Whehehe tieten vind ik ook errug fijn, maar een leuk kontje vind ik veel leuker om naar te kijken en om mee te spelen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met zo'n plaatje haal je direct de tieten vs billen mannen er uit
Niet te zeggen zonder materiaal om te vergelijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met zo'n plaatje haal je direct de tieten vs billen mannen er uit
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou Symphonic, wat mij betreft kan je ook gerust een uurtje vol babbelen, want het was zeer vermakelijk net.
Ik ben een vrouw mag ik ook kiezen?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw mag ik ook kiezen?
Ik zou toch voor A. gaan, daar kan je tenminste nog mee praten ipv dat ik de neiging krijg om 'het' in sushi te veranderen
OK,quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]Veel mannen hebben liever dat de vrouw de smoel dicht houdt!
Beetje maar, nog niet storendquote:
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoorCompressor limiter staat bij je nu in het rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
De linkerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:09 schreef ToT het volgende:
En om de keuze te verduidelijken!
[ afbeelding ]
Niet eens, gewoon een shitopnamequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Compressor limiter staat bij je nu in het rood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |