Is wel een idee voor een showquote:
Jep en ik ben nog steeds van mening dat de beste muziek uit die tijd komt. Dat zal iedere generatie wel beweren, maar die weten niet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent er ook wel mee opgegroeid denk ik
Daar zeg je wat! Plus het feit dat ik een hond als UI heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel een idee voor een show
Men roept iets: Rollen en Liggen, en de DJ moet maar snappen dat Status Qua - Roll Over Lay Down wordt bedoeld. Ik denk dat daar gekke combies uit gaan komen
I agreequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep en ik ben nog steeds van mening dat de beste muziek uit die tijd komt. Dat zal iedere generatie wel beweren, maar die weten niet dat ik gelijk heb.
Ik weet alleen dat ik 2009 en 2010 wat Top40 verzoekjes echt aan elkaar heb moeten trekkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep en ik ben nog steeds van mening dat de beste muziek uit die tijd komt. Dat zal iedere generatie wel beweren, maar die weten niet dat ik gelijk heb.
Als dat een hond is heeft mijn UI een muisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Plus het feit dat ik een hond als UI heb.
Ja, maar hoeveel waarde kan ik hechten aan iemand die in een extreem geval een geit zou penetreren?quote:
arme hond, getekend door Hein de Kortquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Plus het feit dat ik een hond als UI heb.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat een hond is heeft mijn UI een muis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat een hond is heeft mijn UI een muis
Hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
arme hond, getekend door Hein de Kort
Iemand die heeft geconstateerd dat zelfs Bambi begint te zeikenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel waarde kan ik hechten aan iemand die in een extreem geval een geit zou penetreren?
Hahahaha!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iemand dit heeft geconstateerd dat zelfs Bambi begint te zeiken
I didquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iemand dit heeft geconstateerd dat zelfs Bambi begint te zeiken
Je zou toch zo kunnen tekenen zeg! Die strips van Remqo ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Da's toch duidelijk een hont?
Ik ben er wel klaar meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Weer een toffe show Symph
En waneer krijgen we de overige 4,5 uur aan bokkende paarden te horen?
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog een site die MP3's kan maken van YouTube clips?
De welbekende doet het niet meer
dmquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog een site die MP3's kan maken van YouTube clips?
De welbekende doet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |