SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-03-2015 21:18:42 ]
Kan je niet poepen en lezen tegelijk ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
snoenkbaby wordt vast een turnster later, of gewichthefster
ja jongons de koude waarheid is dat ik aan de racekak ben (altijd als ik ongesteld ben. whai) en daardoor een heleboel posts gemist had. en dan spuit elf ik. bagger.
No offence hoor maar niet iedereen kan zich een smartfoon permitteren hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:57 schreef snoenk het volgende:
[..]
Kan je niet poepen en lezen tegelijk ofzo?
Oh, sorry, die heb ik net weggehaald. Slechte timing, my bad!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Whut? Van wie is dat scharminkel in de op??
poepen wel, afvegen niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:58 schreef Butterflower het volgende:
Pff, echt stom als je dat niet kan![]()
niet lullig bedoeld
*boks*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
snoenkbaby wordt vast een turnster later, of gewichthefster
ja jongons de koude waarheid is dat ik aan de racekak ben (altijd als ik ongesteld ben. whai)
Daar heb ik idd niet over na gedacht. Sorry voor iedereen die zich aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
No offence hoor maar niet iedereen kan zich een smartfoon permitteren he
Ja, maar House of Cards is wél tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Jaaaaaaaaa hallo jemig een beetje zitten rellen als ik een avond uit ben met manliefStelletje eik0ls.
Uitgaanfaal hier trouwens: baby logeert bij opa&oma. Wij zouden uit eten film stad in. Net uit eten geweest, allebei zo kapotmoe dat we maar thuis House of Cards verder gaan kijken![]()
. Morgen uitslapen en A weer ophalen. KuchBEJAARDKuch.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
poepen wel, afvegen niet.
zo. zijn we daar ook uit.
Ik. Maar ik zei awesomequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef Crumpette het volgende:
wtf wie zei er nou net dat mijn baby asohaar heeft?
serieuze post:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*
Dat heb ik serieus ook! Irritant is dat he?
ik las asshaar. nu heb ik een visual.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef Crumpette het volgende:
wtf wie zei er nou net dat mijn baby asohaar heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |