Klopt. Dat is nog een van de zaken waar minder rekening mee gehouden wordtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Totaal andere crash. Zijdelingse impact zoals bij Alonso is tegenwoordig erger dan een frontale impact (zoals dit eruit ziet). Zoals Dennis ook aangaf (en in mijn post over de analyse van de bbc staat) werd Alonso's hoofd heen en weer geslingerd door de impact. Zowel links als rechts raakte hij met zijn helm de rand van de cockpit met behoorlijke g-krachten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:41 schreef Geralt het volgende:
De zijkanten van die headrests, kunnen ze daar niet een soort van kreukelzoneachtig iets van maken? Of bekleden met van hetzelfde materiaal als de safer barriers of iets? Het dempt allicht de klap wat lijkt me zo.
http://scarbsf1.com/blog1(...)-cockpit-head-rests/quote:As demanded within the rules the padding must be Confor foam. This foam is relatively soft when touched, but when subject to a severe blow the foam hardens to absorb the load and is then slow to bounce back. This characteristic protects the driver from both the initial blow and any whiplash response.
Je moet toegeven dat ie wel ff een paar centimeters omhoog kwamquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:08 schreef twiFight het volgende:
Onderschat de impact van zo'n wagen niet. Als je niet doorhebt wat zo'n impact is dan kun je daar heel makkelijk achterkomen door tegen een muur aan te wandelen. 5 km/u maar het doet fucking pijn. Fiets daarna tegen een muur (15-20 km/u) en je ziet al sterretjes.
Daarnaast gaat het natuurlijk juist niet om hoe hard het materiaal is. Je wilt dat juist niet. Het gaat er om hoe de energie geabsorbeerd/afgevoerd wordt. Juist abrupte stilstand (bv. als de helm de cockpit raakt) is dodelijk als daar niet eerst heel veel energie van weggevoerd wordt. Dat is in feite ook wat het ongeluk van Bianchi zo erg maakte. Die truck naast de baan veerde compleet niets mee.
Ik ook, maar eigenlijk moet ik dat niet doen, aangezien de laatste paar jaar ik in ronde 1 altijd bar weinig punten scoor...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Max is prijzig![]()
Maar toch maar gekocht uiteraard
Donequote:
quote:
twitter:alex_wurz twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 07:45:18@MercedesAMGF1 under big pressure! calculating how much engine power to turn down so as to not lap entire #F1 field in 30 laps! reageer retweet
Ik had binnen 3 dagen beeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:08 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je beeld hebt bij sport1? heb vorige week vrijdag de aanvraag gedaan maar nog steeds geen beeld
waar zit je bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:08 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je beeld hebt bij sport1? heb vorige week vrijdag de aanvraag gedaan maar nog steeds geen beeld
Bij ziggoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:54 schreef WEST het volgende:
[..]
waar zit je bij?
ik vraag het aan bij ziggo en binnen 5 minuten beeld
Dan zou ik gaan bellen. Kan vandaag ook wel hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Bij ziggo![]()
Heb ook nog steeds geen bevestiging per post gekregen.. maandag maar effe bellen dan
of twitteren, bij UPC gaat dat sneller dan bellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan bellen. Kan vandaag ook wel hoor.
Ik had dat destijds binnen 2 minuten. Geloof dat ik wel het kastje van Ziggo opnieuw moest opstarten. Daarna werkte het meteen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:08 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je beeld hebt bij sport1? heb vorige week vrijdag de aanvraag gedaan maar nog steeds geen beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |