Op iedere hoek in Manhattan zit er wel een.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben daar nog niet geweest. Is best ver van mijn hotel, maar ik wil zeker nog wel gaan.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee mails de deur uit gedaan. Nederlandse ambassade in Servie en naar Regional Service Organisation Kingdom of Netherlands gevestigd in Tsjechie.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je id-kaart is niet geldig in Servië... Ik heb afgelopen zomer om deze reden een paspoort moeten aanvragen.
Als je je TR paspoort nog hebt, dan kan je ook gewoon visum regelen. Dat is waarschijnlijk iets meer werk en wellicht niet eens veel goedkoper dan een NL paspoort.
[..]Afiyet olsunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starbucks heb je in Turkije ook in alle shopping malls volgens mij. Niks speciaals![]()
Serieus? Wtf?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb twee mails de deur uit gedaan. Nederlandse ambassade in Servie en naar Regional Service Organisation Kingdom of Netherlands gevestigd in Tsjechie.
Aangegeven dat ik twijfel, niet zeker weet, dat mensen geweigerd zijn etc.
Beide hebben gereageerd. Nederlandse ID is geldig, je mag naar en door Servie reizen.
Je neemt het wel zwart op wit mee he, als bewijs..quote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb twee mails de deur uit gedaan. Nederlandse ambassade in Servie en naar Regional Service Organisation Kingdom of Netherlands gevestigd in Tsjechie.
Aangegeven dat ik twijfel, niet zeker weet, dat mensen geweigerd zijn etc.
Beide hebben gereageerd. Nederlandse ID is geldig, je mag naar en door Servie reizen.
[..]HOOOOOOW NU WIL IK OOK GAAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met wie ben je daar en hoe was shake shack?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Haya and Sama Abu Khadra first went to Paris Fashion Week when they were 14. “When people came up to us and asked to take our picture, we were like, Why?” laughs Sama, her sister giggling in stereo. One glance at the Saudi-born Palestinian twins and the answer to that question is obvious: With their cascading curls and flawless complexions, the 19-year-old college freshmen have a look that is downright Pre-Raphaelite, further enhanced by their affinity for high fashion...
http://www.interviewmagaz(...)nd-sama-abu-khadra#_
Watermelon Womanquote:
Nieuwe baan?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Grmbl, vanochtend om half zeven drinkontbijt naar binnen gewerkt. Sindsdien niets gegeten.
K*t werk. Binnenkort van verlost.
Ai, ai, ai, ai, ai, aiaiaiaiaiai.quote:
Mooi haar.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice...
Gespierde benen is echt iets waar ze into zijn daaro..quote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft gespierde benen![]()
En kleine tietjes.
Wel een lekkere ass.
En mooi haar.
Dat vergeeft ook de zwarte stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |