quote:
you wishquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mezelf strontlazerus zuipen en in het bed van liegneusB kotsen
Jah, elk youtube liedje heeft een ander volume, dat alleen al wordt een zooitje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef asini het volgende:
Ze zitten nu al te kutten met het volume![]()
Hoop dat Bjorn gelijk gaat krijgen.
Neuken vanachter, achter het kakhokquote:
Je weet net zo goed al ik dat dergelijke kletskoek al zo vaak gepasseerd is dat het bijna beschamend aan het worden isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doen
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners
heeft later in toffe films gespeeld jaren 90 volgens mij?quote:
face offquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heeft later in toffe films gespeeld jaren 90 volgens mij?
Ze gebruiken serieus (sirrejeus) youtube? Ik dacht dat dat een geintje was.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, elk youtube liedje heeft een ander volume, dat alleen al wordt een zooitje.
Pulp fiction.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heeft later in toffe films gespeeld jaren 90 volgens mij?
ze lijkt op slash zonder hoed zoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Mirjam152 het volgende:
Wel een Bijlmer-Bitch zo.
[ afbeelding ]
Komt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef asini het volgende:
[..]
Ze gebruiken serieus (sirrejeus) youtube? Ik dacht dat dat een geintje was.![]()
Wat een zooitje.
welke kletskoek? wat wie beschamend?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet net zo goed al ik dat dergelijke kletskoek al zo vaak gepasseerd is dat het bijna beschamend aan het worden is
Zijn niet alleen dr klauwen die enorm zijn hoor ....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat heeft die Gabri toch een enorme klauwen.
Niet normaal.
Das echt Surinaams, dat "zetten" kan ze niets aan doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Mirjam152 het volgende:
Gabri: "Skeet, wil je een wijntje voor me zetten?"
Raar hoor, die straattaal.
Zou raar zijn als ze hele kleine babyhandjes hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat heeft die Gabri toch een enorme klauwen.
Niet normaal.
YouTube even inlichten waar de factuurtjes heen moetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef Cir het volgende:
houd iemand de artiesten royalties bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
makkelijker voor het gedoe achteraf en het vaststellen van de boete
Ja dan word het een soort T-rex.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze hele kleine babyhandjes had
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Mirjam152 het volgende:
Wel een Bijlmer-Bitch zo.
[ afbeelding ]
dat zetten is geen straattaal hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Mirjam152 het volgende:
Gabri: "Skeet, wil je een wijntje voor me zetten?"
Raar hoor, die straattaal.
quote:
Tuurlijk kan ze daar wel iets aan doen. Zit toch niet in haar DNA. Gewoon luisteren naar ABN, kan ze het ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Das echt Surinaams, dat "zetten" kan ze niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |