abonnement Unibet Coolblue
pi_150460752
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan lees je dit in seizoen 2022-23 in Football Manager 14:

[ afbeelding ]

:+
Zo, jeetje zeg. Heftig.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 15:40:00 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150461344
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo, jeetje zeg. Heftig.
Onmeunig he? Nou. Pfoe. Tjemig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150461615
Yo Tukkers, 'joden'hier.

Zeg...hoe leeft het binnen jullie harde kern wat er nu in de media over Munsterman wordt gezegd?
Bedoel die man heeft wel jullie een landstitel in de 21st eeuw en bijbehorende successen binnen gebracht en dan wordt hij nu als een kop van jut gebruikt alsof hij 1 en al verrot was?

Ik krijg hier een erg Jorien vd Herik(Feyenoord) gevoel bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 17:17:19 ]
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 15:55:46 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150461870
Ik heb precies zo'n dubbel gevoel ja, aan de ene kant is hij de held omdat we onder zijn beleid enorm gegroeid zijn en aan de andere kant is hij het figuur die ons weer naar de afgrond heeft gebracht :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 9 maart 2015 @ 16:01:21 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150462087
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan lees je dit in seizoen 2022-23 in Football Manager 14:

[ afbeelding ]

:+
Aha ok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150464849
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Iwanius het volgende:
Yo Tukkers, 'joden'hier.

Zeg...hoe leeft het binnen jullie harde kern wat er nu in de media over Munsterman wordt gezegd?
Bedoel die man heeft wel jullie leen andstitel in de 21st eeuw en bijbehorende successen binnen gebracht en dan wordt hij nu als een kop van jut gebruikt alsof hij 1 en al verrot was?

Ik krijg hier een erg Jorien vd Herik(Feyenoord) gevoel bij.
Kwaad maar realistisch
pi_150465173
Ik zou als Twentenaar niet zo boos zijn op hem. Zonder zijn megalomanie was het kampioenschap er nooit gekomen en speel je eeuwig als Heerenveen. Nu glijd je ook weer af maar die titel heb je.

Al is de vraag natuurlijk hoe ver je gaat afglijden. Als je failliet gaat was het't natuurlijk niet waard...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150469870
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou als Twentenaar niet zo boos zijn op hem. Zonder zijn megalomanie was het kampioenschap er nooit gekomen en speel je eeuwig als Heerenveen. Nu glijd je ook weer af maar die titel heb je.

Al is de vraag natuurlijk hoe ver je gaat afglijden. Als je failliet gaat was het't natuurlijk niet waard...
In 2003 waren we ook failliet en in 2010 kampioen. Echt verdwijnen zoals RBC zie ik niet zo snel gebeuren, daar is de regio te groot voor en het publiek uit Hengelo/Enschede gaat echt niet opeens naar Almelo voor Heracles (met alle respect).
Jesus saves but death prevails.
pi_150470710
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:44 schreef Shivo het volgende:

[..]

In 2003 waren we ook failliet en in 2010 kampioen. Echt verdwijnen zoals RBC zie ik niet zo snel gebeuren, daar is de regio te groot voor en het publiek uit Hengelo/Enschede gaat echt niet opeens naar Almelo voor Heracles (met alle respect).
daar ben ik het mee eens :Y

het kampioenschap neemt niemand ons meer af, dat was een gouden jaar! en dat heeft de club ook veel gebracht, door de verantwoordelijke personen is daar echter niet goed mee omgesprongen zoals nu blijkt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150522590
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef Iwanius het volgende:
Yo Tukkers, 'joden'hier.

Zeg...hoe leeft het binnen jullie harde kern wat er nu in de media over Munsterman wordt gezegd?
Bedoel die man heeft wel jullie een landstitel in de 21st eeuw en bijbehorende successen binnen gebracht en dan wordt hij nu als een kop van jut gebruikt alsof hij 1 en al verrot was?

Ik krijg hier een erg Jorien vd Herik(Feyenoord) gevoel bij.
Goedkoop scoren door veel mensen. Dat Munsterman de boel verkloot heeft valt niet te ontkennen, maar nog steeds heb ik niemand vanuit de media gezien die even helder onderbouwt waar hem de pijn zit. Zelfs even een uittrekseltje bij de KvK scoren is al teveel gevraagd.

Het liegen heeft wel flink pijn gedaan trouwens, maar wat mij betreft komt het standbeeld d'r nog steeds. Zonder Munsterman geen 30.000 man in een stadion en geen kampioenschap.
pi_150522704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:09 schreef Solstice1 het volgende:
Het liegen heeft wel flink pijn gedaan trouwens, maar wat mij betreft komt het standbeeld d'r nog steeds. Zonder Munsterman geen 30.000 man in een stadion en geen kampioenschap.
Clubliefde maakt blind zullen we maar zeggen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150522848
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Clubliefde maakt blind zullen we maar zeggen.
Maakt niet blind, hij heeft d'r een enorme puinzooi van gemaakt. Trainers te veel zeggenschap gegeven, middelmaat veel te veel salaris betaald en het "er moet elke zomer een grote aankoop komen" was gewoon waanzin. In 2009/2010 had je al 3/4 miljoen kunnen besparen op niet-Europese middelmaat, de jaren daarna is de salarispost van 21 naar 28 miljoen gestegen en in 2012/2013 zelfs naar 31 miljoen. Had je dat allemaal niet gedaan dan waren je leningen nu waarschijnlijk afgelost geweest. Dat is Munsterman te verwijten. Net als het gewoon glashard liegen wat dit aangaat.

Maar aan de andere kant is de club enorm gegroeid en ligt er nu een basis waar we, zo gauw we uit de huidige crisis zijn, enorm gemak van hebben. En dat kampioenschap en die 6/7 geweldige jaren pakt niemand me ooit meer af. En dat is toch ook grotendeels op het conto van Munsterman. Over 10 jaar herinner ik me dat nog.
pi_150522987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:23 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Maakt niet blind, hij heeft d'r een enorme puinzooi van gemaakt. Trainers te veel zeggenschap gegeven, middelmaat veel te veel salaris betaald en het "er moet elke zomer een grote aankoop komen" was gewoon waanzin. In 2009/2010 had je al 3/4 miljoen kunnen besparen op niet-Europese middelmaat, de jaren daarna is de salarispost van 21 naar 28 miljoen gestegen en in 2012/2013 zelfs naar 31 miljoen. Had je dat allemaal niet gedaan dan waren je leningen nu waarschijnlijk afgelost geweest. Dat is Munsterman te verwijten. Net als het gewoon glashard liegen wat dit aangaat.

Maar aan de andere kant is de club enorm gegroeid en ligt er nu een basis waar we, zo gauw we uit de huidige crisis zijn, enorm gemak van hebben. En dat kampioenschap en die 6/7 geweldige jaren pakt niemand me nooit meer af. En dat is toch ook grotendeels op het conto van Munsterman. Over 10 jaar herinner ik me dat nog.
Die crisis is pas net begonnen, ik ben bang dat er nog veel meer financiële lijken uit de kast gaan vallen de komende tijd.

En hoeveel mensen komen er nog 2-wekelijks naar de Veste als het een paar seizoenen een stuk minder gaat?

Ik kan mij niet voorstellen dat er 25.000+ mensen blijven komen als er anoniem in de grote middenmoot wordt mee gehobbeld. En dan is dat mooie grote stadion ineens een strop ipv een pluspunt.

En wat te denken van de sponsoren? Al die leugens zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat (sommige) sponsoren af gaan haken.

Ik zag dat de club terug wil naar een begroting van 38 miljoen euro, wat dan nog steeds ‘’top’’ is voor de Eredivisie natuurlijk, maar een Vitesse begroot ook een miljoen of 28, om er 22 tekort op te komen aan het einde van het boekjaar…

Als ik Twente supporter was dan zou ik iig niet zo happig meer zijn op een standbeeld voor Munsterman, integendeel. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150523213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die crisis is pas net begonnen, ik ben bang dat er nog veel meer financiële lijken uit de kast gaan vallen de komende tijd.

En hoeveel mensen komen er nog 2-wekelijks naar de Veste als het een paar seizoenen een stuk minder gaat?

Ik kan mij niet voorstellen dat er 25.000+ mensen blijven komen als er anoniem in de grote middenmoot wordt mee gehobbeld. En dan is dat mooie grote stadion ineens een strop ipv een pluspunt.

En wat te denken van de sponsoren? Al die leugens zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat (sommige) sponsoren af gaan haken.

Ik zag dat de club terug wil naar een begroting van 38 miljoen euro, wat dan nog steeds ‘’top’’ is voor de Eredivisie natuurlijk, maar een Vitesse begroot ook een miljoen of 28, om er 22 tekort op te komen aan het einde van het boekjaar…

Als ik Twente supporter was dan zou ik iig niet zo happig meer zijn op een standbeeld voor Munsterman, integendeel. :P
Er is met sponsoren gesproken, d'r gaan d'r inderdaad een stuk of wat afvallen. D'r hebben d'r ook een behoorlijk aantal aangegeven dat ze het niet over hun hart kunnen verkrijgen nu te gaan. Maar d'r is sowieso al aardig in gesneden de afgelopen jaren, de sponsoren die hier puur voor het succes kwamen zijn op de seizoenen Adriaanse/McClaren, McClaren/Schreuder al aardig afgeknapt. D'r zitten gewoon twee soorten sponsoren. Die met een clubhart en een ander segment. Van dat laatste zijn er al veel weg. De teruggang in begroting naar 36 miljoen heeft ook daar mee te maken, dat is een soort nulpunt.

D'r lagen nog wel wat lijken in de kast, maar die zijn op zich vrij duidelijk nu. Bij de KvK werd duidelijk dat er kortlopende kredieten(1-3 jaar) uitstaan van bij mekaar geloof ik zo'n 20 miljoen. Twente gaat proberen met financiers(sponsoren vooral) voor elkaar te krijgen dat over een langere periode af te lossen. Dat scheelt je zo 3/4 miljoen op jaarbasis. Die je natuurlijk over de lange termijn wel nog steeds moet betalen. Verder lopen er erg veel spelerscontracten dit en volgend seizoen af. Contracten uit de oude situatie(Rendla, Cabral, Fernandes, Castaignos, Bjelland etc.).

Wordt het niet meteen florissant mee natuurlijk, zoals v.d. Belt en v.d. Laan terecht naar buiten brengen is het nog wel een teringbende voorlopig. Maar d'r is wel perspectief. Wat die supporters betreft zijn er enorm veel die nu achter de nieuwe leiding gaan staan. Maar d'r gaan d'r ook zeker een aantal afzeggen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:20:59 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_150606508
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)reigt-voor-QPR.dhtml

Dan zijn die drie punten aftrek nog niet zo erg. :')
For great justice!
pi_150626055
3 punten vandaag?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator zaterdag 14 maart 2015 @ 15:00:43 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150633173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:25 schreef bambino het volgende:
3 punten vandaag?
Eentje.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 15:43:29 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150634056
Maatje van me is aan het flyeren voor de vriendenkring er gaan stemmen op om die drie miljoen afkoopsom van uit de supporters bij elkaar te verzamelen mooie actie als dat doorzet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150634094
Ben benieuwd hoe Ziyech het vandaag weer gaat doen als 'rechtsbuiten'.
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2015 @ 15:46:10 #170
35723 crew  GGMM
pi_150634120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Ziyech het vandaag weer gaat doen als 'rechtsbuiten'.
Arme jongen, hij was juist naar Twente gegaan zodat hij op zijn eigen positie kon spelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150634150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Arme jongen, hij was juist naar Twente gegaan zodat hij op zijn eigen positie kon spelen.
Vrije rol, hé :). Dan kan hij zijn eigen ding doen.
pi_150635280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me is aan het flyeren voor de vriendenkring er gaan stemmen op om die drie miljoen afkoopsom van uit de supporters bij elkaar te verzamelen mooie actie als dat doorzet.
D'r wordt steeds beweerd dat er elk seizoen een evaluatie-moment is, dus dan zou je van Schreuder af moeten kunnen bij de volgende evaluatie. Maar het werd beweerd door Munsterman en Dirty Harry, dus erg zeker kun je d'r niet van zijn...
pi_150644339
Leuke wedstrijd om naar te kijken in een lange tijd ^O^
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:34:26 #174
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_150645293
Leuke wedstrijd gezien inderdaad..
Hopen op een herhaling tegen pec over een paar weken, en dat castaignos dan ookweer fit is :)
nerovetsrethca
pi_150648446


Arme Joop ;(.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')