SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-03-2015 21:18:42 ]
Kan je niet poepen en lezen tegelijk ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
snoenkbaby wordt vast een turnster later, of gewichthefster
ja jongons de koude waarheid is dat ik aan de racekak ben (altijd als ik ongesteld ben. whai) en daardoor een heleboel posts gemist had. en dan spuit elf ik. bagger.
No offence hoor maar niet iedereen kan zich een smartfoon permitteren hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:57 schreef snoenk het volgende:
[..]
Kan je niet poepen en lezen tegelijk ofzo?
Oh, sorry, die heb ik net weggehaald. Slechte timing, my bad!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Whut? Van wie is dat scharminkel in de op??
poepen wel, afvegen niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:58 schreef Butterflower het volgende:
Pff, echt stom als je dat niet kan![]()
niet lullig bedoeld
*boks*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
snoenkbaby wordt vast een turnster later, of gewichthefster
ja jongons de koude waarheid is dat ik aan de racekak ben (altijd als ik ongesteld ben. whai)
Daar heb ik idd niet over na gedacht. Sorry voor iedereen die zich aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
No offence hoor maar niet iedereen kan zich een smartfoon permitteren he
Ja, maar House of Cards is wél tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Jaaaaaaaaa hallo jemig een beetje zitten rellen als ik een avond uit ben met manliefStelletje eik0ls.
Uitgaanfaal hier trouwens: baby logeert bij opa&oma. Wij zouden uit eten film stad in. Net uit eten geweest, allebei zo kapotmoe dat we maar thuis House of Cards verder gaan kijken![]()
. Morgen uitslapen en A weer ophalen. KuchBEJAARDKuch.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
poepen wel, afvegen niet.
zo. zijn we daar ook uit.
Ik. Maar ik zei awesomequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef Crumpette het volgende:
wtf wie zei er nou net dat mijn baby asohaar heeft?
serieuze post:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*
Dat heb ik serieus ook! Irritant is dat he?
ik las asshaar. nu heb ik een visual.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef Crumpette het volgende:
wtf wie zei er nou net dat mijn baby asohaar heeft?
Suits is ook tof, ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef Butterflower het volgende:
Ik hoor iedereen over House of Cards, is dat echt zo de moeite waard?
Wij zitten nu midden in Suits
Harvey
oh okquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:04 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik. Maar ik zei awesome
Of dat bedoelde ik iig
Hoop ik dat je geen tampons gebruiktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als ik menstrueer bloedt het zoveel voor als achter![]()
G'navond
Alle gaten vol!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoop ik dat je geen tampons gebruikt
Xxxxlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoop ik dat je geen tampons gebruikt
nohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
G'navond
Loj en snoek
Ik heb alleen een sneue foto van m'n baby vandaag:
[ link | afbeelding ]
ze zat enorm te lachen totdat ik de ipad voor m'n gezicht hield om deze foto te maken. Hoezo verlatingsangst
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
G'navond
Loj en snoek
[ link | afbeelding ]
ze zat enorm te lachen totdat ik de ipad voor m'n gezicht hield om deze foto te maken. Hoezo verlatingsangst
![]()
Ja, colitis. Maar dat is momenteel weer vrij rustig, gelukkig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
serieuze post:
maar jij hebt echte darmdingesgedoe toch? ik volgens mij niet, alleen wat half nederland heeft, prikkelbare darm ofzo
Acherm! Tis wel een heel lieve foto ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
G'navond
Loj en snoek
[ link | afbeelding ]
![]()
Rejected is awesomequote:
Kan me voorstellen dat hormonen ook wel invloed hebben op je darmen. heb t eigenlijk altijd gehad, ongesteld = racekak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, colitis. Maar dat is momenteel weer vrij rustig, gelukkig.
Maar als ik ongesteld ben, bedoel ik. Dan is het echt erg ook
Zo moeder zo dochterquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vooruit, gooi ik onze ussie van gisteren er ook ff in:
[ afbeelding ]
Goeie tetten!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vooruit, gooi ik onze ussie van gisteren er ook ff in:
[ afbeelding ]
Hormonen hebben er ook echt gewoon invloed op iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hormonen ook wel invloed hebben op je darmen. heb t eigenlijk altijd gehad, ongesteld = racekak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hormonen hebben er ook echt gewoon invloed op iddAlthans, bij mij ook.
Toen ik zwanger was, heb ik beide keren echt 0,0 last gehad van mijn darmen! Dat was fantastischNa de geboorte van Tom heb ik echt wel een tijdje last gehad weer, is eigenlijk pas sinds een week dat ik me weer echt goed voel
ja idd. offtopic tijdens t baggeren kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no offenceKwak
wij zijn afgehaakt in seizoen 2 geloof ik... toen werd t me te gortig. maarreh ja, die mag er wezenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
Agossie Suusje toch![]()
SQ![]()
Tof Kwak!
Radyonsietoffe romper!
Suits is tof ja! Nog een aanrader is Once Upon A Time. Manman ik glij van de bank af van Killian Jones
Ja cool hé.. is een shirtje en broekje en er staat op: Super Baby met B in het logo (ipv de S)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat pakje (romper?) is ook tof!
Als the huntsman in once upon is ie ook muchos hottosquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij zijn afgehaakt in seizoen 2 geloof ik... toen werd t me te gortig. maarreh ja, die mag er wezen
oh voor de dames die de acteur uit de 50shadesfilm heet vinden, in "the fall" is ie als seriemoordenaar veeeeel heter.
Ahww maar ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef BlueEyes het volgende:
Meh... Koos Tandloos has left the building![]()
Net grote speurtocht naar de Dentinox gehouden en nu ga ik met het sneuneusje maar in ons bed liggen, want mama uit het zicht is dwamatisch
Blue nu baal je waarschijnlijk een beetje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef BlueEyes het volgende:
Meh... Koos Tandloos has left the building![]()
Net grote speurtocht naar de Dentinox gehouden en nu ga ik met het sneuneusje maar in ons bed liggen, want mama uit het zicht is dwamatisch
Jaaahhhh!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
Ik heb een blote baby aan de borst.Veeeel beter dan een dubbelzijdige kolf
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
.
Ik heb even gemist waarom je moet kolven. Kan ze nu al bij je drinken, of is t alleen knuffelen tijdens t kolven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
.
Super!!!! Daar mag je oprecht trots op zijn!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef ingee het volgende:
.
Ze ging niet aan de borst dequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom je moet kolven. Kan ze nu al bij je drinken, of is t alleen knuffelen tijdens t kolven?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:48 schreef ingee het volgende:
[..]
Ze ging niet aan de borst de
eerste dagen, zij startte niet erg vlot op + mijn borsten ook niet, waarschijnlijk door mijn borstverkleining.
Dus gestart met fles + kolven en nu proberen weer terug naar de borst te gaan. We moeten allebei nog even leren hoe en kan ook zijn dat ik onvoldoende zelf kan produceren. Dus ze drinkt wel wat en krijgt dan een flesje na.
Dat kan ie vast ook zonder mauwenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 05:28 schreef Skittles het volgende:
Ik denk dat m'n vriend spontaan een zenuwtrekje krijgt als er nog een kat bij komt![]()
En wat hem dwars zat: hij moest poepen, want ik hoorde net een gebonk in de kattenbak en nu is ie stil.
Ff leegknijpen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:01 schreef snoenk het volgende:
stomme katten.
Rady leuke onsie![]()
Ingee wat fijn baby aan borst![]()
En spees geweldige foto![]()
![]()
Ik zit beneden zonder baby want ze ligt nog lekker in dromenland maar ik ben al uur wakker van au in tetten.Wanneer gaan borsten wennen aan doorslapen?
Iig krijg je niet direct borstontsteking, dat scheelt al weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:01 schreef snoenk het volgende:
stomme katten.
Rady leuke onsie![]()
Ingee wat fijn baby aan borst![]()
En spees geweldige foto![]()
![]()
Ik zit beneden zonder baby want ze ligt nog lekker in dromenland maar ik ben al uur wakker van au in tetten.Wanneer gaan borsten wennen aan doorslapen?
Ruilen voor die van ons?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 05:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Wil er nog iemand een kat hebben? Gratis af te halen. Hell, je krijgt er 50 euro bij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:18 schreef Loj het volgende:
[..]
Ruilen voor die van ons?
(Iets met kots en blote voeten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |