93 nog steeds. Dus 2.5 k. Ik moet stoppen met eten bij mn vriend.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:58 schreef Crip het volgende:
Stim ben je nog bezig met dieeten?
zo ja? afgevallen?
Jij bent niet eens 's zo vol. 1.80 en 93 vind ik niet zo huge.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
93 nog steeds. Dus 2.5 k. Ik moet stoppen met eten bij mn vriend.
Mijn dieet is makkelijk vol te houdenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent niet eens 's zo vol. 1.80 en 93 vind ik niet zo huge.
Ben ook weer begonnen ga binnenkort beginnen met die mealplans denk ik.
uggghh echt hatelijk dat diëten niet om het eten maar om kcal tellen and shit.
Ga eerst eens kijken hoe het voor me werkt met een 1500 mealplan.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn dieet is makkelijk vol te houdenMaar als je bij een ander bent is t rot als je daar moet eten.
Welke mealplan?
Wat is je bmr?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
ga misschien terug naar 1200/300 kcl als ik zie dat dat niet zo veel zin heeft
Purrrrfectie die bips, mooie benen en kont zijn zoveel belangrijker dan grote borsten temeer ook daar je er langer plezier van hebtquote:Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net geheel ontoevallig dat watermeloen m'n lievelingsfruit is.
Vind ik leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bring back #fitcrip.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
ikga 1300 eten per dag als ik me meals ga doen
Ik wil haar figuur maar dan zonder die benen en iets meer tiet, oftewel ik Sofia Vergara zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is mooierquote:Op maandag 9 maart 2015 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil haar figuur maar dan zonder die benen en iets meer tiet, oftewel ik Sofia Vergara zijn.![]()
Best mooi hoor, niet erg aantrekkelijk alleen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mooie lange DUNNE benen. Zonder tiet, zonder kont... echt mooi. En PALESTIJNSE roots!!!
Ze missen sex appeal. Hoe moet een man dit neuken?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mooie lange DUNNE benen. Zonder tiet, zonder kont... echt mooi. En PALESTIJNSE roots!!!
Eh.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
En die man van Sofia is echt net zo lekker als zij.Echt Oliva en Johannes maar dan Latijnse versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |