dat is heel besmettelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Collega had mij van de week een in de haast getikt mailtje gestuurd, ik vroeg hem of de typegriep besmettelijk was
De mijne welquote:
Je kent er nog wel meer ookquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef ToT het volgende:
In 2010 ben ik met iemand naar Appelpop geweest.
"Ja Caro Emerald treedt daar op!"
- "Wie?"
Naar toe gegaan, klonk hartstikke leuk. Ik kende dat hele mens alleen niet!
Hij is ook in een niet echt lekker lettertype en vrij kleine lettertjes ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik de ijs ook niet helemaal lekker lees..
Deze heb ik ook gemist op de lijst.
Heb je een leesbrilletje nodig?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik de ijs ook niet helemaal lekker lees..
Deze heb ik ook gemist op de lijst.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]Ikzelf merk dat ik steeds vaker de bril af moet zetten als ik kleine letters wil lezen.
een groter scherm met een betere resolutiequote:
Voor die tijd heb je ook je vakantiegeld ontvangenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een groter scherm met een betere resolutie
Dit scherm is net als de rest van de laptop bagger
Ik ga denk ik stoppen met roken, en dan heb ik met een maand of 3 een leuke laptop bij elkaar
nee dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor die tijd heb je ook je vakantiegeld ontvangen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Ow woensdag alsnog mijn bokkende Paarden
Same time,same place
Lekker vrolijk meedein nummerquote:
Goed planquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet gewoon serieus niet wat ik moet verzoken
Zal nog een keer rustig kijken
Handig hè die functie in pdf-readersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef Symphonic het volgende:
oke komt ie
Inzoomen does the trick
19 33 37 48 en 75
ZOnder zij de letters zo samengedrukt dat ze echt niet te lezen zijn, is echt een scherm dingetjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Handig hè die functie in pdf-readers
Ik heb hem gewoon uitgeprint voor mij liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ZOnder zij de letters zo samengedrukt dat ze echt niet te lezen zijn, is echt een scherm dingetje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef ToT het volgende:
Ja die andere versie is wat energieker, klopt, maar bij deze kun je wat meer zwijmelen!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
En dit is een bewijs dat men van een enorm zeiknummer een leuk nummer kan maken
datquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef ToT het volgende:
Ja die andere versie is wat energieker, klopt, maar bij deze kun je wat meer zwijmelen!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
En dit is een bewijs dat men van een enorm zeiknummer een leuk nummer kan maken
Nice!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:40 schreef ToT het volgende:
Oew mijn broer gaat overstappen naar een ander ziekenhuis en kan waarschijnlijk eind deze maand al geopereerd worden daar!
Eens kijken of ik er nog 2 kan vindenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is weer een heel erg vervelend jaar
Zelfs met al mijn eigen verzoekjes kom ik twee nummers tekort
Echt wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Nice!
Nu maar hopen dat het goed komt.
Uiteraard mag datquote:
quote:
Waarom een operatie via het sleutelgat? Ik zou de deur gewoon open maken... dat opereert een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja dit ziekenhuis (Ede) kan het misschien met een sleutelgat-operatie doen, dus dat scheelt ook weer enorm!
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook al door Symph aangevraagd, geloof ik!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom een operatie via het sleutelgat? Ik zou de deur gewoon open maken... dat opereert een stuk makkelijker.![]()
PROESTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom een operatie via het sleutelgat? Ik zou de deur gewoon open maken... dat opereert een stuk makkelijker.![]()
Ooh natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is Nederlands voor Luckybastard
De ellende!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd fijn! Er achter komen dat je nog stroopwafelijs in de vriezer had staan
Ik dacht dat je het over Usher/Pittbul hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeldzaam goeie stem voor radio.
Iedere soort ijs!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd fijn! Er achter komen dat je nog stroopwafelijs in de vriezer had staan
Lol, nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Usher/Pittbul had
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Usher/Pittbul had
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee mensen, ik was klaar met bellen, zet het geluid aan en daar was ze. Oeh!
NEIN MANquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic is ff een bak kwartjes aan het zoeken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic is ff een bak kwartjes aan het zoeken
quote:
Snel oprapen voor een volgende keer dat je ze nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snel oprapen voor een volgende keer dat je ze nodig hebt
quote:
Jij hoort ook liever DJvT?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Und jetzt muss ik ein bisschen schreien
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
Broodje warm vlees…. Broodje bakpao
[ afbeelding ]
Nog op de maat ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
Broodje warm vlees…. Broodje bakpao
[ afbeelding ]
geen idee eigenlijkquote:
Dat mag je dan over 1,5 week roepenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Gers Pardoel heeft nu een nieuwe single..
Ik zeg dikke vette flop
quote:
Ik zocht eigenlijk op "Neintje" om een Hitler Nijntje te vinden, maar deze vond ik leuker!quote:
Ja, deze is stééngoed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht eigenlijk op "Neintje" om een Hitler Neintje te vinden, maar deze vond ik leuker!
Proestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag op 3FM:
Finland stuurt een groep verstandelijk beperkte mensen naar het ESF...
Ze dachten de primeur te hebben, maar helaas, al eerder zond Nederland Trijntje Oosterhuis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag op 3FM:
Ze dachten de primeur te hebben, maar helaas, al eerder zond Nederland Trijntje Oosterhuis
Wheheehehhejeje!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag op 3FM:
Tijdje geleden een waanzinnig leuke Hitler rap gezien (niet die van Epic rap battles of history), maar ik kan 'm niet meer terug vinden.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag op 3FM:
Nijn 11 is ook simpel edoch ijzersterk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden een waanzinnig leuke Hitler rap gezien (niet die van Epic rap battles of history), maar ik kan 'm niet meer terug vinden.
het klinkt niet eens zo verkeerd....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]Te flauw!
En ja, ze schijnen echt een beetje Cradle of Filth stijl te zijn?
Dan konden ze het zomaar eens winnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Nederland moet de Josti band eens sturen
De Josti band - Jingle Jangel op mijn Triangelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Nederland moet de Josti band eens sturen
Nu welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
Pfoe, wat te kiezen uit 2010
Nee, een goed jaar was het zeker niet voor muziek
NUmmer 3 al gedraaid/aangevraagd?
Das dan nog een leuke
Ja laatst had 3FM het ook al over deze band en meteen draaiden ze dat stuk van Hans Teeuwen over de Jostiband er achteraan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt niet eens zo verkeerd....
alleen de drummer vind ik volkomen kut
Maar het is wel 10.000x beter dan de Josti Band
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst had 3FM het ook al over deze band en meteen draaiden ze dat stuk van Hans Teeuwen over de Jostiband er achteraan!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef Melting het volgende:
| <-------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
----------------------------------------------------------------------------> |
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
----------------------------------------------------------------------------> |
Die zilveren dubbeldeks akais uit einde 70's warenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik wil weer een cassettedeck met twee van deze dingen, liefts akai
Of gewoon een Accuphase versterkerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer grote kans dat die kringloop waar ik gewerkt heb wel zo eentje heeft!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Dolby, die hadden we vroegah thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zilveren dubbeldeks akais uit einde 70's waren
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, er staat verder niks in wat ik aan wil vragen…
Ok, 22 dan nog… maar daarna is het wel over met 2010
Wij ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met Dolby, die hadden we vroegah thuis
Doe mij dit schatje maar:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of gewoon een Accuphase versterker
[ afbeelding ]
en die heb ik ook ook echt behoorlijk gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Melting het volgende:
Muis, bedankt voor de muziekjes weer.
Ik ga richting darthok. Fijne avond allemaal.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Melting het volgende:
Muis, bedankt voor de muziekjes weer.
Ik ga richting darthok. Fijne avond allemaal.
het is duct tapequote:
De Schiit Yggdrasil; echt de endgame D/A convertor. Komt eind deze maand uit, maar is redelijk aan de onbetaalbare kant!quote:
Hodver! Mot heb!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De Schiit Yggdrasil; echt de endgame D/A convertor. Komt eind deze maand uit, maar is redelijk aan de onbetaalbare kant!
Hopelijk zorgt de komst daarvan er wel voor dat de hele markt in elkaar stort, zodat ik voor een habbekrats dit 20 jaar oude beestje kan kopen:
[ afbeelding ]
Die is nu ook echt nog onbetaalbaar, maar is een stuk beter dan vrijwel elke andere D/A convertor die tegenwoordig op de markt is.
Ach, Accuphase amps kosten 8x zo veelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De Schiit Yggdrasil; echt de endgame D/A convertor. Komt eind deze maand uit, maar is redelijk aan de onbetaalbare kant!
Hopelijk zorgt de komst daarvan er wel voor dat de hele markt in elkaar stort, zodat ik voor een habbekrats dit 20 jaar oude beestje kan kopen:
[ afbeelding ]
Die is nu ook echt nog onbetaalbaar, maar is een stuk beter dan vrijwel elke andere D/A convertor die tegenwoordig op de markt is.
20 mille?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, Accuphase amps kosten 8x zo veel
Hey hey heyquote:
Accuphase begint bij 8000 geloof ik, voor de goedkoopste… maar ze hebben ook amps voor 25.000 euroquote:
Neuh, hád. Zelf boxen bouwen en zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!Heb je er ook een beetje kennis van deze dingen?
Fijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Accuphase begint bij 8000 geloof ik, voor de goedkoopste… maar ze hebben ook amps voor 25.000 euro
uiteraardquote:
Ja, want dan moet je nog een cd-speler en andere spullen er bij kopenquote:
Ow vet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, hád. Zelf boxen bouwen en zo.
Beetje gedateerde gesprekken krijg je dan van mijn kant.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow vet!Dan zul je leuk met WaterTornado hier kunnen keuvelen!
Ahhh dat is inderdaad een erg goed merk, ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
Over onbetaalbare stereo's gesproken… McIntosh
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje gedateerde gesprekken krijg je dan van mijn kant.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, hád. Zelf boxen bouwen en zo.
Dat design is ook gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh dat is inderdaad een erg goed merk, ja!
Jij bedankt voor het luisteren en ren zequote:
Mooi spul is er toch in de handel zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
Over onbetaalbare stereo's gesproken… McIntosh
[ afbeelding ]
Wowquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wilde UV meters Symph?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik wil eigenlijk stiekem zo'n dubbeldeck Akai deck met Dolby en een doos bandjes
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bandjes straks zetten met een potlood en dan shows draaien
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat deden mijn broers vroeger ook
En dan was er een goed nummer werd de volumeknop naar rechts gedraaid en was het plof
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dure hobby op zo'n manier. Of van die dure kwetsbare tweeters. Eerst een half jaar sparen, om vervolgens na een dag je buurjongetje van 5 met volle aandacht en zijn hele gewicht in een microseconde het ding aan flarden te zien persen met zijn worstvingertje.
![]()
Die knipte ik er altijd uitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]deed ik ook, want vaak zat er wel een aanloopblanco van bijna een halve minuut aan het begin van het bandje
Bij ons thuis heb ik eenmaal mijn broertje (die is 9 jaar ouder) zien huilen toen een jonge muis dat deed en inderdaad de boel opbliesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dure hobby op zo'n manier. Of van die dure kwetsbare tweeters. Eerst een half jaar sparen, om vervolgens na een dag je buurjongetje van 5 met volle aandacht en zijn hele gewicht in een microseconde het ding aan flarden te zien persen met zijn worstvingertje.
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb een tijdje in een kringloopwinkel gewerkt; tweeters kapotdrukken lijkt ÉCHT een hobby te zijn van sommige mensen!
Zit je daar met kapotte Onkyo speakers en dergelijke.
Damnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij ons thuis heb ik eenmaal mijn broertje (die is 9 jaar ouder) zien huilen toen een jonge muis dat deed en inderdaad de boel opblies
Dat zal een stuk goedkoper zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik wil eigenlijk stiekem zo'n dubbeldeck Akai deck met Dolby en een doos bandjes
Ik kwam toen wel met mijn spaarpot aanlopen hoorquote:
Was altijd wel grappig als een klant een versterker en speakers wilde kopen en ik met enorm veel technische specificaties begon te smijten en hen uiteindelijk met oude speakers met houten behuizingen de deur uit liet gaan.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Was altijd wel grappig als een klant een versterker en speakers wilde kopen en ik met enorm veel technische specificaties begon te smijten en hen uiteindelijk met oude speakers met houten behuizingen de deur uit liet gaan.Tupperwarebakken van tegenwoordig!
Hmm niet altijd. Ik merk het meestal wel als ik ze optil. Zwaar is meestal wel goed (zware magneten), maar aan de verdeling van het gewicht kun je ook merken of het alleen de magneten zijn die zwaar zijn, of dat de kast zelf ook degelijk is of niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben jij er ook zo eentje die op boxen MOET kloppen als je ze ergens zien staan ? Kan het niet laten, want je kan nog zulke dure componenten hebben, als je zo'n flubberkast hebt, dan is het alsnog vuilnis geluid.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, MaryMouse, volgens mij kan je beter zelf gaan zingen.
Papieren woofers insmeren met houtlijm aangelengd met water, om ze wat voller te laten klinken en geschikt voor in de auto te maken, deed het ook altijd goed. Op een gegeven moment had ik een Turkse jongen achterin zitten en die werd ietwat groen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm niet altijd. Ik merk het meestal wel als ik ze optil. Zwaar is meestal wel goed (zware magneten), maar aan de verdeling van het gewicht kun je ook merken of het alleen de magneten zijn die zwaar zijn, of dat de kast zelf ook degelijk is of niet.
Hehehe netjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn B&W speakers wegen 19kg per stuk geloof ik
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Papieren woofers insmeren met houtlijm aangelengd met water, om ze wat voller te laten klinken en geschikt voor in de auto te maken, deed het ook altijd goed. Op een gegeven moment had ik een Turkse jongen achterin zitten en die werd ietwat groen.
Dus ik vraag zo wat er is, zegt ie: "Iek word mieselijk van die baaass".
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Papieren woofers insmeren met houtlijm aangelengd met water, om ze wat voller te laten klinken en geschikt voor in de auto te maken, deed het ook altijd goed. Op een gegeven moment had ik een Turkse jongen achterin zitten en die werd ietwat groen.
Dus ik vraag zo wat er is, zegt ie: "Iek word mieselijk van die baaass".
Ja, grote vloer staanders… mijn Denon versterker weegt 14kgquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe netjes!
Mijn JBL's wegen nog wat meer, maar die zijn feitelijk ECHT TE lomp voor in dit huis. Als ik ze goed zou kunnen verkopen, zou ik dat doen. Erg mooi geluid, maar die bas ervan, daar maak ik geen vrienden mee, bij mijn buren!
Alleen de speakers?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn B&W speakers wegen 19kg per stuk geloof ik
Nee, dat was vroeger, nu rij ik in een Smart.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij hebt je kofferbak net zo volgebouwd met speakers als mijn broer dus
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat was vroeger, nu rij ik in een Smart.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, grote vloer staanders… mijn Denon versterker weegt 14kg
Dat zegt me net zoveel als het nummer wat ik aanvroeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mijn broer (een sharan) kan echt niets in de kofferbak
Whehehe ik heb de Roadster gehad!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat was vroeger, nu rij ik in een Smart.
Die heeft zoveel (volume) in de auto zitten dat je hem op 1,5 km afstand al aan hoort komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt me net zoveel als het nummer wat ik aanvroeg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft zoveel (volume) in de auto zitten dat je hem op 1,5 km afstand al aan hoort komen
Zeer, zeer zeker!quote:
Ja, dat is helemaal ruk bij die dingen, maar als je het laat tunen scheelt het bergen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer, zeer zeker!
Schakelen bleef kut met die dingen, die enorme tubo-gap tussen de versnellingen (telkens het stuur happen als je een versnelling omhoog gaat), maar verder was hij echt gaaf!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 hoopt dat kleine Symph geen Sam heet
Ik hoor Forever Young - Alphavillequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Nog geen Symph, en Gup is ook nog afwezig
Ow dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal ruk bij die dingen, maar als je het laat tunen scheelt het bergen.
Even reconnectenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer het probleem zo snel; mogelijk op te lossen
Volgende week een ouwelullen jaarquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende week een ouwelullen jaar1967
Graag gedraaid en jij bedankt voor het luisteren en verzoekenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende week een ouwelullen jaar1967
Met open mond zitten luisteren. Liep een beetje kwijl uit ook aan de linkerkant. Maar niet constant hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graag gedraaid en jij bedankt voor het luisteren en verzoeken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met open mond zitten luisteren. Liep een beetje kwijl uit ook aan de linkerkant. Maar niet constant hoor.
Maar wel bijzonder, Symph staat gewoon ingepland en DJ Gap hoort pas weer om 23:15 te draaien, maar dit is wél waar ik Gap mee gevuld hebquote:
Doe rustig aanquote:
Gap wil gewoon laten zien dat ie Gup kan vervangenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder, Symph staat gewoon ingepland en DJ Gap hoort pas weer om 23:15 te draaien, maar dit is wél waar ik Gap mee gevuld heb
Als het goed is hierna namelijk Alderliefste
Dat lukt dus aardig, maar ik hoop niet dat Symph daardoor nu problemen heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gap wil gewoon laten zien dat ie Gup kan vervangen
Was er al bang voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef Symphonic het volgende:
SAM had de win 8.q upgrade niet overleefd
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
Mooi zo, had wel eerder afgekapt mogen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |