat? misschien is het wel een betrouwbaar merk, geen idee.
Misschien kan shiznuts er meer over zeggen.
Het is in ieder geval geen namaak ladertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |