C. Buddinghquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was dan kon ik samen spelen
ff reconnecten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik loop denk ik 30 seconden achter qua stream ofzo
Nu je het zegt, komt het me idd bekend voor!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef Symphonic het volgende:
en deze is ook verwerkt in Rubberen Robbie
Dat zou niet meer zo moeten zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik loop denk ik 30 seconden achter qua stream ofzo
Iets over Bareback mountain!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gedaan…
Nu heb ik wel de foute opmerking gemist denk ik
Ik had nog 30 seconden Muse toen jullie al oude doos riepenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou niet meer zo moeten zijn
Lag tussen DJ en luisteraar is gemeten normaal echt max 5 sec.
Van Rubberen Robbie had ik alles. Meesterlijk in eenvoud.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef Symphonic het volgende:
en deze is ook verwerkt in Rubberen Robbie
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had nog 30 seconden Muse toen jullie al oude doos riepen
In de kantiiiihiiiineeee?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Rubberen Robbie had ik alles. Meesterlijk in eenvoud.![]()
Weet je waar we bennůh?
De hut van Ome Hennequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je waar we bennůh?
Ik had ze ook jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je waar we bennůh?
Jaaaa, zálig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De hut van Ome Henne
Hou op…. hou op… Hou op, hou op…. Hou op
Ga weg… ga weg… Ga weg, ga weg… ga weg
Vroeguh met de oude stream zat er standaard al een vertraging tussen DJ en luisteraar van 30 sec. Ik luisterde toen nog via Windows Media Player en Cee gaf al antwoord op een vraag die ik pas 45 minuten later hoordequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had nog 30 seconden Muse toen jullie al oude doos riepen
Reconnecten was de oplossing in dezequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh met de oude stream zat er standaard al een vertraging tussen DJ en luisteraar van 30 sec. Ik luisterde toen nog via Windows Media Player en Cee gaf al antwoord op een vraag die ik pas 45 minuten later hoorde
Als je luistert via iTunes dan heb je vertraging
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Reconnecten was de oplossing in deze
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |