moet je iets naars over wielrenners zeggen, dan is vinnie zo hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
kalen is het nieuw nederlandsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Dat zeg ik!quote:
Mods had ze het overquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je iets naars over wielrenners zeggen, dan is vinnie zo hier
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef tailfox het volgende:
wielrennen is zo moeilijk,
ook nutteloos rennen is al vervelend en dan nog met een wiel in je handen
ow dan loop ik voortaan met een wielquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.
Ik heb 14 jaar lang daarop geoefend, die regels, maar het bleek toch makkelijker op zo'n snelle fiets om een eigen setje te hanteren!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.
Trekt tenminste mijn haren niet van m'n kop af en haalt heel handig alle knopen uit m'n haarquote:
Ik borstel al 19 jaar met varkenshaar (minus de tijd tussendoor dat ik het kort had). Gaat prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Maar dan komt er weer zo'n biggeveren fan....
Dat doet mijn huidige borstel ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trekt tenminste mijn haren niet van m'n kop af en haalt heel handig alle knopen uit m'n haar
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat doet mijn huidige borstel ook.
Maar zie ik het nou goed dat er geen steel aan zit?
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef fietsie het volgende:
Borstels met stelen zijn toch voor pubermeisjes?
Je moet ook vaker dan 1 keer per week borstelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:29 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een uk die zonder tangle teezer met een vilten matje naar school zou moeten.
En sindsdien ben ik voor mezelf ook fan. (Man -met- haar hier)
2x per dagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet ook vaker dan 1 keer per week borstelen.
Toch geen kort pittig kapsel he?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik moet hem eigenlijk niet meer gebruiken aangezien ik nu kort haar.. al een half jaar.. dus eigenlijk heb ik nu niet zoveel meer aan de tangle teezer
Ow well! Op een gegeven moment laat ik het wel weer lang groeien
Dat was 20 jaar geleden misschien hip...quote:
Mw. Fietsie kookt dan niet wat anders voor jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies "Dat zeg ik, Jumbo!" een plezier doen met wat aankopen, en dan richting huis.
Hoorde dat er me-incompatibele maaltijd is gemaakt, dus moet zelf wat regelen.
Je gaat naar de HALLO Gamma?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies "Dat zeg ik, Jumbo!" een plezier doen met wat aankopen, en dan richting huis.
Hoorde dat er me-incompatibele maaltijd is gemaakt, dus moet zelf wat regelen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mw. Fietsie kookt dan niet wat anders voor jou?
Het leven is mooi, het is weer vrijdag, en je fietst het weekend inquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef fietsie het volgende:
Oow wacht, weekend!!! De Wekeend op de fiets dus!!!
En wat heeft ze nu dan gemaakt waardoor jij iets anders moet halen?quote:
er zijn vrouwen die het staat, maar da's een minderheidquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef essnhills het volgende:
Hoe is het eigenlijk met mevr. crv? Die moest toch geopereerd worden vandaag?
Dit kan een belediging zijn of een complimentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die het staat, maar da's een minderheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |