Mn leven is completer door deze film.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij en ik ons leven hebben gemodelleerd naar een topfilm
[ afbeelding ]
Nog steeds optredend met een nummer uit midden jaren 90quote:
Dit komt niet overeen met jouw eerdere uitspraak over deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat speelt Twente makkelijk gelijk.
Knip je nagels eensquote:
Bedankt, Hansquote:
Vond die man die daar staat het niet vreemd dat je op het perron een foto aan het maken was van je zak bros?quote:
Iedereen heeft zo zijn jeugdzonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een half jaar geleden ja :s
fotograaf zijn is altijd mooier tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Zorro het volgende:
Hippe blauwe knoopjes bij Toine. Soort mod is hij nu.
Kan je die knoopjes mooi op de feauteau zetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
fotograaf zijn is altijd mooier toch
Heb het hem niet gevraagd, ik was emotioneel in de war op dat moment.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond die man die daar staat het niet vreemd dat je op het perron een foto aan het maken was van je zak bros?
Je had liever puur gehad?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het hem niet gevraagd, ik was emotioneel in de war op dat moment.
Heb je GGMM ooit verteld dat je daar bijna voor de trein bent gesprongen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het hem niet gevraagd, ik was emotioneel in de war op dat moment.
Nog niet, ik hoop dat ik daar ooit de kracht voor vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je GGMM ooit verteld dat dat je daar bijna voor de trein bent gesprongen?
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:
Ach, na 6 zakjes tijgernootjes ben je dat zo vergeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je GGMM ooit verteld dat je daar bijna voor de trein bent gesprongen?
Nu ze op zijn beginnen de depressieve gedachten weer terug te komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, na 6 zakjes tijgernootjes ben je dat zo vergeten.
Je wilde toch ook nog een flatscreen tv?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ze op zijn beginnen de depressieve gedachten weer terug te komen.
Ik heb al een fantastische tv, ik heb liever een bierpakket.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wilde toch ook nog een flatscreen tv?
Hoe kunnen wij dat checken? Ja, juist ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Als PSV het kampioenschap misloopt, stop ik met roken.
Rotterdam schijnt de schoonste stad te zijn qua longinhoud.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Als PSV het kampioenschap misloopt, stop ik met roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |