quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:55 schreef Kally het volgende:
Goed, mijn nummer waar ik me op een tropisch eiland waan VERNEUKT
Ja wie niet?quote:
quote:
Uhm...quote:
Hij plukt sterrenquote:
Bij mij werkt dat niet, omdat ik niet rechtstreeks uitzend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef Kally het volgende:
Fokkie bedankt
Waarom doen de tags het niet?
Bepaald genre? Of mag alles?quote:
Alles is primaquote:
Inderdaad, want het mag nu. De onderbuurvrouw vroeg net of ik niet last had van haar tv omdat ze slechthorend is...slechthorend is...slechthorend is...quote:
Wat een schatje wel, dat ze dat vraagtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, want het mag nu. De onderbuurvrouw vroeg net of ik niet last had van haar tv omdat ze slechthorend is...slechthorend is...slechthorend is...
KNALLEN!!!
Nee, mijn hart heeft littekens opgelopen eerder vanavond en nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
inb4 LT Surge met een texas ietsding
Ik vroeg juist aan haar of ze niet last van mij heeft, want:quote:
Vanmiddag nogquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:04 schreef remi1986 het volgende:
bass moet je niet horen, die moet je ... ?
Heyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:
Je kent haar stem niet normaal?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
nou dat schorre valt toch reuze mee of niet?
Ah, nou ze klinkt nog lief, maar vergeleken normaal is dit behoorlijk heesquote:
Maar zij rookt niet en drinkt ook geen whiskey.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Kally het volgende:
Vergeleken bij mij klinkt ze nog als een engel maar goed
Ik had die stem al voor dat ik dat deedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar zij rookt niet en drinkt ook geen whiskey.
WTquote:
Kally Frijda.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had die stem al voor dat ik dat deed
Ik heb geen kniekousen en kaplaarzen. Wel lieslaarzen.quote:
Dingetje!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen kniekousen en kaplaarzen. Wel lieslaarzen.
Tussen je benen!!quote:
Only things on a need to know basis plzquote:
Maar dat wist je toch al?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Only things on a need to know basis plz
Ja, sorryquote:
Ging het maarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje voor ons![]()
ELO - Can't Get It Out of My Head
Ze moeten hun kop houden en luisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ging het maar
Het is er zo druk op het moment
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil graag iets van Ariana Grande aanvragen.
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
De overgang was ookquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga van de week trouwens eens beginnen met het bij elkaar zoeken van mijn skate show voor Yoki
Skatenummers?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga van de week trouwens eens beginnen met het bij elkaar zoeken van mijn skate show voor Yoki
Ja heb weer wat meer tijd. Heb echt even een hectische periode achter de rug. Maar we zijn er weerquote:
Yoki is een skaterboyquote:
Ik ook, en ik ben al oudquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:27 schreef YokiKater het volgende:
Oh, dit vind ik nog wel een leuk liedje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb weer wat meer tijd. Heb echt even een hectische periode achter de rug. Maar we zijn er weer
Yepquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik had je wat suggesties gestuurd in PM geloof ik.
Hoi er weer, ik ben Kally.quote:
Nee ik doe alleen aan ruige neukseks.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoi Kally. wil je de liefde met mij bedrijven?
Voor liefde bedrijven moet je getrouwd zijn toch?quote:
Pink elephants and lemonade.....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo? Hij vraagt skaterboy van Avril Lavigne aan?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo? Hij vraagt skaterboy van Avril Lavigne aan?
Ik doe het je niet aanquote:
Ja ik ook nuquote:
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs, het moet natuurlijk wel een ruige punkrock show worden.
Zal ik het een keer niet zeggen gewoon?quote:
Zeg het maar. Anders is het Stereo Murderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik het een keer niet zeggen gewoon?
Acardipanequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg het maar. Anders is het Stereo Murder
Uc is ook niet zo heel erg hardcorequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef remi1986 het volgende:
maar Uccie, dit is niet de hardcore versie
GMTAquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg het maar. Anders is het Stereo Murder
Nee ik heb ook de verkeerde, deze is ook korter.quote:
Het geeft wel leuke effecten aan de muziekquote:
quote:
Dus je bent een wijf, VIP lady in glittersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef ACT-F het volgende:
Tijd voor keelsmering. Rode wijn is het enige wat ik aan drank in huis hebIk beeld me helemaal het glas van Siep in waar ik uit drink
Denk hetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Kally het volgende:
Nee dat bedoel ik, met jou meezieken
Als hij wel ziek was ging ik niet lachen
Pink elefants...quote:
Ja man. Het zit in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus je bent een wijf, VIP lady in glitters
Ik zie het op mijn netvlies, maar het staat dan ook voor mequote:
THPS2 heb ik ook vet veel gespeeld vroegerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
inb4 Millencollin en andere Tony Hawk Pro Skater 2 tracks
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het op mijn netvlies, maar het staat dan ook voor me
Altijd fantastisch, ook al zie je die film voor de 450e keer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:50 schreef Kally het volgende:
Ik krijg door dit nummer altijd zin in Pulp Fiction.
Welke film dan ook van Tarantino.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd fantastisch, ook al zie je die film voor de 450e keer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Offspring sowiesoSmash
Ixnay
En stiekem vind ik die Splinter ook gaaf!
Duhhhquote:
moet je Steen & Spinal - Doe Het luisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb zin in wat depri, ik snij mezelf, gruwelijke emo trash muziek.
Oh... wacht....
Met je ingewanden die worden gepureerd door je ribbenkasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet je Steen & Spinal - Doe Het luisteren
Ik moet nog een uurquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef Kally het volgende:
HALLO, ik heb 5 nummers in 1 DM gepropt voor je
Deze valt best meequote:
Ik ga je nog een DM sturenquote:
Wisin Y Yandel Feat. Stefano Bosten - Krakaka (RGGD Remix) is ook leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil Teemong ft. Mocromaniac - Krakaka Remix aanvragen.
Hoi definitief terug, ik ben nog steeds Kally.quote:
Die is ook wel nice ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wisin Y Yandel Feat. Stefano Bosten - Krakaka (RGGD Remix) is ook leuk
Wil je keiharde neukseks?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi definitief terug, ik ben nog steeds Kally.
Nee, ik bedrijf alleen de liefde.quote:
Ook, kan zo weer veranderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb 80's muziek aangevraagd, omdat Uc naar de 80's terug ging
Ik pas me wel aanquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe telefoon, heel fijn, de enige Samsung met een metalen frame
Nieuwe sim dus, alles kwijt
contacten kan je dan ook in je gmail account opslaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe telefoon, heel fijn, de enige Samsung met een metalen frame
Nieuwe sim dus, alles kwijt
Ik vind hem helemaal geweldig. Ik heb hem nog niet laten vallen dus geen ideequote:
En deze erachteraan:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Definition of Sound - Wear Your Love Like Heaven
Ach, het ruimt wel lekker opquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
contacten kan je dan ook in je gmail account opslaan
lekker rustigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach, het ruimt wel lekker op
Ik ben van de 103 terug naar 34
Vandaar, wou je appen, maar je bent er niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach, het ruimt wel lekker op
Ik ben van de 103 terug naar 34
Heerlijkquote:
Allebei nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En deze erachteraan:
Happy Mondays - Step On
Ben er wel, als jij appt, kan ik je weer toevoegen... of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar, wou je appen, maar je bent er niet meer
Jij mag verder komen hoorquote:
Dat hielp zoeken, 1 van de 2 wel gevondenquote:
Met wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil jij dan misschien de liefde bedrijven/keiharde neukseks hebben ?
Ik ben er weer
Maar dit nummer is awesomequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
Awww komt ineens een groen hoofdje uit het slaapzakje "kusje"![]()
Beetje jammer alleen dat hij nu op die brakke stream zit, dat heb ik hem al 10x uitgelegdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef remi1986 het volgende:
plukdester is in KLB voor zichzelf begonnen
KLB / FOK! KLB radio. Met plukdester en richcalibier.
ik ga niet luisteren, vind het hier veel leukerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij nu op die brakke stream zit, dat heb ik hem al 10x uitgelegd
Hij had gewoon tot 23:00 moeten wachten, dan had hij hier gedraait. hij draait nu op onze 2de stream maar die werkt voor geen meter meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, vind het hier veel leuker
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef remi1986 het volgende:
hehe Frank gaat dat topic ook sluiten zegt hij net
Sowieso, eens zullen ze hem wel sluiten toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had gewoon tot 23:00 moeten wachten, dan had hij hier gedraait. hij draait nu op onze 2de stream maar die werkt voor geen meter meer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, vind het hier veel leuker
quote:Ik ga daar een einde aan breien denk ik hoor. Heel dat principe hoort mijn inziens eigenlijk al in ONZ (wellicht dat het daarom daar ook vrij stil is, het spreidt zich) maar laten we het een dag houden in origineel concept.
sowieso loopt dat topic ook voor geen meter. 6 reacties in bijna half uurquote:Ik zal eens even achter peilen, naar mijn mening moet het op donderdag blijven en moeten we nie te veel aftakkingen krijgen. Als het te veel wordt gedaan, dan is het ook niet meer leuk.
Het moet ook leuk blijven dat radioKLB, als je elke dag een ander topic maakt is het zo voorbij met de pret.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
sowieso loopt dat topic ook voor geen meter. 6 reacties in bijna half uur
ja helemaal mee eens. KLB is daar ook gewoon niet het subforum voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het moet ook leuk blijven dat radioKLB, als je elke dag een ander topic maakt is het zo voorbij met de pret.
Nee, is voor ACT-Fquote:
Oh, ja Donnaquote:
En hier heeft hij luisteraars, nu heeft hij er maar 1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja helemaal mee eens. KLB is daar ook gewoon niet het subforum voor
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit bij mijn ouders op de bank, als nu de plug van mijn headphone eruit tieft dan denken ze dat ik een hommel ben.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit bij mijn ouders op de bank, als nu de plug van mijn headphone eruit tieft dan denken ze dat ik een hommel ben.
ja idd, dat ook nog. Zal niet lang meer duren dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En hier heeft hij luisteraars, nu heeft hij er maar 1
Ik zag het, zat al te lurken daarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja idd, dat ook nog. Zal niet lang meer duren dan.
Trouwens, om misverstanden te voorkomen. Dat waren geen dm's ofzo, maar uit de KLB SC. Wilde Frank gewoon verder niet lokken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
iets met een plugje en je ouders.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |