SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dat weet ik. Ik kijk VI.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Johannes, Stijn en ik hebben je gemist.
Maak ze nou maar niet boos daar in Enschede.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Achterhoekers te maken, vraag ik mij dan af.
Ja, ik ben voor FC Twente.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
"Daar" in Enschede is voor mij een kilometer of vijf anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maak ze nou maar niet boos daar in Enschede.
twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 20:36:16Jerson Cabral maakte vandaag binnen 23 minuten net zoveel goals (2) als in zijn voorgaande 52 Eredivisieduels bij elkaar. #wiltwe reageer retweet
Ja maargoed. Dan heb je het wel over de huidig landskampioen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Ajax won in Eindhoven?
Dat is ook wel weer zo. Je strooit met waarheden vandaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja maargoed. Dan heb je het wel over de huidig landskampioen natuurlijk.
Je hebt soms van die dagen dat alles lukt hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Je strooit met waarheden vandaag.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor FC Twente.Ik ben zeer emotioneel nu sinds jij dat sad violin postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |