abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 9 maart 2015 @ 18:23:52 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150466909
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

ok ^O^
En hij typt op precies zelfde manier als in de printscreens.. :9 Dus het is hem wel.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:27:27 #152
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150467021
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:19 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat wilde ik net van jou zeggen. alleen maar domme, ongenuanceerde, stomme, harde opmerkingen plaatsen.
Wat is er nou hard aan? De conclusie is toch duidelijk van het programma? Die conclusie is pas hard; namelijk dat je bloedeigen dochter er meer van weet. Alleen wil je daar niets van weten, omdat papa's lieve kleine meid ofzo.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:30:49 #153
440885 feyenoorder64
feyenoord forever
pi_150467119
op een uurtje tv oordeel jij. ik kan het je niet eens kwalijk nemen. slimmer ben je niet
  maandag 9 maart 2015 @ 18:34:07 #154
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150467220
Natuurlijk oordeel ik op een uurtje tv. En de woorden van Fox IT en Brenno de Winter.
En de politie die haar ook aangehouden heeft later naar ik begreep.

Een handschriftonderzoek op school, een stalker die na plaatsing net die ene route wees zonder camerabewaking, en weet ik veel wat voor rare toevalligheden.

En verder ben je nogal denigrerend tegenover iedereen die je niet geloofd. Durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jou ook..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:35:46 #155
440885 feyenoorder64
feyenoord forever
pi_150467257
ik denk dat jouw iq vooral klopt in de winter, ver onder 0
pi_150467395
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:30 schreef feyenoorder64 het volgende:
op een uurtje tv oordeel jij. ik kan het je niet eens kwalijk nemen. slimmer ben je niet
Sorry maar waar moeten we dan het oordeel op baseren als je verder ook niet met informatie komt. Wat probeer je hier te bereiken?

Mijns inziens, maar dat zal wel als respectloos gezien worden, had deze zaak nooit zo op tv mogen komen. Stegeman had Emmelie tegen zichzelf in bescherming moeten nemen ipv voor de kijkcijfers gaan. En haar ouders hadden moeten nadenken over de gevolgen al snap ik dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. En ja ik trek op basis van wat bekend is gemaakt, de conclusie dat Emmelie erbij betrokken is. Die conclusie is de meest logische op basis van wat er naar buiten is gebracht. Als je het daar niet mee eens bent is dat je goed recht. Je kunt het echter niemand kwalijk nemen. Wat verwacht je dan?
  maandag 9 maart 2015 @ 18:46:20 #157
440885 feyenoorder64
feyenoord forever
pi_150467528
als je terugkijkt in deze discussie dan neem ik het niemand kwalijk dat je mijn dochter als dader ziet na het zien van het laag niveau programma van de heer stegeman. maar je moet je ook kunnen voorstellen als je dochter met de dood wordt bedreigt dat je als ouders gek wordt en zoekt naar iemand die je kan helpen. ik had nooit gedacht aan die sufkut van een stegeman. vrienden van ons gaven die tip en omdat we wanhopig waren hebben we ze benaderd. wat is daar fout aan? politie deed niks, doet niks en zal nooit wat doen
  maandag 9 maart 2015 @ 19:04:06 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150468128
Nou, de oplossing daarvoor heb ik je in een van mijn eerste posts in dit topic al gegeven, ik weet namelijk uit ervaring wat ouders doen als hun dochter werkelijk met de dood bedreigd wordt, maar kennelijk neem jij het allemaal niet serieus genoeg om je kind elders in veiligheid te brengen.

Dan is het geen wonder dat het door anderen ook niet zo serieus genomen wordt.

Maar blijf maar lekker doen alsof hier alleen maar puisterige zolderkamer pubertjes zitten, dat komt je vast beter uit dan de reacties serieus nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 maart 2015 @ 19:04:37 #159
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150468149
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef alpeko het volgende:

[..]

Sorry maar waar moeten we dan het oordeel op baseren als je verder ook niet met informatie komt. Wat probeer je hier te bereiken?

Aandacht.

quote:
Mijns inziens, maar dat zal wel als respectloos gezien worden, had deze zaak nooit zo op tv mogen komen. Stegeman had Emmelie tegen zichzelf in bescherming moeten nemen ipv voor de kijkcijfers gaan. En haar ouders hadden moeten nadenken over de gevolgen al snap ik dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. En ja ik trek op basis van wat bekend is gemaakt, de conclusie dat Emmelie erbij betrokken is. Die conclusie is de meest logische op basis van wat er naar buiten is gebracht. Als je het daar niet mee eens bent is dat je goed recht. Je kunt het echter niemand kwalijk nemen. Wat verwacht je dan?
Achteraf gezien had dat natuurlijk beter geweest, maar ik vrees dat Alberto dan een factuurtje had gestuurd.

Het is wel opvallend wat allemaal een laag niveau heeft.. alles behalve de vader dan.
Fox IT, wij hier op Fok!, Alberto Stegeman, de politie..

Echt, die heeft zo'n mega bord voor zn kop |:(
  maandag 9 maart 2015 @ 19:05:37 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150468193
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je werkelijk denkt dat je dochter in gevaar is zou ik haar een jaartje naar het buitenland sturen....
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef feyenoorder64 het volgende:
ze is niet in gevaar, want de dader is een puistenkopje die op zn zolderkamer net als velen hier zit te zieken achter internet. het is gewoon vervelend nu. destijds was het eng. nu wil ik alleen die engerd nog ff pakken. en bloedende doos is nummer 2 die geen reakties meer krijgt. ziek persoon
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 maart 2015 @ 19:08:26 #161
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150468327
Ik ga een heel serieuse vraag stellen: Waarom ben je serieus keer op keer op keer ingegaan op die stalker en heb je 'm niet gewoon compleet genegeerd?
  maandag 9 maart 2015 @ 19:10:15 #162
440885 feyenoorder64
feyenoord forever
pi_150468406
ik wens jullie veel suces met je verdere topics. ik weet wat ik wil weten. ga verder naar andere topics en leg daar lekker je zolderkameroordeel neer. ik ben weg hier. wat een zielig volk hier. noemen ze dit een forum? hahahahahaah. onder niveau gelul, met heel soms een slimme opmerking. ze kunnen de naam beter veranderen in tokkie forum. wat een crap, wat een ziek gelul. succes tokkies, ik ben weg
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 19:11:02 #163
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150468443
Zolang we in hun straatje meelullen is alles koek en ei...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150468467
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik wens jullie veel suces met je verdere topics. ik weet wat ik wil weten. ga verder naar andere topics en leg daar lekker je zolderkameroordeel neer. ik ben weg hier. wat een zielig volk hier. noemen ze dit een forum? hahahahahaah. onder niveau gelul, met heel soms een slimme opmerking. ze kunnen de naam beter veranderen in tokkie forum. wat een crap, wat een ziek gelul. succes tokkies, ik ben weg
Ik herken mezelf niet in dat beeld
pi_150468468
quote:
Gelukkig ben jij wel een grote aanwinst.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:12:30 #166
236046 NotYou
tigerblood
pi_150468502
quote:
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 maart 2015 @ 19:19:50 #167
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150468808
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
Zolang we in hun straatje meelullen is alles koek en ei...
Psychologische hulp is wel aan de orde in Huize Verhey. Zowel voor vader als dochter.
Mag hopen dat de moeder wel een beetje normaal is.

Waarom is er nou geen Nederlandse Dr.Phil?
  maandag 9 maart 2015 @ 19:21:53 #168
236046 NotYou
tigerblood
pi_150468888
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:19 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Psychologische hulp is wel aan de orde in Huize Verhey. Zowel voor vader als dochter.
Mag hopen dat de moeder wel een beetje normaal is.

Waarom is er nou geen Nederlandse Dr.Phil?
Vroeger had je tenminste nog Keith Bakker.. :X _O-
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 maart 2015 @ 19:25:26 #169
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_150469038
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef feyenoorder64 het volgende:
als je terugkijkt in deze discussie dan neem ik het niemand kwalijk dat je mijn dochter als dader ziet na het zien van het laag niveau programma van de heer stegeman. maar je moet je ook kunnen voorstellen als je dochter met de dood wordt bedreigt dat je als ouders gek wordt en zoekt naar iemand die je kan helpen. ik had nooit gedacht aan die sufkut van een stegeman. vrienden van ons gaven die tip en omdat we wanhopig waren hebben we ze benaderd. wat is daar fout aan? politie deed niks, doet niks en zal nooit wat doen
Politie heeft toch onderzoek gedaan maar verdachten jouw dochter toch?
  maandag 9 maart 2015 @ 19:45:16 #170
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150469898
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Politie heeft toch onderzoek gedaan maar verdachten jouw dochter toch?
Ja maar de politie is ook ziek!]

Is er trouwens een DNA onderzoek geweest naar de dochter? Of ie wel echt zn dochter is?
Anders kan papa zomaar gelijk hebben :/
pi_150473297
t kan toch niet zo zijn dat het hele verhaal afgelopen is na Alberto Stegeman? Je vertelde hier dat het daarna nog doorging maar dan onderneem je toch weer verder actie als je eigen kind onschuldig is? Dan zorg je toch dat bewijs geleverd word dat jij dochter het NIET was? dmv cameraas whatever. Dn leur, praat, jank, zeur je overal toch door en door omdat het jou kind is wat ten onrechte beschuldigd word? Als jou dochter onschuldig is achtervolgt haar dit nog heel lang. En kan ook nog voor een groot deel haar carierre gaan bepalen. T staat immers overal en nergens op internet en blijft daar staan.Wellicht heb je t wel ergens opgeschreven en heb ik dat over het hoofd gezien, mijn excuses.En hoe is het met je dochter nu? heeft zij uberhaupt nog wel een leven in Nunspeet alwaar ons ons kent? Ik kom zelf van origine uit Elburg en weet net iets te goed hoe de mentaliteit daar is.Men vergeet niks en verzint er van alles bij. Ik denk ook dat je dochter het zelf was met een handlanger zoals ik al eerder zei, echter kan ik me niet voorstellen dat ze dit zo extreem zou kunnen blijven volhouden, met wat voor nut???
pi_152451730
Beste mensen ,

Ik wil toch even reageren op dit topic. Er zijn inderdaad heel veel dingen die onduidelijk zijn , maar ik wil voorop stellen dat niemand hier op dit forum oordelen kan maken na het zien van de aflevering van Onopgeloste zaken van nog geen 1 uur . De familie verhey moet al jaren dealen met dit probleem ( de stalker ) . Of het nu de dochter is die dit doet of dat ze daadwerkelijk gestalkt word/werd . Ik betreur het dan ook hoe sommige mensen hier reageren. Ik kan begrijpen dat de vader dit hoog zit Het inlevingsvermogen hier in Nederland is ver te zoeken . Wat de waarheid ook mag zijn , als vader zijnde zou ik ook in mijn dochter geloven . Ik snap dan ook dat de vader gefrustreerd raakt van het feit dat als hij de naam van zijn dochter in typt op google dat hij dan op een forum zoals hier terechtkomt, en deze berichten moet lezen. En sommige berichten gaan echt ver en dan ben ik niet eens familie of bekende van de ( slachtoffer(s) ) . Maar ik kan me heel goed verplaatsen in de reacties van de vader.Ik vind het heel knap dat de vader de tijd en moeite neemt om zelfs te reageren op vragen die hier gesteld worden.Ook zag ik heel vaak voorbij komen dat er verweten werd dat hij naar Alberto toe is gestapt voor de aandacht . Dit is complete nonsense , wat doe je als je machteloos moet toekijken hoe je dochter word bedreigd ? Natuurlijk grijp je dan alle kansen aan om de dader(s) te pakken. Vader geeft zelf ook aan dat hij er spijt van heeft dat hij Alberto heeft ingeschakeld , dit kan ik heel goed begrijpen want nu zijn er ontzettend veel mensen die zich ermee bemoeien en denken te weten na een 40 min aflevering ( waar tevens heel veel in geknipt en geplakt word )wie hier schuldig is . Maar heel veel mensen vergeten dat een tv programma gemaakt word voor de kijkcijfers en totaal geen rekening houden met de slachtoffer(s) . Een klein voorbeeld hiervan is dat als ze echt goed te werk hadden willen gaan dan hadden ze nooit een bus op de oprit van de familie verhey gezet met de grote letters camera's op de zijkanten. Mijn eigen mening is dan ook dat naar Alberto stappen niet een hele slimme zet is geweest , maar nogmaals wat doe je als je machteloos bent? Dit is geen reactie om dit topic weer omhoog te halen , dit is puur om mijn eigen mening te uiten nadat ik me verdiept had in deze zaak. Als laatste wil ik nog zeggen dat ik hoop dat de familie eindelijk rust heeft en de waarheid uiteindelijk boven water komt , wat de waarheid ook is ! Sterkte aan de Familie Verhey!
  zondag 10 mei 2015 @ 08:11:28 #173
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_152451755
Wat een kutkick :')
  zondag 10 mei 2015 @ 08:12:11 #174
236046 NotYou
tigerblood
pi_152451757
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 07:58 schreef Sick2k15 het volgende:
Beste mensen ,

Ik wil toch even reageren op dit topic. Er zijn inderdaad heel veel dingen die onduidelijk zijn , maar ik wil voorop stellen dat niemand hier op dit forum oordelen kan maken na het zien van de aflevering van Onopgeloste zaken van nog geen 1 uur . De familie verhey moet al jaren dealen met dit probleem ( de stalker ) . Of het nu de dochter is die dit doet of dat ze daadwerkelijk gestalkt word/werd . Ik betreur het dan ook hoe sommige mensen hier reageren. Ik kan begrijpen dat de vader dit hoog zit Het inlevingsvermogen hier in Nederland is ver te zoeken . Wat de waarheid ook mag zijn , als vader zijnde zou ik ook in mijn dochter geloven . Ik snap dan ook dat de vader gefrustreerd raakt van het feit dat als hij de naam van zijn dochter in typt op google dat hij dan op een forum zoals hier terechtkomt, en deze berichten moet lezen. En sommige berichten gaan echt ver en dan ben ik niet eens familie of bekende van de ( slachtoffer(s) ) . Maar ik kan me heel goed verplaatsen in de reacties van de vader.Ik vind het heel knap dat de vader de tijd en moeite neemt om zelfs te reageren op vragen die hier gesteld worden.Ook zag ik heel vaak voorbij komen dat er verweten werd dat hij naar Alberto toe is gestapt voor de aandacht . Dit is complete nonsense , wat doe je als je machteloos moet toekijken hoe je dochter word bedreigd ? Natuurlijk grijp je dan alle kansen aan om de dader(s) te pakken. Vader geeft zelf ook aan dat hij er spijt van heeft dat hij Alberto heeft ingeschakeld , dit kan ik heel goed begrijpen want nu zijn er ontzettend veel mensen die zich ermee bemoeien en denken te weten na een 40 min aflevering ( waar tevens heel veel in geknipt en geplakt word )wie hier schuldig is . Maar heel veel mensen vergeten dat een tv programma gemaakt word voor de kijkcijfers en totaal geen rekening houden met de slachtoffer(s) . Een klein voorbeeld hiervan is dat als ze echt goed te werk hadden willen gaan dan hadden ze nooit een bus op de oprit van de familie verhey gezet met de grote letters camera's op de zijkanten. Mijn eigen mening is dan ook dat naar Alberto stappen niet een hele slimme zet is geweest , maar nogmaals wat doe je als je machteloos bent? Dit is geen reactie om dit topic weer omhoog te halen , dit is puur om mijn eigen mening te uiten nadat ik me verdiept had in deze zaak. Als laatste wil ik nog zeggen dat ik hoop dat de familie eindelijk rust heeft en de waarheid uiteindelijk boven water komt , wat de waarheid ook is ! Sterkte aan de Familie Verhey!
Wat doe je als...? Meewerken aan een sensatiegericht televisieprogramma van de landelijk uitzendende commerciele omroep die ons eerder al Over De Rooie, Probleemwijken en Fans! bracht natuurlijk! Dat lijkt me duidelijk. :D

..die beslissing zou ook best eens iets te maken kunnen hebben met de genoemde Google-resultaten. Goed gedaan familie Verhey!
Je suis Charlie Sheen
pi_152451769
quote:
13s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:11 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een kutkick :')
duidelijk een puber reactie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')